Waar kom je vandaan dan?quote:
heb ik, maar ze zijn allemaal weg enzulksquote:
Nee, die is al geweestquote:
valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:04 schreef TNA het volgende:
[..]
Klinkt als een slecht TMF-programma waar pubersletjes naar sms'en
neequote:Op zaterdag 19 september 2009 13:05 schreef kebabkever het volgende:
jezus; vind je het gek dat niemand mee wil?
Nu wil ik niet meer meequote:
of is helemaal geen engels woordquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom heeft die film een Engelse naam terwijl er alleen Nederlanders in spelen?
uitgelogd op Steam zekerquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
heb ik, maar ze zijn allemaal weg enzulks
komkommertijd
Dan verdienen de acteurs meer. Huisvrouw -> Assistant cleaning manager. Jeweetwel.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom heeft die film een Engelse naam terwijl er alleen Nederlanders in spelen?
ofquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
of is helemaal geen engels woord
En jij vraagt je af waarom niemand mee wil ?quote:
Ik zou haar geven.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:11 schreef Acinonyx het volgende:
Dat meidje ziet er wel uit alsof ze elk moment gegangbangt kan worden, ze staat al half krom![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:14 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Wat ziet mijn oog? Heet die hoofdrolspeelster Gaite Jansen? In dat geval wil ik best voor 1 keer een gaiteneuker zijn
Is dit tegenwoordig 'uit de kleren'?quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:18 schreef Acinonyx het volgende:
Wat ziet mijn kleine oog nu![]()
http://wijzeman.wordpress(...)ansen-uit-de-kleren/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |