Ja hoor, ben ff aan de telefoon.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:41 schreef Sloggi het volgende:
Hoe is het hier, iedereen inmiddels aan de Tele?
Ongelovige hond!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja hoor, ben ff aan de telefoon.
Als je toch jaren '70 gitaarhelden gaat posten, doe er dan één met minder drugs en een echte gitaar:quote:
Als we zo gaan beginnen:quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je toch jaren '70 gitaarhelden gaat posten, doe er dan één met minder drugs en een echte gitaar:
[ afbeelding ].
Mwa, hij doet me niet zoveel. Goede gitarist, maar ik heb er niet zo veel mee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef TeleluvR het volgende:
Als we zo gaan beginnen:
[ afbeelding ]
Aha het is een van de The Alan Parsons Project gastenquote:
HEb voor de rest nog niks gehoord maar dat komt nog welquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha ja echt he
Rammleid klinkt wel vet
Die hele band is toch ondertussen een grote grap gworden?quote:
Misschien binnenkort naar de studio voor een drie track demoquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die hele band is toch ondertussen een grote grap gworden?
Ik vond het te duurquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:43 schreef The_Dean het volgende:
Misschien binnenkort naar de studio voor een drie track demo
Hele mooie zaal, rampzalige akoestiek alleen vanwege dat hoge dak.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei net bericht gehad dat we binnenkort kunnen optreden in de Bibelotwil echt al een hele tijd daar spelen maar nooit gelukt, maar nu dus toch
![]()
Mooie zaalin een oude kerk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |