abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72901034
Gisteren was ik voor mijn werk in België, een daar hoorde ik het echte nieuw over de rellen in Brussel.
Het zijn groepen Marokkanen, hele families. Dit is wat gewoon wordt gezegd door de media in België. In Nederland wordt in alle toon aarden gezwegen over het feit dat het Marokkanen zijn. Moslim immigranten die schijt hebben aan de west Europese normen en waarden. Blijken Flip de Winter en Geert Wilders toch gelijk te krijgen? islam

http://www.amazightv.net/(...)kaanse-jongeren.html

http://www.nieuws.be/nieu(...)russel_e34d3500.aspx

http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF20090918_034

http://www.nu.nl/algemeen(...)eden-in-brussel.html

http://www.telegraaf.nl/b(...)Brussel__.html?p=4,1

[ Bericht 34% gewijzigd door bassnl777 op 19-09-2009 11:56:23 ]
Een dubbelpasoort wordt u niet ontnomen, maar ga toch terug naar de zandbak van je voorvaderen
pi_72901058
En waarom hebben de nazi Dewinter en fascist Wilders gelijk volgens jou?
pi_72901115
Nee hoor, in Nederland rellen die lui niet, maar doen ze de Hitlergroet.
BE YOUR DOG
  zaterdag 19 september 2009 @ 11:47:30 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_72901121
God, er wordt weer eens een kutjoch gearresteerd en gelijk staat de halve stad op hun achterste poten en gaat rellen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_72901185
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:44 schreef Zoran1 het volgende:

Und ein frau ist ein frau
pi_72901391
Ik plaats hem nog maar een keer:

Gewoon om van te kotsen.
pi_72901521
Dat ze het nu eindelijk een keer goed aanpakken en dat straattuig hier er geen voorbeeld aan durft te nemen!!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72901906
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:44 schreef Zoran1 het volgende:

Zoran1, Hieronder staan de feiten
=
dus de islam is elende en niet Geert of Flip

http://nl.wikipedia.org/wiki/Amin_al-Hoesseini
http://marksweblogsite.bl(...)g-voor-de-islam.html
http://www.militantislammonitor.org/article/id/3964
http://www.vecip.com/default.asp?onderwerp=301

Geert is zelf van Joodse afkomst, net als veel andere europeanen. We leven sinds de 2de wereldoorlog in vrede met elkaar, totdat islam immigranten zich in europa vestigden. De islam doet ons te veel aan de nazi's denken.

De islam is erger dan fascisme en de nazi's

Hamas die in haar Handvest, in artikel 7, heeft staan:
"De dag de Oordeels komt niet totdat moslims alle Joden ter dood hebben gebracht."
"In naam van God de Almachtige en de Barmhartige. U, moslim, bent het beste volk dat uit de
mensheid is voorgekomen. Israël zal voortbestaan totdat u het vernietigt. Onze strijd tegen de Joden is
immens, een stap die tot grotere stappen leidt. Onze organisatie is slechts één legereenheid, die door
vele eenheden uit de grote Arabische en Islamitische wereld wordt ondersteund, totdat de vijand is
vernietigd en Gods overwinning zegeviert."

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 19-09-2009 13:06:11 ]
Een dubbelpasoort wordt u niet ontnomen, maar ga toch terug naar de zandbak van je voorvaderen
  Donald Duck held zaterdag 19 september 2009 @ 12:35:45 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_72902168
Dit is iets wat op veel plekken in Europa broeit. Grote groepen allochtonen die gewoon compleet vijandig staan tegenover de hele rechtstaat en haast wetteloze gebieden creëren, waar de politie niet durft in te grijpen en waar dat ook soms van hogerhand überhaupt niet eens mag.

[ Bericht 2% gewijzigd door __Saviour__ op 19-09-2009 12:46:03 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:37:21 #10
3542 Gia
User under construction
pi_72902202
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:24 schreef bassnl777 het volgende:
"De dag de Oordeels komt niet totdat moslims alle Joden ter dood hebben gebracht."
"In naam van God de Almachtige en de Barmhartige. U, moslim, bent het beste volk dat uit de
mensheid is voorgekomen. Israël zal voortbestaan totdat u het vernietigt. Onze strijd tegen de Joden is
immens, een stap die tot grotere stappen leidt. Onze organisatie is slechts één legereenheid, die door
vele eenheden uit de grote Arabische en Islamitische wereld wordt ondersteund, totdat de vijand is

De islam brengt ons onrusten, onlusten en rampspoed zoals de nazi's dat ook deden.
Mensen die zo denken en handelen zijn geen goede moslims. In de koran staat dit niet, dus kun je dat niet op de Islam schuiven. Het zijn enkelingen die zo denken, Allah rekent wel met hen af.

Zoiets.
pi_72902223
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:59 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

Gewoon om van te kotsen.
inderdaad...

En zo begint het... Zo beginnen ze het over te nemen. Wilders zegt van tijd tot tijd minder briljante dingen, maar damn, hij is de enige die een kans maakt op mijn stem. Al die andere niksnutten in de politiek laten alleen maar ons land de afgrond in glijden omdat ze te laf zijn om in te grijpen.
pi_72902523
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:24 schreef bassnl777 het volgende:

[..]

Zoran1, Hieronder staan de feiten

dus de islam is elende en niet Geert of Flip

http://nl.wikipedia.org/wiki/Amin_al-Hoesseini
http://marksweblogsite.bl(...)g-voor-de-islam.html
http://www.militantislammonitor.org/article/id/3964
http://www.vecip.com/default.asp?onderwerp=301

Geert is zelf van Joodse afkomst, net als veel andere europeanen. We leven sinds de 2de wereldoorlog in vrede met elkaar, totdat islam immigranten zich in europa vestigden. De islam doet ons te veel aan de nazi's denken.

De islam is erger dan fascisme en de nazi's

Ik ben het wel met je eens

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 19-09-2009 13:05:38 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:57:53 #13
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72902671
Het is erg triest inderdaad. Hoop dat een keer een groepje boeren die wijken intrekken en even de boel schoonveegt.
pi_72902750
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:57 schreef Buschetta het volgende:
Het is erg triest inderdaad. Hoop dat een keer een groepje boeren die wijken intrekken en even de boel schoonveegt.
En dan een stille toch voor de slachtoffers houden want 'ze deden nooit wat verkeerd '
pi_72902810
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En dan een stille toch voor de slachtoffers houden want 'ze deden nooit wat verkeerd '
typisch idd
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:04:44 #16
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72902862
quote:

Gewoon om van te kotsen.
Onbegrijpelijk..
pi_72902865
quote:

[..]

Dat gebeurt alleen in Nederland.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:05:25 #18
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_72902880
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:57 schreef Buschetta het volgende:
Het is erg triest inderdaad. Hoop dat een keer een groepje boeren hooligans die wijken intrekken en even de boel schoonveegt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_72902953
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

typisch idd
En dan de helden die de straten hebben schoongeveegd racisten noemen en aanpakken, want dat durven ze wel, die heldenpolitie!

Eigen volk eerst aanpakken
pi_72902989
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:43 schreef bassnl777 het volgende:
Gisteren was ik voor mijn werk in België, een daar hoorde ik het echte nieuw over de rellen in Brussel.
Het zijn groepen Marokkanen, hele families. Dit is wat gewoon wordt gezegd door de media in België. In Nederland wordt in alle toon aarden gezwegen over het feit dat het Marokkanen zijn. Moslim immigranten die schijt hebben aan de west Europese normen en waarden. Blijken Flip de Winter en Geert Wilders toch gelijk te krijgen? islam

http://www.amazightv.net/(...)kaanse-jongeren.html

http://www.nieuws.be/nieu(...)russel_e34d3500.aspx

http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF20090918_034

http://www.nu.nl/algemeen(...)eden-in-brussel.html

http://www.telegraaf.nl/b(...)Brussel__.html?p=4,1

Waarom Islam? Luister eens, dat die ouders hun zo hebben opgevoed betekend niet dat elke moslim of islam iets verkeerds doet of is. Ik ben toch ook een moslim. Ik zal nooit in een land als Nederland zo iets doen omdat we hier wonen en het misschien wel beter hebben dan waar we vandaan komen. Niet alle marokkanen zijn slecht en niet alle moslims zijn terroristen of slecht.
pi_72903036
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:09 schreef Jiyar86 het volgende:

[..]

Waarom Islam? Luister eens, dat die ouders hun zo hebben opgevoed betekend niet dat elke moslim of islam iets verkeerds doet of is. Ik ben toch ook een moslim. Ik zal nooit in een land als Nederland zo iets doen omdat we hier wonen en het misschien wel beter hebben dan waar we vandaan komen. Niet alle marokkanen zijn slecht en niet alle moslims zijn terroristen of slecht.
Nee, het is een klein groepje dat het voor de rest verpest, amirite? Grappig dat iederéén last heeft van dat ene groepje!
pi_72903086
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, het is een klein groepje dat het voor de rest verpest, amirite? Grappig dat iederéén last heeft van dat ene groepje!
Het is een groot groep of laten we zeggen 80/90%..vindt je dat goed?
pi_72903101
Ach op FOK! rellen Nederlanders constant.
pi_72903106
quote:

[..]

mischien?
pi_72903152
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:13 schreef Jiyar86 het volgende:

[..]

Het is een groot groep of laten we zeggen 80/90%..vindt je dat goed?
Nou, het klinkt logischer. En dat niet alle Marokkanen/moslims slecht zijn, daar ben ik van overtuigd. Maar ik geloof niet dat het maar een klein groepje is.
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:16:37 #26
3542 Gia
User under construction
pi_72903160
quote:

[..]

Je hebt gelijk hoor. Het is heel triest dat de 'goeien' moet lijden onder de wandaden van de 'slechten'. Niettemin blijven het moslims en handelen ze met strijdkreten als Allah Akhbar. Dit kun je niet ontkennen.

Ouders die hun kinderen zo opvoeden, doen dit ook met de hand op de Koran en denken het goed te doen. Als ouders thuis vaak klagen over discriminatie, armoede, onzedelijke westerse normen en waarden enz.....dan nemen die kinderen dat voor "waar" aan. Ze raken er vast van overtuigd dat zij de goeien zijn en de rest van de westerse samenleving de slechten.

Tja en als er dan zo'n kind wordt aangepakt, voelen ze zich massaal aangevallen en gaan ze rellen. Waarom? Kijk het flimpje dat hierboven gepost is, maar eens. Ze rellen omdat het geen gevolgen heeft. Ze worden toch niet aangepakt. Komen overal mee weg.

Sterker nog: Als een autochtone burger zichzelf of zijn auto verdedigd en zo'n knul een mep verkoopt, dan wordt die wel aangepakt.
pi_72903197
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:14 schreef Tahiti het volgende:

[..]

mischien?

Ik kom zelf uit Koerdistan, het noorden van Irak. En woon sinds 2006 weer hier in Koerdistan. Jaren terug was het hier slecht ja. Maar het is al jaren beter.
pi_72903202
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:14 schreef Triggershot het volgende:
Ach op FOK! rellen Nederlanders constant.
Ja maar dan wel geweldloos. Niet te vergelijken dus
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:20:20 #29
3542 Gia
User under construction
pi_72903243
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:18 schreef Jiyar86 het volgende:

[..]

Ik kom zelf uit Koerdistan, het noorden van Irak. En woon sinds 2006 weer hier in Koerdistan. Jaren terug was het hier slecht ja. Maar het is al jaren beter.
Compliment voor je kennis van het Nederlands. Je bent een voorbeeld voor velen!
pi_72903258
Moeilijk hè? Een blanke Nederlander verkracht een heleboel meisjes......zijn nu alle Nederlanders zo?

Dat dit van de zotte is, mag duidelijk zijn, maar ik vind het ook redelijk eng te noemen zoals haat geprofileerd moet worden op een hele bevolkingsgroep. Mening hebben over iets...ik snap het allemaal. maar ieder persoon met dezelfde afkomst als crimineel etc beschouwen?

Deze trieste bedoening mag van mij ook keihard afgestraft worden.

Ik vind sommige reacties alleen best eng
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_72903304
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:18 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja maar dan wel geweldloos. Niet te vergelijken dus
I c, koppel er geweld aan en het zijn nazi's?
pi_72903323
quote:

Gewoon om van te kotsen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_72903328
quote:

[..]

Ahl Al-Sunnah Wa Al Djama'ah?
pi_72903338
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Compliment voor je kennis van het Nederlands. Je bent een voorbeeld voor velen!

Btw check ook:

KRG; Koerdische Autonome Regio
Duhok, Irak 1991
pi_72903392
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sorry?
pi_72903423
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:26 schreef Jiyar86 het volgende:

[..]

Sorry?
soeniet?
pi_72903547
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

soeniet?
Ja maar ik ken geen arabish..
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:34:26 #38
3542 Gia
User under construction
pi_72903567
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:20 schreef Waterwereld het volgende:
Moeilijk hè? Een blanke Nederlander verkracht een heleboel meisjes......zijn nu alle Nederlanders zo?

Je hebt het over één blanke Nederlander. Het gaat hier om best wel heel veel Marokkanen, niet slechts één.

Hele buurten worden geterroriseerd door grote groepen rellende Marokkanen. En jij vergelijkt dat met één verkrachtende Nederlander?

Als er één Marokkaan zou rellen, zou men hier echt niet 'de Marokkaan' op aankijken, maar alleen die ene.
En zelfs nu kijken we niet iedere Marokkaan erop aan. Hier in de buurt wonen ook Marokkanen, totaal geen problemen mee. Mocht ik ze de komende dagen tegen het lijf lopen, wens ik ze nog een fijn suikerfeest ook.
Gewoon aardige mensen.

En die lijden ook onder het stigma dat die jongeren veroorzaken.
Maar goed, de oorzaak ligt duidelijk wel in de opvoeding.
pi_72903609
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

هذا هو منتدى الهولندية
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_72903613
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Je hebt het over één blanke Nederlander. Het gaat hier om best wel heel veel Marokkanen, niet slechts één.

Hele buurten worden geterroriseerd door grote groepen rellende Marokkanen. En jij vergelijkt dat met één verkrachtende Nederlander?

Als er één Marokkaan zou rellen, zou men hier echt niet 'de Marokkaan' op aankijken, maar alleen die ene.
En zelfs nu kijken we niet iedere Marokkaan erop aan. Hier in de buurt wonen ook Marokkanen, totaal geen problemen mee. Mocht ik ze de komende dagen tegen het lijf lopen, wens ik ze nog een fijn suikerfeest ook.
Gewoon aardige mensen.

En die lijden ook onder het stigma dat die jongeren veroorzaken.
Maar goed, de oorzaak ligt duidelijk wel in de opvoeding.
Waarom laten we dit niet gewoon achterwege en houden we het op 'knuppel iedereen die zich misdraagt neer'?
pi_72903616
quote:

[..]

Oh ik dacht dat je in Nederland woonde, never mind.
pi_72903662
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:36 schreef Quir het volgende:

[..]

Waarom laten we dit niet gewoon achterwege en houden we het op 'knuppel iedereen die zich misdraagt neer'?
Dat kan toch niet we wonen in een democratisch land...
pi_72903664
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:36 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

هذا هو منتدى الهولندية
Je hebt gelijk, alleen is dat duidelijker dan 'Eigenaren van de traditie en zij die zijn verenigd'
pi_72903724
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:38 schreef Jiyar86 het volgende:

[..]

Voor wat hoort wat.
pi_72903738
Ik kan deze rellen totaal niet begrijpen. Gevolg van helemaal ontspoorde jongeren. Link met de islam zie ik niet.

Wat ik ook schokkend is dat dit bericht nooit de media hier heeft bezig gehouden.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)ngene-Jamioulx.dhtml

Marteling tot de dood erop volgt van een Turkse man die ook niks gedaan had, behalve 'brutaal' zijn. In België.
Selectieve aandacht is er in de media. Zoals altijd.
pi_72903830
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:41 schreef Quir het volgende:

[..]

Voor wat hoort wat.
Ja dat tuig weet dat niet..
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:53:08 #47
3542 Gia
User under construction
pi_72903972
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:38 schreef Jiyar86 het volgende:

[..]

Woon je nou in Koerdistan of in Nederland?
pi_72903985
quote:

[..]

En hadden een hart van goud, en drie banen. Naast het tasjesroven dan.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zaterdag 19 september 2009 @ 13:57:36 #49
3542 Gia
User under construction
pi_72904076
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:42 schreef IHVK het volgende:
Ik kan deze rellen totaal niet begrijpen. Gevolg van helemaal ontspoorde jongeren. Link met de islam zie ik niet.

Wat ik ook schokkend is dat dit bericht nooit de media hier heeft bezig gehouden.

Marteling tot de dood erop volgt van een Turkse man die ook niks gedaan had, behalve 'brutaal' zijn. In België.
Michael T. is een Turk?
Maakt het overigens iets uit of het een Turk was of niet?
Oh, natuurlijk, het was een racistische moord!!!

Daarbij wordt dit onderzocht. De verantwoordelijken zullen bestraft worden.

Die marokkaanse straatschoffies worden niet bestraft.
  Donald Duck held zaterdag 19 september 2009 @ 13:59:38 #50
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_72904120
Hopelijk weten ze dit wel snel in de kiem te smoren. We moeten geen Parijse toestanden gaan krijgen. Daar breidde het zich echt enorm uit.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 19 september 2009 @ 14:00:25 #51
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72904141
Ik ben trouwens ook zo'n boek aan het schrijven als de Koran en Bijbel

God fluistert hem me elke avond in. Gisteren vertelde hij me dit:
quote:
Aan iedereen die gelooft. "Neem Moslims nooit als je vrienden. Zij zijn slechts vrienden voor elkaar. And wie hen toch als vriend neemt is dus een van hen. God zal nooit zulke mensen helpen en veracht ze"
En een andere keer
quote:
Door het immorele gedrag van de Moslims moeten we hen goede dingen verbieden die eerst toegestaan waren voor hen. Dit is merendeels te wijten aan hun hindering in de westerse maatschappij.
Dat boek gaat echt een bestseller worden denk ik.
pi_72904166
quote:

Gewoon om van te kotsen.
Walgelijk, dit geloof je toch gewoon niet.
pi_72904522
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou, het klinkt logischer. En dat niet alle Marokkanen/moslims slecht zijn, daar ben ik van overtuigd. Maar ik geloof niet dat het maar een klein groepje is.
Hoe groot denk jij dat die groep is dan? De meerderheid? Laat mij niet lachen zeg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_72904540
Zelfs de Belgische politie zegt dat vooral een harde kern actief is.
pi_72904550
Flippo de Winter is ook heel origineel met zijn leger voorstel trouwens.

Hoe dan ook, trieste relfiguren die extreem rechts in de hand werken.
pi_72904606
Het beste wat België kan doen is een leger van allochtonen opzetten en opleiden die trouw zijn aan de Belgische normen specifiek opgericht in de strijd tegen rellen van allochtonen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2009 14:23:27 ]
  zaterdag 19 september 2009 @ 14:27:22 #57
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72904697
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:20 schreef IHVK het volgende:
Zelfs de Belgische politie zegt dat vooral een harde kern actief is.
Dan zou het gemakkelijk op te lossen moeten zijn, op wat mensenrechtengezeur na.
pi_72904726
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:27 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Dan zou het gemakkelijk op te lossen moeten zijn, op wat mensenrechtengezeur na.
Daarvoor knijpen we wel 'n oogje dicht. Of twee.
pi_72904867
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:23 schreef Triggershot het volgende:
Het beste wat België kan doen is een leger van allochtonen opzetten en opleiden die trouw zijn aan de Belgische normen specifiek opgericht in de strijd tegen rellen van allochtonen.
Kunnen ze de Bende van Nijvel niet weer reanimeren?
pi_72904925
Wtf, alsof ik telegraaf reacties doorneem
Geen sig.
pi_72904931
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:35 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Kunnen ze de Bende van Nijvel niet weer reanimeren?
Ah een sympathisant van terroristen.
pi_72904957
de rellen in Brussel kort geleden door krakers die ernstig uit de hand liep, kreeg nooit zoveel aandacht van fokkertjes
Geen sig.
pi_72904982
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:40 schreef Knudde het volgende:
de rellen in Brussel kort geleden door krakers die ernstig uit de hand liep, kreeg nooit zoveel aandacht van fokkertjes
Omdat de meeste krakers blanke gezonde jongemannen zijn, te pijnlijk en herkenbaar voor de meeste foknerdjes.
pi_72905003
Vroeger relde men aan een stuk door in Amsterdam. Dat waren nog eens tijden.
pi_72905011
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ah een sympathisant van terroristen.
Nee, ik vind jouw voorstel alleen niet erg verstandig.
pi_72905044
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:43 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Nee, ik vind jouw voorstel alleen niet erg verstandig.
Semi retoriek dient dan niet echt het uiteenzetten van je bezwaren.
  zaterdag 19 september 2009 @ 14:47:20 #67
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_72905106
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:42 schreef IHVK het volgende:

wat wil je nu zeggen, dat de meest gelezen krant van BE linken , geen aandacht in de media is; en dat je tevens veronderstelt dat men een onschuldige aardige man zonder aanleiding beginnen martelen is?
&
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_72905145
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:53 schreef Gia het volgende:

[..]

Woon je nou in Koerdistan of in Nederland?
Koerdistan
pi_72905188
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:49 schreef Jiyar86 het volgende:

[..]

Koerdistan
Koerdistan is een democratie, toch?
pi_72905226
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:41 schreef Zoran1 het volgende:

[..]

Omdat de meeste krakers blanke gezonde jongemannen zijn, te pijnlijk en herkenbaar voor de meeste foknerdjes.
Nee hoor, karpatenkop. Krakers moeten even zo goed opgesloten worden. Woningdiefstal is zelfs ernstiger dan een rol mentos jatten met Abu en Ali.
BE YOUR DOG
pi_72905301
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Semi retoriek dient dan niet echt het uiteenzetten van je bezwaren.
Waarom zouden deraillerende relschoppers alleen door hun etnisch/cultureel gelijken bestreden moeten worden? Dat zorgt maar voor een tweedeling in de maatschappij.
pi_72905476
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:51 schreef Zoran1 het volgende:

[..]

Koerdistan is een democratie, toch?
Ja het is hier voor mij dan veel beter dan in Iran,Syrie,Turkije..je mag hier meer.
pi_72906147
quote:

[..]

Het is een grote groep slechte die het voor de kleine groep goeie verpesten!
pi_72906181
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:57 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Waarom zouden deraillerende relschoppers alleen door hun etnisch/cultureel gelijken bestreden moeten worden? Dat zorgt maar voor een tweedeling in de maatschappij.
Waar haal je vandaan dat alleen zij dat zouden mogen? Het creert juist geen tweedeling wanneer oplossing van het probleem bij het probleem zit.
pi_72906407
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 13:36 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

هذا هو منتدى الهولندية

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')