quote:
Het is toch van de zottequote:
gem 200quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:26 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ga een keer een hele dag letten op het postgedrag van tong80. Volgens mij maakt die gast echt 2000 posts per dag ofzo![]()
Dus je reageert zelf ook op alle topics, misschien moet je daar eens mee stoppen, komen ze ook niet meer in je MyAT.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:00 schreef TNA het volgende:
Het gevolg is dat mijn hele MyAt plotseling volstaat met topics
Dat is geen probleem. Het gaat om topics waar al een halve dag niet meer in gereageerd is, totdat één iemand besluit om 25 van die topics omhoog te schoppen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus je reageert zelf ook op alle topics, misschien moet je daar eens mee stoppen, komen ze ook niet meer in je MyAT.
* Ofyles2 stelt zich beschikbaar...quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:13 schreef Mortaxx het volgende:
nu is het wachten totdat iemand allemaal oude topics uit de postgeschiedenis van TS gaat kicken
okquote:Op zaterdag 19 september 2009 15:05 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Mijn actieve seksleven op het internet.
Dit dus, en lekker boeiend, ik post liever dan dat ik kut Topics lees.quote:Op zondag 20 september 2009 11:28 schreef Aestivate het volgende:
Onterechte klacht, als je je herkent in een klacht/topic óf er op wilt reageren moet dat niet tijdgebonden zijn (tenzij maanden voor nutteloze toevoeging). Net of ik rekening ga houden met de tijdstippen waarop FOK!ken hen het beste uitkomt.
Dan verdien je eeuwig respect inderdaadquote:Op zondag 20 september 2009 11:35 schreef ouderejongere het volgende:
Het gaat er bij sommigen om zoveel mogelijk LAPO's op hun naam te hebben.
Dit topique gaat de 300 dus wel halen!quote:Op zondag 20 september 2009 11:35 schreef ouderejongere het volgende:
Het gaat er bij sommigen om zoveel mogelijk LAPO's op hun naam te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |