Als ik het niet doe, kunnen er wellicht mensen sterven omdat ze iets niet weten wat ik wél weet.quote:
Wel oke, best lastig zo snel tbh.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:42 schreef IQM het volgende:
Whehehehehe, ik heb vandaag de 'pc-versie' van Guitar Hero gespeeld, Frets on Fire, en het is nog tof ook.
Riiight.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik het niet doe, kunnen er wellicht mensen sterven omdat ze iets niet weten wat ik wél weet.
Ja, ik was net dus zo mn foto aan het bewerken, maar ik vond zwart-wit ook wel oké.quote:
Hehe Jordeeeh, ben jij niet beheerder van de buslijn 71? Misschien krijg jij ook wel een mailtjequote:VOLLENHOVE - Jongeren uit de omgeving van Vollenhove met een pagina op Hyves krijgen binnenkort bericht van de politie.
Het korps IJsselland is naarstig op zoek naar meer informatie over een echtpaar dat recentelijk met schoten om het leven is gebracht.
De man en vrouw werden vorige week donderdag dood in hun woning in Vollenhove gevonden. Bij de 63-jarige man zijn schotwonden aangetroffen. Op het lichaam van de 60-jarige vrouw zaten schot- en steekwonden.
Een buurtonderzoek leverde nauwelijks informatie op omdat de woning enigszins geïsoleerd op een industrieterrein staat.
Scholieren
''We gaan groepen jongeren actief via Hyves benaderen omdat de woning aan een weg ligt waarover twee buslijnen lopen'', aldus een woordvoerder vrijdag. De buslijnen 71 en 171 worden veel gebruikt door scholieren die richting Zwolle, Hasselt, Zwartsluis en Emmeloord reizen.
Afgelopen dinsdag werd in het televisieprogramma Opsporing Verzocht nog aandacht besteed aan de zaak. Dat leverde tientallen tips over.
Nee, kleur is beter.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik was net dus zo mn foto aan het bewerken, maar ik vond zwart-wit ook wel oké.
[ afbeelding ]
Kleur.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik was net dus zo mn foto aan het bewerken, maar ik vond zwart-wit ook wel oké.
[ afbeelding ]
Frets on Fire, jeumig dat is lang geleden dat ik dat speelde.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:42 schreef IQM het volgende:
Whehehehehe, ik heb vandaag de 'pc-versie' van Guitar Hero gespeeld, Frets on Fire, en het is nog tof ook.
Fucking sharpquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en ik heb ellebogen waarmee ik mensen dood kan steken!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
Oh en ik heb ellebogen waarmee ik mensen dood kan steken!
Met wel 22 ledenquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hehe Jordeeeh, ben jij niet beheerder van de buslijn 71? Misschien krijg jij ook wel een mailtje
quote:
Ik deed vd week ook guitar hero op de xboxquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Frets on Fire, jeumig dat is lang geleden dat ik dat speelde.
Mja of eerst N50 en dan lam?quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:47 schreef afcajos het volgende:
Ga je nog naar n50 dan jordy? laten we gewoon met zn allen lam gaan in t hoekje
En dat terwijl het niet eens die foto is.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Met wel 22 leden
[..]
[ afbeelding ]
I know.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dat terwijl het niet eens die foto is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |