Dude dat is serieuze shitquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:36 schreef guitarist het volgende:
Ik had bij studielink een vooropleiding aangevinkt die dezelfde naam had als de opleiding die ik gehaald heb. Maar met de opleiding die ik gehaald heb ben ik officieel niet toelaatbaar en moet ik nog een losse 21+ toets doen.
Eigenlijk is het dus mijn fout omdat ik niet de goede vooropleiding had gekozen in Studielink. Nu moet ik dus alsnog de 21+ toets doen, maar mag ik niet alsnog met terugwerkende kracht lessen blijven volgen.
Ik had net allemaal boeken aangeschaft en ik zat ook in een super leuke klas.
Jaaaaaaaaaaaa,vet! Wil ik ook welquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei net bericht gehad dat we binnenkort kunnen optreden in de Bibelotwil echt al een hele tijd daar spelen maar nooit gelukt, maar nu dus toch
![]()
Mooie zaalin een oude kerk
[ afbeelding ]
Nee, nog veel onderbroeken verkocht de laatste tijd jij?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:41 schreef Sloggi het volgende:
Hoe is het hier, iedereen inmiddels aan de Tele?
Nee, ruilen voor een versneden salami en een duif ?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:47 schreef Sloggi het volgende:
Nee. Ik heb wel nog een LP Custom-model uit Japan in de aanbieding. Kopen?
Ja hoor, ben ff aan de telefoon.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:41 schreef Sloggi het volgende:
Hoe is het hier, iedereen inmiddels aan de Tele?
Ongelovige hond!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja hoor, ben ff aan de telefoon.
Als je toch jaren '70 gitaarhelden gaat posten, doe er dan één met minder drugs en een echte gitaar:quote:
Als we zo gaan beginnen:quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als je toch jaren '70 gitaarhelden gaat posten, doe er dan één met minder drugs en een echte gitaar:
[ afbeelding ].
Mwa, hij doet me niet zoveel. Goede gitarist, maar ik heb er niet zo veel mee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef TeleluvR het volgende:
Als we zo gaan beginnen:
[ afbeelding ]
Aha het is een van de The Alan Parsons Project gastenquote:
HEb voor de rest nog niks gehoord maar dat komt nog welquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha ja echt he
Rammleid klinkt wel vet
Die hele band is toch ondertussen een grote grap gworden?quote:
Misschien binnenkort naar de studio voor een drie track demoquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die hele band is toch ondertussen een grote grap gworden?
Ik vond het te duurquote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:43 schreef The_Dean het volgende:
Misschien binnenkort naar de studio voor een drie track demo
Hele mooie zaal, rampzalige akoestiek alleen vanwege dat hoge dak.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei net bericht gehad dat we binnenkort kunnen optreden in de Bibelotwil echt al een hele tijd daar spelen maar nooit gelukt, maar nu dus toch
![]()
Mooie zaalin een oude kerk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |