abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72904059
Even een vraagje: ik ben voor 7 personen een weekendje Centerparcs aan het boeken en had even gegoogled op acties & kortingscodes, nou vind ik een code waarmee je 50% korting op je verblijf krijgt. Als ik em invul op de site van Centerparcs, krijg ik idd die 50% korting.
Maar weet iemand of je dan ter plekke nog een officiële kortingsbon moet laten zien oid? Anders kan iedereen er toch gewoon gebruik van maken? Lijkt me dat je die codes ergens bijkrijgt ofzo..

En dan nog iets, we gaan met z'n zevenen en we hebben niet zoveel zin om dan een 8-persoons huisje te boeken, 6 persoons en dan 1 op een luchtbed kan ook prima (jaja, cheap I know, maar studenten he..), weet iemand of dat zomaar kan of controleren ze dat heel streng?

Ik ben 15 jaar geleden voor het laatst in een Centerparcs-park geweest, dus ik weet het allemaal niet zo..
pi_72904277
Zelfs 4 persoons is groot genoeg voor 8 man, 4 laten zich inschrijven en de andere melden zich als bezoeker.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_72904729
Met een code heb je niks extra's nodig.

Gewoon die 6-persoons pakken. Ze gaan niet controleren, of je moet een reparatie hebben ofzo. Dan kunnen ze het opmerken, maar gewoon zeggen dat je een loge hebt. No big deal.
quote:
Reserveringskosten Online ¤ 29,50
Dat vind ik dan weer belachelijk.
Sappig !!
pi_72905056
Ja heel jammerlijk, en er komen verplichte dekbedpakketten bij die ik nergens uit kan vinken.
Zal nog even overleggen voor welk formaat huisje we gaan dan!
  zaterdag 19 september 2009 @ 15:23:54 #5
268716 Biskwie
Een koekje van eigen deeg
pi_72905914
kijk anders ook ff op bungalows.nl bij de lastminutes... daar staan vaak strakke aanbiedingen tussen
aka. De statman
pi_72906012
Wat een goeie tip...dat googlen naar kortingsbonnen.
Ga gelijk kijken wat er nog meer in de aanbieding is.

Je hoeft geen bon te laten zien,hoor.
Hoeft bij Landal ook nooit als ik boek met de code uit het kerstpakket.
pi_72924814
Zover ik weet hoef je inderdaad geen bonnen te laten zien.
Wij zaten afgelopen maand in landal 6 persoonshuisje groot genoeg voor 10.
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')