abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72899020
Redelijk serieuze vraag. Ik ben weleens goede vrienden geweest met mensen van het andere geslacht, maar uiteindelijk bleek er altijd meer te spelen aan de andere kant. Uiteindelijk stond dat dan ook altijd weer in de weg om nog echt vrienden te kunnen zijn. Ik heb nu geen echte vrienden van het andere geslacht, wel waar ik gewoon regelmatig mee omga maar dat contact is redelijk oppervlakkig. Niet dat ik dat zo erg vind hoor.

Alleen ik vraag me nu wel af, hoe je dan wel vrienden zou kunnen worden met van beide kanten puur vriendschappelijke intenties?
pi_72899042
Niet, of je moet homo's als vrienden hebben.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_72899054
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 09:45 schreef Ridocar het volgende:
Niet, of je moet homo's als vrienden hebben.
Dus een echt platonische vriendschap tussen man en vrouw is in jouw ogen onmogelijk zonder dat er (in het begin) gevoelens (waren) zijn?
pi_72899076
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 09:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Dus een echt platonische vriendschap tussen man en vrouw is in jouw ogen onmogelijk zonder dat er (in het begin) gevoelens (waren) zijn?
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_72899106
Jezelf zo lelijk maken dat niemand er meer overheen wil >_>
  zaterdag 19 september 2009 @ 09:54:27 #6
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72899146
De friendszone is een verzinsel van enggeestige vrouwmenschen die te veel TV kijken.
Intelligent, but fucked up.
pi_72899194
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 09:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
De friendszone is een verzinsel van enggeestige vrouwmenschen die te veel TV kijken.
Ik dacht juist van jongens die het niet lukte een meisje te veroveren.
pi_72899220
Kind, je bent 16.
Dit, dus.
pi_72899230
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:01 schreef Buitendam het volgende:
Kind, je bent 16.
Dus het ligt aan de leeftijd dat het niet mogelijk is?
pi_72899258
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:02 schreef Chai het volgende:

[..]

Dus het ligt aan de leeftijd dat het niet mogelijk is?
Het ligt aan de leeftijd dat je niet moet zeveren over zaken waar je nog bar weinig van weet. Kom over een paar jaartjes maar weer terug. Nu mag je de gemiddelde kroeg niet eens in, koediepoedie.
Dit, dus.
pi_72899269
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 09:59 schreef Chai het volgende:
pi_72899275
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het ligt aan de leeftijd dat je niet moet zeveren over zaken waar je nog bar weinig van weet. Kom over een paar jaartjes maar weer terug. Nu mag je de gemiddelde kroeg niet eens in, koediepoedie.
Kun je me dan alsnog uitleggen hoe jij deze kwestie ziet? Jouw visie erop?
pi_72899282
-edit- ga eens weg

[ Bericht 94% gewijzigd door Re op 19-09-2009 10:45:52 ]
Roken is viesch
  zaterdag 19 september 2009 @ 10:07:20 #14
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_72899301
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 09:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Je hebt gelijk
Intelligent, but fucked up.
pi_72899324
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:05 schreef Chai het volgende:

[..]

Kun je me dan alsnog uitleggen hoe jij deze kwestie ziet? Jouw visie erop?
Mijn alomvattende visie op deze kwestie is dat de jongetjes waar jij mee omgaat waarschijnlijk ook niet veel ouder dan 16 zullen zijn. Zij denken op deze leeftijd met hun jongeheer en willen jou alleen als neuckvleesch. Terwijl jij, naïef als je bent, hoopt op een leuke vriendschap.

Vandaar dat je over een paar jaar maar eens terug moet komen. Dan ben je een jaartje of 20, 21 en dan heb je meer gezien dan alleen de middelbare en kun je een mening vormen.
Dit, dus.
pi_72899351
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Mijn alomvattende visie op deze kwestie is dat de jongetjes waar jij mee omgaat waarschijnlijk ook niet veel ouder dan 16 zullen zijn. Zij denken op deze leeftijd met hun jongeheer en willen jou alleen als neuckvleesch. Terwijl jij, naïef als je bent, hoopt op een leuke vriendschap.

Vandaar dat je over een paar jaar maar eens terug moet komen. Dan ben je een jaartje of 20, 21 en dan heb je meer gezien dan alleen de middelbare en kun je een mening vormen.
Ik hoop het niet persé. Vroeg me alleen af of het mogelijk is. Daarom vraag ik het ook hier naar hoe anderen het ervaren en hun visie.
pi_72900648
Geeft niet, heleboel mannen hebben ook geen klik met vrouwen.
  zaterdag 19 september 2009 @ 11:54:19 #18
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72901267
Je bent 16.

Kom over een jaartje of tien maar eens terug met dezelfde vraag, als jij en de jongens om je heen langzaamaan uit de gierende hormonenachtbaan stappen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_72901608
Wat een onzin..
Ik heb genoeg vrienden van het andere geslacht,
ik vertel ze gewoon meteen dat ik al 2 jaar een vriend heb en dat we samenwonen,
als ze dan aftaaien weet je genoeg.
Mn beste vriend is ook ouder dan mij, maar dat kan makkelijk..
hij weet genoeg over me om te weten dat een relatie met mij uit zou lopen op een ramp
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:13:33 #20
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_72901698
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:54 schreef drijfhout het volgende:
Je bent 16.

Kom over een jaartje of tien maar eens terug met dezelfde vraag, als jij en de jongens om je heen langzaamaan uit de gierende hormonenachtbaan stappen.
Ik ben nu 23 en de mannen in mijn omgeving stellen me nog steeds teleur

Het enige wat echt werkt is:
- Een vriendschap opbouwen met een homofiele man.
- Een vriendschap opbouwen met een man die een stabiele relatie heeft met een andere vrouw.
- Een vriendschap opbouwen met een man die véél aantrekkelijker is dan jij bent. (of andersom, dan mag ook)
- Een vriendschap opbouwen met een mannelijk familielid, bijvoorbeeld een neef.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_72901833
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:13 schreef Electrocute het volgende:

[..]

Ik ben nu 23 en de mannen in mijn omgeving stellen me nog steeds teleur

Het enige wat echt werkt is:
- Een vriendschap opbouwen met een homofiele man.
- Een vriendschap opbouwen met een man die een stabiele relatie heeft met een andere vrouw.
- Een vriendschap opbouwen met een man die véél aantrekkelijker is dan jij bent. (of andersom, dan mag ook)
- Een vriendschap opbouwen met een mannelijk familielid, bijvoorbeeld een neef.
Wat jij zegt heb ik al van veel meer mensen van jouw leeftijd (en ook ouder) gehoord. Het is niet zo dat ik dit enkel en alleen vroeg n.a.v. eigen ervaring.
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:25:01 #22
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_72901930
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:20 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat jij zegt heb ik al van veel meer mensen van jouw leeftijd (en ook ouder) gehoord. Het is niet zo dat ik dit enkel en alleen vroeg n.a.v. eigen ervaring.
Ik denk dan ook niet dat het met je leeftijd te maken heeft. Dit is een universeel probleem voor alle vrouwen van 10 jaar en ouder.

De tijd van onbezorgd met andere jongetjes spelen houdt op zodra ze het geheim van hun penis ontdekken.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_72902449
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:25 schreef Electrocute het volgende:

De tijd van onbezorgd met andere jongetjes spelen houdt op zodra ze het geheim van hun penis ontdekken.
mwa, ik heb een paar vrouwelijke vrienden, maar die vind ik in dat opzicht gewoon helemaal niet interessant en aantrekkelijk.

dus het kan wel, maar er zitten inderdaad voorwaarden aan vast.
  zaterdag 19 september 2009 @ 16:41:24 #24
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_72907970
Zorg dat je lelijk genoeg bent, en dat andere geslacht zal niet "meer" willen
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_72909733
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 09:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Seksuele gevoelens. Niet te verwarren met liefde gevoelens.

Het is vrijwel onmogelijk een mannelijke vriend te vinden die geen poging doet cq. het niet erg zal vinden het bed met je in te duiken.

Daarom zijn homo's interessant voor vrouwen. Ze houden van dezelfde bullshit als jullie en hoeven niet per se met je naar bed.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')