quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
Fuck ninja edit mislukt
Foto's? Liefst naakt natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:51 schreef beverton het volgende:
[..]
nee het waren jut en juul van drie huizen verder
In ruil voor sex?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:54 schreef beverton het volgende:
maar even serieus ik ben dus 3 euro verloren door een lootje te smatsen
nee daar komen ze morgen voor terugquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:54 schreef Penisbaard het volgende:
TS heeft net loten gekocht van de kerk
En wat kan jij winnen..quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:59 schreef beverton het volgende:
[..]
ik weet het niet meer, volgens mij ging de opbrengst naar zieke kinderen
Een kindje dat in coma ligt!quote:
aids...quote:
als je ziet hoe ze kunnen sabbelen op een speen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij laat je liever pijpen door twee meisjes van 8?
nee want dan komt de kater later.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
dan blijf je tog gewoon op bed liggen..
als het echt belangrijk is komen ze wel weer terug
En wat doen ze met dat geld dan of welk doel steunen die zieke kinderen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:59 schreef beverton het volgende:
[..]
ik weet het niet meer, volgens mij ging de opbrengst naar zieke kinderen
nieuwe ferrari voor de directeurquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
En wat doen ze met dat geld dan of welk doel steunen die zieke kinderen?
Jij niet?!?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ja dat wel, maar de meeste mensen slapen toch uit!quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:03 schreef beverton het volgende:
[..]
nee want dan komt de kater later.
ik vond het zielig/moedig van ze om zo vroeg al in te zamelen voor zieke kindjes
je snapt het echt niet he?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik heb vannacht 3 uur moeten lopen om in mijn bed te komenquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:08 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ja dat wel, maar de meeste mensen slapen toch uit!
Als het goed is zie je '''S Ochtends'' staan. Dus wellicht is het een snelle en vluchtige typfout geweest, maar wel een teken dat ik overleven in de jungle der Nederlandse taal.quote:
was t een leuke wandeling ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:09 schreef beverton het volgende:
[..]
ik heb vannacht 3 uur moeten lopen om in mijn bed te komenik had geen energie om te gaan slapen
ja ik heb er een half uur over gedaan om op een brug te klimmen, anders had ik moeten zwemmenquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:12 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
was t een leuke wandeling ?![]()
ik sliep vroeg,
half 1
hahaha, hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:13 schreef beverton het volgende:
[..]
ja ik heb er een half uur over gedaan om op een brug te klimmen, anders had ik moeten zwemmen
het moet 's Ochtends zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:11 schreef beverton het volgende:
[..]
Als het goed is zie je '''S Ochtends'' staan. Dus wellicht is het een snelle en vluchtige typfout geweest, maar wel een teken dat ik overleven in de jungle der Nederlandse taal.
ow oke, dan is keuze snel gemaakt!quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:20 schreef beverton het volgende:
[..]
het was of dat of een km lopen voor ik normaal op de brug kon komen
omdat appelquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:29 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom heb je ze niet uitgenodigt om binnen te komen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |