2020?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:26 schreef Penisbaard het volgende:
Wachten tot we in 2020 computerchips in ons hoofd hebben
Je kan er om lachen, maar het is serieus een idee waar ze mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:26 schreef J.Herrer het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Dat is een fout die veel mensen maken, je moet de mayakalender andersom lezen. De wereld vergaat pas in 2102quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
2020?De wereld houdt op in 2012
Kijk eens naar je ava man voordat je de pot verwijt dat ze de ketel schaartquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:26 schreef J.Herrer het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:28 schreef deepart het volgende:
[..]
Kijk eens naar je ava man voordat je de pot verwijt dat ze de keter schaart
De maya's hadden die kalender van de Chinees op de hoek, die ff met ze wilde fucken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is een fout die veel mensen maken, je moet de mayakalender andersom lezen. De wereld vergaat pas in 2102
Dat is echt héél erg man! In dit serieuze topic is geen plaats voor misplaatste grapjes.. Ga gewoon wegquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Zorgen dat je Alzheimer krijgt
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
2020?De wereld houdt op in 2012
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:36 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat is echt héél erg man! In dit serieuze topic is geen plaats voor misplaatste grapjes.. Ga gewoon weg
Ja je hoeft dan niet weg maar gewoon volgende keer nadenken man.. 1 woordje.. zoveel pijnquote:
Of het geheugen van een goudvis.quote:
Dat kunnen sommige mensen allang. Ook werken we aan een pil die het geheugen kan beinvloedden en daarnaast zijn er experimenten met het creeren van herrineringen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:25 schreef deepart het volgende:
Der zijn op de wereld gewoon echt zwaar vette films die ik graag kijk. Maar na 10 keer ben ik ze wel echt beu. Waarom zouden wij niet gewoon stukjes uit ons geheugen kunnen wissen en terugroepen. Dan zet je die bestanden gewoon tijdelijk in een map van je hoofd die niet te openen is voor herinnering doeleinden (als beveiliging zodat je niet per ongeluk iets wat je later nog nodig hebt definitief weggooit snapte)..
Dan kan je die pareltjes steeds opnieuw kijken en wordt je ze niet beu..
Of dan kan je gewoon lekker radio luisteren zonder dat je steeds wordt gekweld met liedjes die je elk uur op de radio hoort
Ja het is maar een idee hoor.. hoef je me niet zo raar aan te kijken!
Ik zal wel stil in de hoek gaan staan en meekijkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:41 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja je hoeft dan niet weg maar gewoon volgende keer nadenken man.. 1 woordje.. zoveel pijn
boksquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:42 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik zal wel stil in de hoek gaan staan en kijken
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:42 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik zal wel stil in de hoek gaan staan en meekijken
De schrik zit er bij mij nu ook goed in![]()
Dat is een fout die veel mensen maken, je moet de mayakalender anders interpreteren, de wereld stijgt op naar een hoger trillingsniveau in 2012/2102/whatever.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is een fout die veel mensen maken, je moet de mayakalender andersom lezen. De wereld vergaat pas in 2102
Dat is een fout die veel mensen maken, je moet de mayakalender anders interpreteren, er klopt niets van, na 2012 en 2102 leven we gewoon verderquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:55 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dat is een fout die veel mensen maken, je moet de mayakalender anders interpreteren, de wereld stijgt op naar een hoger trillingsniveau in 2012/2102/whatever.![]()
Fout is dat er een alliantie van hemellichamen is in 2012. En daarna de cyclus zich herhaalt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:58 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat is een fout die veel mensen maken, je moet de mayakalender anders interpreteren, er klopt niets van, na 2012 en 2102 leven we gewoon verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |