Mijn zusje koopt zich helemaal suf aan kleding, tassen, schoenen, enzovoort en regelmatig verdwijnt er dan het een en ander linea recta in de kast omdat ze het achteraf toch minder leuk vond. Ook vergeet ze vaak domweg het bestaan van iets en komt het dan na een tijdje weer tegen
Hier een paar items waarvan ze me heeft gevraagd of ik ze namens haar hier wilde plaatsen.
Allereerst een jasje van Dsquared. Kort bombertje met kraag van echt bont. Is vrijwel nooit gedragen, in ieder minder dan vijf keer. Past goed bij dames die zo rond maatje 34 zitten. Kostte 700 euro. Bonnen aanwezig. Vraagprijs: 335 euro
![]()
![]()
![]()
Dan de schoenen:
Hakken, hoog, Cavalli, typische Cavalli print. Eenmaal gedragen. Nieuwprijs was 175 euro. Vraagprijs: 110 euro
![]()
![]()
Dan de horloges:
Twee stuks, Guess. Een tijdje terug hier op Fok gekocht voor 140 euro. Vrijwel meteen in de kast beland omdat ze een week of twee na aanschaf een ander horloge kocht dat ze leuker vond. LET OP: ze heeft er door een horlogemaker een paar schakels uit de banden laten halen wegens zeer dunne polsen. De schakels krijg je erbij en iedere juwelier kan ze er weer tussen zetten voor een euro of vijf. Zoals gezegd heeft ze er 140 euro voor betaald en ongeveer dat bedrag wil ze er ook voor terugzien, daar beide horloges nog volop te koop zijn en samen een stuk meer kosten. Je hoeft overigens niet beide horloges te kopen, zo lang zij totaal maar ongeveer aan die 140 euro komt. Op de foto zie je wat vlekjes op de rand van de kast en op het glas van het zilverkleurige. Dat zijn geen krassen, maar vlekken van mn vinger. Helaas zag ik het te laat

![]()
![]()
![]()
![]()
Over de prijzen: Met dit soort dingen is het eigenlijk wat de gek ervoor geeft. Ze weet dat de afschrijving op dit soort luxeartikelen enorm is. De vraagprijzen zijn dan ook richtprijzen en bieden staat geheel vrij. Er zit best wel wat ruimte in. Hou het echter wel een beetje beschaafd ajb. Voor 50 euro gaat het jasje bijvoorbeeld niet weg. Met serieuze bieders valt er echter absoluut over de prijzen te praten.