U komt hier wel vaker hè? Nu wil het geval dat ik van de mannenliefde ben. Ik durf het bijna niet te vragen maar zou het u gerieven om...quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:16 schreef sandesh het volgende:
Zegt die eikel opeens zo van ehh ...
samen met mij een bratwurst mit knoblauchsauce zu essen? Vielleight können wir nachdem ein bisschen schwimmen gehen und...quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:34 schreef remlof het volgende:
[..]
U komt hier wel vaker hè? Nu wil het geval dat ik van de mannenliefde ben. Ik durf het bijna niet te vragen maar zou het u gerieven om...
...Ensuite que nous pourrions avoir le sexe comme des animaux. C'est que j'aime. Ce qui fait vous aimez ?quote:Op zaterdag 19 september 2009 05:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
samen met mij een bratwurst mit knoblauchsauce zu essen? Vielleight können wir nachdem ein bisschen schwimmen gehen und...
Waarop die eikel ook nog vraagt of mijn eikel ook besneden is....quote:Op zaterdag 19 september 2009 05:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
...Ensuite que nous pourrions avoir le sexe comme des animaux. C'est que j'aime. Ce qui fait vous aimez ?
waren mijn 2 bakkies patat met klaar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:02 schreef klootje013 het volgende:
Toen plotsklaps zijn 185 kilo wegende moeder, gekleed in een neaongroene wicked weasel bikini binnen kwam en de alle hoekjes van de zaak met haar plumeaux bewerkte ...
Dus ik gris die bakkies patat uit de handen van achmet en ren naar buiten. Maar eenmaal buiten aangekomen struikel ik over een...quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:36 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
waren mijn 2 bakkies patat met klaar.
oude zwerver die in de goot ligt te pitten. Dus ik roep zo tegen die halve tamme: "Hey halve tamme, tyf eensch heul snel op of ik roep...quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:40 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dus ik gris die bakkies patat uit de handen van achmet en ren naar buiten. Maar eenmaal buiten aangekomen struikel ik over een...
of ik roep: het is friet en geen patahat!!!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:43 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
oude zwerver die in de goot ligt te pitten. Dus ik roep zo tegen die halve tamme: "Hey halve tamme, tyf eensch heul snel op of ik roep...
Waarop de zwerver riep ach nee he? Daar gaat me avond eten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:49 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
of ik roep: het is friet en geen patahat!!!!
Waardoor uiteindelijk die vent dus zo weer terug gaat naar achmed he om te vragen of die een nieuw patatje met mag maar achmed draait zich om en zegt.. ja uhh dat kan niet zo het ik niet zijn ...quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:18 schreef Hoofdrubbel het volgende:
[..]
Waarop de zwerver riep ach nee he? Daar gaat me avond eten.
Je hoef niet zo verlegen te doen hoor. Ik kom voor een frietje niet voor jou.quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:13 schreef sandesh het volgende:
[..]
Waardoor uiteindelijk die vent dus zo weer terug gaat naar achmed he om te vragen of die een nieuw patatje met mag maar achmed draait zich om en zegt.. ja uhh dat kan niet zo het ik niet zijn ...
bruine guido, wat krijgen we nu? waarop Achmed zijn mond opendeed...quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:26 schreef Giester het volgende:
Hele geile goudrakker met je krullen, zal ik jou eens even lekker de Mexicaanse griep je gat in boren. Nou graag zei Goor. Verwilderd kijk hij Achmet aan en zei: Jij vieze vuile dikke.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |