Lijkt me duidelijk. Wil je iemand helpen draai je er zelf voor opquote:
Dat is strafbaar!quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:48 schreef 3keernix het volgende:
Als er ergens een ongeluk is, gewoon doorrijden
Alsof jij zou stoppenquote:
Ik wel, maar dan drop ik die slachtoffer niet in mijn auto.quote:
Strafbaar? ook als je niet bij het ongeval betrokken bent? Lijkt me nog wel spannend.. op de snelweg is een ongeluk gebeurd en, omdat het strafbaar is door te rijden, moet iedereen stoppen (10.000 autos op de vluchtstrook)quote:
Scarface is een mosselnicht, dat is de klachtquote:
Het was geeneens zijn auto maar van een vriend van hem dus als je zoiets mee maakt, het lijk in iemand anders zijn auto stoppenquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:00 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Ik wel, maar dan drop ik die slachtoffer niet in mijn auto.
Scarface is een mosselnicht en neukte een breezerslet en probeert nu alsnog cool te zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 16:15 schreef Scarface2004 het volgende:
TS slijmt bij Tong80 en Paul en is Duits
{mod modus on}Jongens on topic blijven he, dit soort discussies doen jullie maar via de pm{mod modus af}quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:16 schreef Scarface2004 het volgende:
Het is misschien grappiger als het allemaal ook waar is
Fiets ben jij dat?quote:Op zaterdag 19 september 2009 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
{mod modus on}Jongens on topic blijven he, dit soort discussies doen jullie maar via de pm{mod modus af}
Hawaii-shirtquote:
Nog andere kenmerken, want het zou weer juist willen lukken, je kent dat hé!quote:
JA en een pittig kapselquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nog andere kenmerken, want het zou weer juist willen lukken, je kent dat hé!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |