U komt hier wel vaker hè? Nu wil het geval dat ik van de mannenliefde ben. Ik durf het bijna niet te vragen maar zou het u gerieven om...quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:16 schreef sandesh het volgende:
Zegt die eikel opeens zo van ehh ...
samen met mij een bratwurst mit knoblauchsauce zu essen? Vielleight können wir nachdem ein bisschen schwimmen gehen und...quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:34 schreef remlof het volgende:
[..]
U komt hier wel vaker hè? Nu wil het geval dat ik van de mannenliefde ben. Ik durf het bijna niet te vragen maar zou het u gerieven om...
...Ensuite que nous pourrions avoir le sexe comme des animaux. C'est que j'aime. Ce qui fait vous aimez ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 05:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
samen met mij een bratwurst mit knoblauchsauce zu essen? Vielleight können wir nachdem ein bisschen schwimmen gehen und...
Waarop die eikel ook nog vraagt of mijn eikel ook besneden is....quote:Op zaterdag 19 september 2009 05:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
...Ensuite que nous pourrions avoir le sexe comme des animaux. C'est que j'aime. Ce qui fait vous aimez ?
waren mijn 2 bakkies patat met klaar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:02 schreef klootje013 het volgende:
Toen plotsklaps zijn 185 kilo wegende moeder, gekleed in een neaongroene wicked weasel bikini binnen kwam en de alle hoekjes van de zaak met haar plumeaux bewerkte ...
Dus ik gris die bakkies patat uit de handen van achmet en ren naar buiten. Maar eenmaal buiten aangekomen struikel ik over een...quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:36 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
waren mijn 2 bakkies patat met klaar.
oude zwerver die in de goot ligt te pitten. Dus ik roep zo tegen die halve tamme: "Hey halve tamme, tyf eensch heul snel op of ik roep...quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:40 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dus ik gris die bakkies patat uit de handen van achmet en ren naar buiten. Maar eenmaal buiten aangekomen struikel ik over een...
of ik roep: het is friet en geen patahat!!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:43 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
oude zwerver die in de goot ligt te pitten. Dus ik roep zo tegen die halve tamme: "Hey halve tamme, tyf eensch heul snel op of ik roep...
Waarop de zwerver riep ach nee he? Daar gaat me avond eten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:49 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
of ik roep: het is friet en geen patahat!!!!
Waardoor uiteindelijk die vent dus zo weer terug gaat naar achmed he om te vragen of die een nieuw patatje met mag maar achmed draait zich om en zegt.. ja uhh dat kan niet zo het ik niet zijn ...quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:18 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Waarop de zwerver riep ach nee he? Daar gaat me avond eten.
Je hoef niet zo verlegen te doen hoor. Ik kom voor een frietje niet voor jou.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:13 schreef sandesh het volgende:
[..]
Waardoor uiteindelijk die vent dus zo weer terug gaat naar achmed he om te vragen of die een nieuw patatje met mag maar achmed draait zich om en zegt.. ja uhh dat kan niet zo het ik niet zijn ...
bruine guido, wat krijgen we nu? waarop Achmed zijn mond opendeed...quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef Giester het volgende:
Hele geile goudrakker met je krullen, zal ik jou eens even lekker de Mexicaanse griep je gat in boren. Nou graag zei Goor. Verwilderd kijk hij Achmet aan en zei: Jij vieze vuile dikke.....
KABOEEEEEEEEEEEEEM weg kerk he jammer nou zei Goor. Was een leuk monumentje. Keek weer naar zijn Piemel en wat bleek??????quote:Op woensdag 23 september 2009 12:30 schreef brentjes het volgende:
een molotov cocktail met een rietje, enkele gouden armbanden en kettingen pakte om deze.....
Maar het slot brak SPONTAAN OPEN oh nee wat gebeurt er nu!!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:51 schreef c0nd0r het volgende:
En toen kwam er een olifant met een hele grote snuit..
En die blies het topic op slot!
Tijd voor een echte slotquote:Op woensdag 23 september 2009 14:08 schreef Cluijt het volgende:
[..]
Maar het slot brak SPONTAAN OPEN oh nee wat gebeurt er nu!!!!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
quote:
Die komt er niet, het is geen stormloop namelijkquote:Op donderdag 24 september 2009 11:15 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Nou het was wel een knallend einde met die molotov cocktail ben benieuwd naar het vervolg
en toen was het kuttopic nog kutter geworden en werdt paultje vastgezet door yvonne is haar sm kamerquote:Op zondag 27 september 2009 00:00 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Niks want zijn piemel was verschrompeld maar stuurde Busch naar Paultje pang alias de Leeuw die weer eens een dolle bui had en stond te matruberen op fe foto van popie Jopie. Lekker he die ventje zei paultje die spontaan spuit elf werd.
En daarom zei mudkip: "i'm gay with varcento"quote:Op woensdag 30 september 2009 13:03 schreef varcento het volgende:
Maar stiekem keek er toch iemand! Het was de o zo grote legendarische geweldige blauwachtige nooit vervelende knappe magnifieke MUDKIP! En mudkip was daar met een doel! Jawel dames en heren, Mudkip was uit de hemel gezonden om te C-C-C-OOOOOOMMMBOOOOO-BREAKEN! En daarom zei mudkip:
Waarop Goor begint te swaffelen... Echter raakt hij als eerst de verwarming...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:20 schreef Hondenbrokken het volgende:
Maar ik stelde dus voor om een triootj te houden. Achmet zegt zo van "Da mag nieet. Allah isch niet blij. Ik mag alleen vrouw met kopvod geven. Gordon zei: Ik heb nog liefdesverdriet van Jamai. Dus ik zeg tegen hem: Dan nodig j hem toch uit om ook mee te doen en waarom nodig je Ron ook niet uit.
Dus wij gaan met z'n vieren naar Gordons huis en daar gaan we dus eerst naar de sauna.
En twerwijjl we in die sauna zitten laat Gordon die dus helemaal naakt is een ruft.
Dus ik zeg: "Wat te fuck maak jij me nou, kutflikker! "
zo geschiede,quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:24 schreef Brainfish het volgende:
Door de aroma van Gordon raakten ze zo instabiel dat ze besloten collectief van het dak te springen.
Rot op.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nieuw verhaaltje:
Klaas en Maria vonden het de hoogste tijd om een kindje te krijgen. Maar Klaas' spul wou niet zwemmen.. waarop Maria reageerde met:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jesus hates you.
Maar ze waren eigenlijk de pliesie dus je weet wel he tis achmet dus nemen ze m mee en toen ...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:43 schreef Hondenbrokken het volgende:
Het quartetje dat niet eens opmerkte dat er een bezoeker was, liep naar het dak toe en ze sprongen er allemaal van af. Achmet die nog steeds aan de overkant friet (en ezels) zat te bakken merkte het op en maakte er een filmpje van om op youtube te zetten.
Klaas die depressief was van zijn vrouw en dacht dat de door aroma verdoofde mannen door soortgelijke ellende van het dak afsprongen besloot het voorbeeld te volgen en dus kwam ook hij in de villa van Gordon (of net daarbuiten) aan zijn einde.
Achmet was al bezig met het uploaden van het zojuist gemaakt shot toen er een ziekenwagen aan kwam rijden.
Sloeg achmet ze met de pan voor hun harses, en pakte hun wapens af.. fuk joe pliesie!! zei tie en ging er vandoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:26 schreef sandesh het volgende:
[..]
Maar ze waren eigenlijk de pliesie dus je weet wel he tis achmet dus nemen ze m mee en toen ...
Die niet wist dat er een Ziekenwagen aankwam,quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:54 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
kwam er een tuinkabouter van rechts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |