Nee die verdient dat niet. Dat is een hele goede man, die heeft maar 2 kinderen vermoord.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:06 schreef teknomist het volgende:
Hadden ze Dutroux niet kunnen pakken?
Gast, Dutroux is een cultheldquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:06 schreef teknomist het volgende:
Hadden ze Dutroux niet kunnen pakken?
Oh, zo'n beetje de Belgische Che Guevara dus?quote:
Doodgemarteld, of een stamp gekregen en bij het vallen ongelukkig terecht gekomen... In het eerste geval inderdaad zorgwekkend, het tweede geval is gewoon puur pech hebben, als je thuis in je keldergat valt kan dat ook gebeuren. Andere keer meer geluk zeg maar...quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:06 schreef IHVK het volgende:
Knap. Man heeft totaal geen strafblad noch een beschulding tegen zich. Behalve brutaal zijn.
En sinds wanneer verdient iemand het om doodgemarteld te worden? Is er een doodstraf in Europa? Met marteling erbij?
zou me even weinig kunnen schelen, t is en blijft maar een crimineel, maatschappij heeft er niets aan verloren.quote:Ziek hoor. Als deze man niet Turks was of als dit buiten Europa gebeurde zouden de mensen boven mij nu op hun achterste tenen staat.
Gaat mij niet om het Turks zijn hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:07 schreef IHVK het volgende:
Maar als ik zo de reacties hierboven lees, is het wel jammer dat Turkse jongeren niet zo snel rennen, want dat zouden deze heren hierboven mij ook goed hebben gevonden gok ik zo.
'oog om oog'
73% van de Belgen zijn even ziek als Dutroux, vandaar dat ze hem een normale gezonde blanke man vinden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee die verdient dat niet. Dat is een hele goede man, die heeft maar 2 kinderen vermoord.
Deze man was brutaal hoe durft hij.
Eens.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:07 schreef Buschetta het volgende:
Gast leer eerst maar eens de definitie van martelen.
Triest figuur.
Probleem is niet dat het een crimineel betreft.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:10 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Doodgemarteld, of een stamp gekregen en bij het vallen ongelukkig terecht gekomen... In het eerste geval inderdaad zorgwekkend, het tweede geval is gewoon puur pech hebben, als je thuis in je keldergat valt kan dat ook gebeuren. Andere keer meer geluk zeg maar...
[..]
zou me even weinig kunnen schelen, t is en blijft maar een crimineel, maatschappij heeft er niets aan verloren.
Nelson Mandela was ook een crimineel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:10 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Doodgemarteld, of een stamp gekregen en bij het vallen ongelukkig terecht gekomen... In het eerste geval inderdaad zorgwekkend, het tweede geval is gewoon puur pech hebben, als je thuis in je keldergat valt kan dat ook gebeuren. Andere keer meer geluk zeg maar...
[..]
zou me even weinig kunnen schelen, t is en blijft maar een crimineel, maatschappij heeft er niets aan verloren.
"Allez, van martelen woar gene sproake... We sloagden hem voor zenne bakkes tot ie dood woar, moar martelen? Neen, dasnie correct he?"quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:15 schreef Karammel het volgende:
[..]
Eens.
Zeer treurig wat er gebeurd is natuurlijk, maar het onderzoek is nog bezig dus veel kan je er niet van zeggen. Dat er sporen van geweld aan getroffen zijn doet vermoeden dat de cipiers zichzelf eventueel hebben laten gaan. Ze hebben de verdachte dus mogelijk in elkaar geslagen waarna deze is komen te overlijden.
Klinkt als een ongelukkige samenloop van omstandigheden waar de cipiers indien schuldig vervolgd horen te worden. Van martelen daarentegen is totaal geen sprake. De TT en OP lokken dus al reacties uit die niet serieus zijn.
combineer dat met een turkse origine, en het zal wel bedreigen geweest zijn...quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:16 schreef IHVK het volgende:
De man is gearresteerd tijdens een verkeerscontrole omdat hij schijnbaar brutaal werd na vragen over een kwestie over een voogdij.
Dat valt gelukkig ook mee.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:21 schreef Buschetta het volgende:
Ook frappant dat de Turkse media dit weer opblazen. Misschien moeten ze eerst eens hun eigen cellencomplexen onder de loep nemen. Waar wekelijks meer doden vallen dan in Belgie sinds het onstaan van de eerste gevangenis
O.T neemt niet weg dat dit tot op de bodem moet worden uitgezocht en erg kwalijk is.
het gaat hem om wat gangbaar is. Zoiets gelijk dit kan overal gebeuren, maar als er op gereageerd wordt en het gebeurt slechts uitzonderlijk, dan ligt dat niet aan "het systeem" maar eerder aan een doorgedraaide cipier.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:23 schreef IHVK het volgende:
Maar het is juist opvallend dat zoiets in Europa kan gebeuren.
En plotseling klinkt Vlaams niet meer zo mooi.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
"Allez, van martelen woar gene sproake... We sloagden hem voor zenne bakkes tot ie dood woar, moar martelen? Neen, dasnie correct he?"
Dat ze niet verkeerd begrepen worden he? Goeie post![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:03 schreef Pedroso het volgende:
Hij zal het wel verdiend hebben.
Hij werd overgebracht naar een andere cel toen het gebeurde. Staat nota bene in je eigen OP, dat maakt je claim van 'martelen' wel een beetje ongeloofwaardig. Gewelddadig politie optreden ga ik niet goedpraten verder, maar zomaar aannemen dat het alleen maar is gegaan om 'brutaal zijn', dat gaat mij met de huidige gegevens veel te ver.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
En plotseling klinkt Vlaams niet meer zo mooi.
OP was een beetje een rel OP. Ik heb de martel gedeeltes weggehaald.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij werd overgebracht naar een andere cel toen het gebeurde. Staat nota bene in je eigen OP, dat maakt je claim van 'martelen' wel een beetje ongeloofwaardig. Gewelddadig politie optreden ga ik niet goedpraten verder, maar zomaar aannemen dat het alleen maar is gegaan om 'brutaal zijn', dat gaat mij met de huidige gegevens veel te ver.
Bij het lezen van de TT dacht ik dat ze de hete poken, de duimschroeven en de elektrocutiestokken ergens in het opberghok hadden teruggevonden en gelijk in de praktijk hadden gebracht. Het bericht in de OP doet vermoeden dat (minimaal) één cipier zich niet meer kon inhouden en te ver is gegaan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
"Allez, van martelen woar gene sproake... We sloagden hem voor zenne bakkes tot ie dood woar, moar martelen? Neen, dasnie correct he?"
Dat ze niet verkeerd begrepen worden he? Goeie post![]()
Dit is gewoon normaal beleid in de Benelux. Hier in Nederland gebeuren ook regelmatig afschuwelijke dingen in de bajes, hoor je ook nooit wat over in de media.quote:
Jij bent de enige die spreekt van een Turk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:06 schreef IHVK het volgende:
Knap. Man heeft totaal geen strafblad noch een beschulding tegen zich. Behalve brutaal zijn.
En sinds wanneer verdient iemand het om doodgemarteld te worden? Is er een doodstraf in Europa? Met marteling erbij?
Ziek hoor. Als deze man niet Turks was of als dit buiten Europa gebeurde zouden de mensen boven mij nu op hun achterste tenen staat.
Ziek, ziek, ziek.
IHVK Jij moet beter weten hoe selectief mensen soms denkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:07 schreef IHVK het volgende:
Maar als ik zo de reacties hierboven lees, is het wel jammer dat Turkse jongeren niet zo snel rennen, want dat zouden deze heren hierboven mij ook goed hebben gevonden gok ik zo.
'oog om oog'
Wanneer dit het geval is geweest? Dan valt er nog wel meer te onderzoeken dan de dood van deze manquote:De enige reden dat meneer is gearresteerd is ook dat de man 'brutaal' is geweest.
Ja het is wachten op het onderzoek. De media doen ook veel aan sensatiejournalistiek wat dit betreft.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:31 schreef paddy het volgende:
[..]
IHVK Jij moet beter weten hoe selectief mensen soms denken
[..]
Wanneer dit het geval is geweest? Dan valt er nog wel meer te onderzoeken dan de dood van deze man
Ziek dan idd
Ben benieuwd, was het misschien toch geen lieverdje?quote:op het moment dat de gevangene om disciplinaire redenen overgebracht werd naar een andere cel.
Waar haal jij vandaan dat hij geen strafblad had? Hij zat niet in voorarrest, hij zat in de gevangenis, dan is er meestal al een veroordeling aan vooraf gegaan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:06 schreef IHVK het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |