quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:30 schreef remlof het volgende:
Flikker op met je commerciële kinderverwendag.
Die waren altijd gaaf, ook zonder Sinterklaasquote:Het enige leuke aan sinterklaas ooit was:
Spontaan geregelde Nijmegen-meetquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:49 schreef liesje1979 het volgende:
En Pietjes wat was jij nog laat wakker
Tof! Was het gezellig?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Spontaan geregelde Nijmegen-meet
De meeste zonuren, toch?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:47 schreef Coos het volgende:
Moet je voor de gein eens op de wolkenradar kijken.
http://www.sat24.nl/nl
Dat doen ze om mij te pesten!
Ik vind Sinterklaas ook een sukkelquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:22 schreef hondjes het volgende:
Heb een hekel aan die man, moeten we het nu drie maanden over hem hebben...
Jaa!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:22 schreef hondjes het volgende:
Heb een hekel aan die man, moeten we het nu drie maanden over hem hebben...
Ik ga een klacht indienen!quote:
Toevallig hoorde ik dat honing prima helpt tegen hooikoorts. Het moet wel honing die in jouw streek is gemaakt. Ik had er nog nooit van gehoord ?? Lepeltje per dagquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Hello!
Volgens mij is het hoogzomer want ik heb echt fucking veel last van hooikoorts en mijn medicijnen werken niet.Dus ik zie er uit alsof ik drie weken heb lopen janken, nies mijn slijmvliezen eruit en heb koppijn van het dichtzitten.
![]()
En ook nog eens geen drain![]()
Dus.
Maar verder welwe gaan de vouwwagen verkopen
dus mijn dag kan niet meer stuk.
Klopt. Moet idd honing uit eigen streek zijn volgens Vic, daar zitten nl de anti-stoffen in.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:04 schreef Soury het volgende:
Toevallig hoorde ik dat honing prima helpt tegen hooikoorts. Het moet wel honing die in jouw streek is gemaakt. Ik had er nog nooit van gehoord ?? Lepeltje per dag![]()
Misschien weet BQ er meer van
Je bent wel lang in de lappen geweest hè? Fijn dat het beter gaat.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt. Moet idd honing uit eigen streek zijn volgens Vic, daar zitten nl de anti-stoffen in.![]()
Ik ben aardig opgeknapt dus duik ik nu maar even mijn tuintje in. Geniet er allemaal maar van, heerlijk.![]()
![]()
Oh Noek, pepernoten koop ik nog niet. Vreet me het ongans aan die dingen als ik ze in huis heb.
't Gaat nergens over, alleen móet er eentje de lul zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef Marrije het volgende:
Ja, k3![]()
Ja, dat topic heb ik net ff gelezen, maar ik voel niet zo de behoefte om daar neer te zetten aan wie ik een hekel heb. Bovendien is hekel een groot woord. Maar wel een grappig topic om te lezen
Ja, maar die komt maar niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef Marrije het volgende:
En hier is het wachten tot Golfer komt.
Was echt een gok...hoorde net op de tv die K3 verkiezing en moest daaraan denken met die 3 poppetjes van jou, geen topic gezien...quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef Marrije het volgende:
Ja, k3![]()
Ja, dat topic heb ik net ff gelezen, maar ik voel niet zo de behoefte om daar neer te zetten aan wie ik een hekel heb. Bovendien is hekel een groot woord. Maar wel een grappig topic om te lezen
ik las alleen even de laatste pagina om wat namen te zien, maar dan beland je dus in een discussie. Toen maar naar pagina 1 geklikt voor wat namenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Gaat nergens over, alleen móet er eentje de lul zijn
Ja, die Josje vind ik toch niet echt een geschikte k3 kop hebben. En die Noa wordt het ook niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was echt een gok...hoorde net op de tv die K3 verkiezing en moest daaraan denken met die 3 poppetjes van jou, geen topic gezien...
Ik vind hekel ook een groot woord, je ligt elkaar of niet en soms valt iemand achteraf nog wel mee ook dussss....
Heb alleen de eerste gelezen, precies de omgekeerde wereld, ehh word ik wat wijzer als ik de laatste lees of kan ik het laten zitten?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik las alleen even de laatste pagina om wat namen te zien, maar dan beland je dus in een discussie. Toen maar naar pagina 1 geklikt voor wat namen
als je behoefte hebt aan een discussie over de gezondheidszorg. . .quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb alleen de eerste gelezen, precies de omgekeerde wereld, ehh word ik wat wijzer als ik de laatste lees of kan ik het laten zitten?
Dus het wordt die Anne? Jemig, doe een spelletje, lees hier, luister naar de tv die in de voorkamer staat...quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, die Josje vind ik toch niet echt een geschikte k3 kop hebben. En die Noa wordt het ook niet.
Heb er op dit moment geen direkte relatie mee maar het is een issue opzich..quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je behoefte hebt aan een discussie over de gezondheidszorg. . .
Ja, 't gaat helemaal de verkeerde kant op daarquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je behoefte hebt aan een discussie over de gezondheidszorg. . .
O, linkje?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, 't gaat helemaal de verkeerde kant op daar
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar bedoel ik mee dat het nu nergens meer over gaat, 't loopt wat dood.
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
Je zat te wachten op de rel...die uitbleef...
Toedelsquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:28 schreef Chanel5 het volgende:tis nog vroeg en hier erg rustig, ga der vantussen, heb de nodige uurtjes in de buitenlucht doorgebracht...ut was echt zalig weer, benauwd zelfs, maar ik klaag niet, zou niet durven, van mij mag dit nog wel ff zo doorgaan..
Geen idee, maar DOOD! moeten ze, állemaalquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:55 schreef Noek het volgende:
Buuf, welke boom, plant, struik, hond is hier verantwoordelijk voor?
Heb je de honingtip nog meegekregen? Strekte!quote:Op zondag 20 september 2009 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen idee, maar DOOD! moeten ze, állemaal
Hoi, tis lukt en je hebt nog 5,50 overquote:
Welke medicijnen heb je? Ik heb na heel veel jaren zonder pillen (want daar zaten veel bijwerkingen aan) en met alleen neusspray, oogdruppels en inhalers, deze zomer eindelijk een prima middel gekregen van mijn huisarts, het heet Xyzal. Werkt binnen het uur en blijft ook lang werken. Ik heb het begin dit jaar veel geslikt en neem het nu soms als ik een dag last heb. Gebruik daarnaast alleen nog soms oogdruppels en verder niets meer.quote:Op zondag 20 september 2009 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen idee, maar DOOD! moeten ze, állemaal
Ja ik zag het. Word je dan niet beperkt in je bewegingsvrijheid tot de actieradius van de bijen uit de omgeving?quote:Op zondag 20 september 2009 13:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je de honingtip nog meegekregen? Strekte!
quote:Op zondag 20 september 2009 13:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi, tis lukt en je hebt nog 5,50 over
Moest ik het nog inpakken of was dat een grapje
Fexofenadine, beter bekend onder de merknaam Telfast. Maar ik heb dan de goeiekoopie eigen merk variant. Het zou het beste van het beste moeten zijnquote:Op zondag 20 september 2009 13:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Welke medicijnen heb je? Ik heb na heel veel jaren zonder pillen (want daar zaten veel bijwerkingen aan) en met alleen neusspray, oogdruppels en inhalers, deze zomer eindelijk een prima middel gekregen van mijn huisarts, het heet Xyzal. Werkt binnen het uur en blijft ook lang werken. Ik heb het begin dit jaar veel geslikt en neem het nu soms als ik een dag last heb. Gebruik daarnaast alleen nog soms oogdruppels en verder niets meer.
Goeie vraag, maar dat kan ik me eik niet voorstellen. Vic is er niet, zal het straks voor je vragen.quote:Op zondag 20 september 2009 13:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja ik zag het. Wordt je dan niet beperkt in je bewegingsvrijheid tot de actieradius van de bijen uit de omgeving?![]()
Beetje laat antwoord maar volgens mijn imkertje maakt het niet veel uit. Dus honing eten en wrs ook nog medicijnen slikken. Daar kom je volgens mij niet onderuit.quote:Op zondag 20 september 2009 13:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja ik zag het. Word je dan niet beperkt in je bewegingsvrijheid tot de actieradius van de bijen uit de omgeving?![]()
Dan zouden wij toch ook moeten kotsen met een Sombrero op?quote:Op maandag 21 september 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
Met Fajita's als aanstichter kan het niet anders dan een Mexicaanse griep zijn. Of voedselvergiftiging, maar dat behelst een belediging van jouw kookkunsten, dus dat heb je mij niet zien typen.
Ja hallo, pep hem ff op graag! Asprine, chloor, antibiotica!quote:Op maandag 21 september 2009 09:22 schreef Noek het volgende:
Ja, volgens mij hebben we de Mexicaanse griep in huis. We aten Fajita's en een uur later werd het uitgekotst door zoonlief.Ik hoop het zo want die gewone is zo, ja, gewoon, zo gewoontjes.
Oh ja, Bali!quote:Op maandag 21 september 2009 09:41 schreef Copycat het volgende:
Ik gun je die primeur van harte! Als iemand dat verdiend heeft, ben jij het wel!
Ja, ik heb zaterdag een bliksembezoekje gebracht aan A'werp. Was een erg leuk tuinfeest, leuke nieuwe en oude bekenden. Moest alleen weer redelijk op tijd weg, broodnuchter, want zondag de hele dag werken. Maar ben blij dat ik wel even gegaan ben. Weer een aantal mensen gecharterd voor Bali volgend jaar.
Oh en mijnbeste vriend
is van de week door de VPRO geïnterviewd over jubilaris Joost van Bellen en beste vriend doet het altijd hilarisch goed op beeld, vind ik. Zal tegen de tijd dat het op de site staat, even een linkje plempen.
Chloor! Ja, coming up. Al heeft die meer zin in KRUIDnoten. Wedden dat het weer zo'n laf ééndags buikgriepje is.quote:Op maandag 21 september 2009 09:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja hallo, pep hem ff op graag! Asprine, chloor, antibiotica!
Mogge
Tsja, geen gewone griep totdat het tegendeel bewezen is!quote:Op maandag 21 september 2009 09:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Chloor! Ja, coming up. Al heeft die meer zin in KRUIDnoten. Wedden dat het weer zo'n laf ééndags buikgriepje is.Toch ga ik alvast de flyers uitdelen en het huis met rood/wit lint afzetten want ik geef de hoop nog niet op.
Nee, ik zit nog in mijn koopstop maar als ik daar weer uit ben dan bestel ik de meest mooie witte pakken én mondkapjes.quote:Op maandag 21 september 2009 09:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tsja, geen gewone griep totdat het tegendeel bewezen is!
Ik zou ook voor radicaal gaan. Heb je al witte pakken besteld?
Jij hebt een afspraak met WJ en z'n brommertquote:Op maandag 21 september 2009 10:43 schreef CarOnline het volgende:
Wie gaat er mee naar München?
In klederdracht he
Ik!quote:Op maandag 21 september 2009 10:43 schreef CarOnline het volgende:
In klederdracht he
quote:Op maandag 21 september 2009 10:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog in mijn koopstop maar als ik daar weer uit ben dan bestel ik de meest mooie witte pakken én mondkapjes.
OMG dat jij dat nog weet!quote:Op maandag 21 september 2009 10:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij hebt een afspraak met WJ en z'n brommert
*springt met vinger omhoog in het rond*quote:Op maandag 21 september 2009 10:43 schreef CarOnline het volgende:
In klederdracht he
Iedereen?quote:Op maandag 21 september 2009 10:50 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben serieus he!![]()
![]()
Verzamelen we hier en karren we naar München en iedereen mag mee
Hoe dan? Ik zie geen gaten ofzo?quote:Op maandag 21 september 2009 10:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Is het ook.
Sommigen mensen... seksen zelfs in zulke pakken!![]()
En dan ben ik nu al weer toe aan het weekend.quote:
Een flinke "voorgevel".quote:
Dat is op een..?quote:Op maandag 21 september 2009 10:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja?
Lijkt me echt leuk![]()
Gaan we 3 oktober
quote:
quote:
Of op je rug, als er maar gestage aanvoer is.quote:Op maandag 21 september 2009 10:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
10 pullen bier in beide handen![]()
Weet niet of daar nog hotels vrij zijn maar anders ach, we verzinnen wel watquote:Op maandag 21 september 2009 11:00 schreef Deisyy het volgende:
Dan kan ik mijn Heidi-outfit weer tevoorschijn halen!
Blijven we in Munchen slapen toch zeker?
Graag gedaanquote:Op maandag 21 september 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ben ik nu al weer toe aan het weekend.
Hot Furry noemt men dat. Total mess, zeg ik.
Maar alleen in Dirndl he. Anders hoeft het niet!quote:Op maandag 21 september 2009 11:04 schreef Noek het volgende:
En mag je dan ook met bier gooien? Dat vind ik toch wel zo machtig mooi!![]()
Ah nee, dan zie je eruit als een panda op het eind. Doen we niet. Maar leuk!
quote:
Ik zeg tieten in de etalage en gáán!quote:Op maandag 21 september 2009 11:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, leuk man!
Wie gaan er nog meer mee?
Zaterdag 3 oktober.
Oh en ik ben geen Bob![]()
Noek
Buuv
Caro
Deisyy
Gert
Wat moet dat moet dan maar.quote:Op maandag 21 september 2009 11:32 schreef Gert het volgende:
Je vráágt gewoon om dof haar en vertiefte nieren als je niet gaat zuipen in München!
Ik ben meer van het water maar dat geeft naks.quote:Op maandag 21 september 2009 11:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben meer van de wijn, maar ben een snelle leerling
Ja precies!quote:Op maandag 21 september 2009 11:31 schreef Noek het volgende:
En je nieren. Wie wil er nu geen mooie nieren? Nou, ik wel hoor. Heus!
We hebben een Bob.quote:Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben meer van het water maar dat geeft naks.
d'r zit ook water in!quote:Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben meer van het water maar dat geeft naks.
Oi!quote:Op maandag 21 september 2009 11:38 schreef Gert het volgende:
[..]
We hebben een Bob.![]()
Nu nog een vrachtwagen waar we allemaal in passen.
Kan je eindelijk zonder geouwehoer je uniformpje weer eens aan.quote:Op maandag 21 september 2009 11:43 schreef Gert het volgende:
Fahr'n fahr'n fahr'n auf die Autobahn!![]()
Noek, durf je het aan?
Als het regent kom ik wel gezellig bij je in de cabine zitten.![]()
[ afbeelding ]
Ja hoor!quote:Op maandag 21 september 2009 11:43 schreef Gert het volgende:
Noek, durf je het aan?
[ afbeelding ]
Zit er nog een beetje stevigheid in, in zo'n deerndl? Of heb je aan het eind van de rit blauwe ogenquote:Op maandag 21 september 2009 12:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hoor!![]()
Op transport jullie. Stilte bitte!Als ik rij hè. Opperste concentratie.
Nou dat wordt niets met rune-tekens Coos. Bij de Oktoberfeste moet je zoiets aan:quote:Op maandag 21 september 2009 12:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je eindelijk zonder geouwehoer je uniformpje weer eens aan.
Ja dáhag, da's niet gezellig! Dan gaan we wel met de trein * met z'n allen.quote:Op maandag 21 september 2009 12:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja hoor!![]()
Op transport jullie. Stilte bitte!Als ik rij hè. Opperste concentratie.
(Vandaar ook dat ie geen bierpens heeft)quote:Op maandag 21 september 2009 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat wordt niets met rune-tekens Coos. Bij de Oktoberfeste moet je zoiets aan:
[ afbeelding ]
(klein homobiertje trouwens)
* mompelt iets over staanplaatsenquote:Op maandag 21 september 2009 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dáhag, da's niet gezellig! Dan gaan we wel met de trein * met z'n allen. [ afbeelding ]
* kom d'r maar in buuf![]()
Het is (dus) niet eens een echte Duitser denk ik.quote:Op maandag 21 september 2009 12:47 schreef remlof het volgende:
[..]
(Vandaar ook dat ie geen bierpens heeft)
Nog meer series en games.quote:Op maandag 21 september 2009 12:59 schreef CarOnline het volgende:
Oh!
Ik zit vandaag 8 jaar op Fok!![]()
Wat had ik allemaal in die tijd kunnen doen
Oh joy! De praatgroep is volgende week al. Bij deze is die ook al vol. Jammer mensen!quote:Op maandag 21 september 2009 13:05 schreef Gert het volgende:
OK, effe met de kleine naar de speeltuin. Misschien kucht een ander kind 'm wel een mexicaans griepje in het gezicht, dan kunnen we een "ouders van"-platform oprichten Noek.![]()
HAHAHA, ik lig echt in een deukquote:
Jajaja dat komt helemaal goed.quote:Op maandag 21 september 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh joy! De praatgroep is volgende week al. Bij deze is die ook al vol. Jammer mensen!![]()
Wel veel tijd en ruimte om het leed te delen en elkander te steunen.![]()
Feli CarO. Man man, je had zoveel goede dingen kunnen doen in die tijd. Bierfeesten organiseren bijvoorbeeld.
Wel je hoofd laag houden tijdens de putsch hoor.quote:Op maandag 21 september 2009 11:43 schreef Gert het volgende:
Noek, durf je het aan?
[ afbeelding ]
Zit jij al 39 jaar op FOK!???quote:
Oh moet dat zo.quote:Op maandag 21 september 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Wat is het dan volgend jaar? Goud?
25 is ook al heeeeeeeeel lang..quote:Op maandag 21 september 2009 17:00 schreef beequeen het volgende:
Van harte hondjes.![]()
ik vond 25 jaar al zo'n eind, kut je nagaan.
[ afbeelding ]
Mijn internet is ruk, so sloooowww. Ik word er gek van.
En das geen typo.quote:
maar geen enkel lampje brandde op het modem,,alleen powerquote:Op maandag 21 september 2009 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
En das geen typo.![]()
@hondjes: heb je echt een monteur gebeld? Hahaha, hier lag vanochtend ook inet eruit. Gewoon geduld en wachten tot het goedkomt. BQ en geduld.......de goffers vlogen door de kamer
Gewoon lekker zelf oplossen.quote:Op maandag 21 september 2009 17:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
maar geen enkel lampje brandde op het modem,,alleen power![]()
en dan wordt ik dus helemaal ..out of order..want ik heb er geen bal verstand van,![]()
en toen moest ik met modem de meterkast in, van de service desk![]()
toen was ik helemaal de weg kwijt,![]()
en toen dacht ik,,laat maar een monteur komen
Voor jou wel jaquote:Op maandag 21 september 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog 4 dagen werken, ist weekend.
Wat is jou redenquote:
1. 4 dozen suikerfeestchocolaquote:
Puntje 2. Doe ik meequote:Op maandag 21 september 2009 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1. 4 dozen suikerfeestchocola
2. dat we zo lekker nazomeren
3. dat ik over 4 weken in Egypte zit.
Ja zeker maar best kut. Zag net wat leuks en wil ik solliciteren moet ik me eerst aanmelden .. Gedaan dus wil ik verder en dan staat er dat ik al gesolliciteerd hebquote:Op maandag 21 september 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
verveling is dodelijk, maar jij vermaakt je dus nog wel.
ben je ondertussen op zoek?
Precies er gewoon flink achterheen zitten, nog net geen stalken, maar bijna.quote:Op maandag 21 september 2009 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker maar best kut. Zag net wat leuks en wil ik solliciteren moet ik me eerst aanmelden .. Gedaan dus wil ik verder en dan staat er dat ik al gesolliciteerd hebSoms zijn die sites echt ruk.. Ik bel morgen maar ff
En wordt September nog leuker als wij daarheen zijn geweest?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:30 schreef debuurvrouw het volgende:
En Noek! Was het vorig jaar September boerenkaasmaand, nu is het Fortenmaand!![]()
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:19 schreef Copycat het volgende:
Gert! Geef mij jouw inloggegevens nog eens! Ik wil even in FC kijken!
Kopen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:19 schreef Copycat het volgende:
Forum Crew. Achter de schermen.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef Soury het volgende:
Vieren we alles hier nu .. Tis maandag
niets wssquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in FC over het plotselinge en rigoureuze verdwijnen van ZUU te lezen valt.
[Gerda modus]
Opeens was alles weg!
[/Gerda modus]
"nog" eens? En bedankt hè, heb ik relmof dadelijk op m'n dak.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:19 schreef Copycat het volgende:
Die was best gemeen, hè?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:40 schreef Gert het volgende:
"nog" eens? En bedankt hè, heb ik relmof dadelijk op m'n dak.![]()
Ik pak de babyolie erbijquote:de bekende prijs: op z'n russisch
Nee, die kutcolumns van de FP boeien nauwelijks. Het ZUUre gedoe, daar ben ik benieuwd naar.quote:Was d'r te zien dan? Femke-topic gedoe?
Yvonne had zelfs de sapcentrifuge meegenomen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in FC over het plotselinge en rigoureuze verdwijnen van ZUU te lezen valt.
[Gerda modus]
Opeens was alles weg!
[/Gerda modus]
Klopt, maar de manier waarop het gisteren verdween, compleet met alle commentaar daar weer op, was weer eens een fijn staaltje FOK!stupiditeit.quote:
Oh, gemist!quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt, maar de manier waarop het gisteren verdween, compleet met alle commentaar daar weer op, was weer eens een fijn staaltje FOK!stupiditeit.
En dat daarmee gecombineerd. Golfer voor alles wat vies en voos is uitmaken is lachen, gieren, brullen. Maar wordt er een crewmember in de zeik genomen, dan is opeens FOK! te klein en moet een heel subforum de Bermudadriehoek ingejaagd worden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:44 schreef Noek het volgende:
Maar ik vind FOK! wel een beetje vreemd doen de laatste tijd. Topic van Static bijvoorbeeld.WALCHELIJK!
Het hupt was hetzelfde verhaal. Eerst was het om te gieren en toen was alles opeens *poef* gone en was het over met de pret. Dat natrappen moeten ze sowieso eens laten. Dago had een punt in ZUU.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat daarmee gecombineerd. Golfer voor alles wat vies en voos is uitmaken is lachen, gieren, brullen. Maar wordt er een crewmember in de zeik genomen, dan is opeens FOK! te klein en moet een heel subforum de Bermudadriehoek ingejaagd worden.
Beetje triest.
En dit is echt ook wel héél erg kort door de bocht hoor. Het is wel even flink wat heftiger dan "eeen crewmember in de zeik genomen." En dat van golfer, ondanks dat het een zuige.. [laat maar] is, vind ik ook absoluut niet kunnen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat daarmee gecombineerd. Golfer voor alles wat vies en voos is uitmaken is lachen, gieren, brullen. Maar wordt er een crewmember in de zeik genomen, dan is opeens FOK! te klein en moet een heel subforum de Bermudadriehoek ingejaagd worden.
Beetje triest.
I beg to differ. Er waren er een paar die wat uit de bocht vlogen, maar niks groots. En zeker niet heftiger dan heftig. Niks wat deze rigoureuze actie rechtvaardigde. Dan was dat eerder in dat Femke topic aan de orde.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:50 schreef Gert het volgende:
En dit is echt ook wel héél erg kort door de bocht hoor. Het is wel even flink wat heftiger dan "eeen crewmember in de zeik genomen." En dat van golfer, ondanks dat het een zuige.. [laat maar] is, vind ik ook absoluut niet kunnen.
Maar ik ga me er verder niet in mengen. Echt niet. Glasnost in ruil voor je tetten.
Da's toch dat mensch wat hetzelfde doet met haar gebit als die blaat van Kane?quote:
ZUU zat vol met ego's waarbij de één het forum had bedacht, de ander het alfabet. Stefan had het internet uitgevonden. Natuurlijk had FOK! daar niks mee gedaan dus paste men niet meer in het team. Dat was ZUU in een notendop.quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Jamaar
Wel crewlid dan? (Yvonne?)
En ZUU was toch ook niks.
Samenvatting graag. Met linkjes.
En zij heeft dan he-le-maal niks met groen zeker?quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's toch dat mensch wat hetzelfde doet met haar gebit als die blaat van Kane?
Niet als het van rechts komt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:01 schreef Noek het volgende:
[..]
En zij heeft dan he-le-maal niks met groen zeker?
*hobbelt verder
Die vlezige witheid van zijn gezicht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:05 schreef Noek het volgende:
Femke van Kane. Ik ben het spoor toch zó bijster!![]()
En dat brengt me bij Spike van Di-rect. Wat een smeerkees is dat zeg.Wat een vuns.
Die zag ik vorige week bij BNN in een cafévuilnisbak pissen. Goor stuk vreten. En nog zo lelijk als de nacht ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:05 schreef Noek het volgende:
En dat brengt me bij Spike van Di-rect. Wat een smeerkees is dat zeg.Wat een vuns.
Oh yuk. Nu vind hem nog viezerder.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die vlezige witheid van zijn gezicht.
Peniciline en de G-spot nog, dan is het lijstje aardig compleet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:00 schreef Noek het volgende:
[..]
ZUU zat vol met ego's waarbij de één het forum had bedacht, de ander het alfabet. Stefan had het internet uitgevonden. Natuurlijk had FOK! daar niks mee gedaan dus paste men niet meer in het team. Dat was ZUU in een notendop.
quote:
Ik had gelijk!quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:08 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Buuf!
Femke is een hoer
Kom, samen komen we eruit.
Zullen we openheid met linkjes eisen Caro?quote:
Nou ja, ik zag het nu ook.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
En daar gingen er weer een paar de doofpot in.
Met het smegma er nog aan.
En nu weer een heel topic weg. Dat van DE.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:08 schreef Noek het volgende:
Nou ja, ik zag het nu ook.
Wat een sneu gebeuren.
DE! Girl *knipt met de vingers*, wees eens duidelijk!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu weer een heel topic weg. Dat van DE.
Lachwekkend als het niet zo jammerlijk sneu was.
DarkElf!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
DE! Girl *knipt met de vingers*, wees eens duidelijk!!
DE vroeg zich af waar ZUU was gebleven en wat de aanleiding was van dit plotselinge verdwijnen.quote:
Het is bizar. Danny doet ook bizar en Raymania had gelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
DE vroeg zich af waar ZUU was gebleven en wat de aanleiding was van dit plotselinge verdwijnen.
En! Dat! Mag! Niet!
Vooral niet in FB.
Van Danny mag je vast TBO-crew bashen anders zou het wel heeeeeeel vreemd zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
Ik snap Dementor ook niet.
Is dat nu Dementorbashen? En mag dat nu wel? Of niet? Want Dementor is wel crew.
Maar hij heeft geen kleur, niet eens bruinquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
Ik snap Dementor ook niet.
Is dat nu Dementorbashen? En mag dat nu wel? Of niet? Want Dementor is wel crew.
Hij zit dan ook in het verkeerde hokje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen kleur, niet eens bruin
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen kleur, niet eens bruin
Daar denken jullie dan meteen aanquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:35 schreef Copycat het volgende:
Damn. Dan ben je echt ver weg. Of ze moet een mooie wraakactie in het verschiet hebben ...
Wel als een mogelijke verklaring náást het Stockholm by Proxy syndroom.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar denken jullie dan meteen aan.
Jullie hebben een spreekverbod, hè?quote:
Trek jij maar fijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
Jullie hebben een spreekverbod, hè?
Geef maar toe. Of niet. Ik trek mijn conclusie toch wel.
Gert heeft het wel teruggegeven?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:37 schreef Noek het volgende:
Ik vind het sneu voor Raymania en ik hoop dat het met onsGertje
beter afloopt.
![]()
Die vond nl ook iets in de sc.
Haha ja, dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:46 schreef Peter6000 het volgende:zonnig preitaart (oven) beterschap aan alle zieken
Wat Gert vindt moet hij naar het politiebureau brengenquote:
Oh! Man! Ik had net wat, ik zat net bijna in een Duitse Politiebusquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat Gert vindt moet hij naar het politiebureau brengen
Ik bemoei me voor de verandering een keer nergens mee, dat is normaal.quote:
Wieso???quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef CarOnline het volgende:
Oh! Man! Ik had net wat, ik zat net bijna in een Duitse Politiebus
Check. Morgenavond? Vanavond geen tijd, zhe horrorquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
Ik ga ook maar eens iemand van de crew neuken, kan ik tenminste ook weer eens in FC kijken.
Piet! Neuken?
Je mag niet, hè? Je wil wel, je staat te trappelen én te springen. Maar. Je. Mag. Niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik bemoei me voor de verandering een keer nergens mee, dat is normaal.
Oh werkt dat zo.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
Ik ga ook maar eens iemand van de crew neuken, kan ik tenminste ook weer eens in FC kijken.
Piet! Neuken?
Wat hebbie nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh! Man! Ik had net wat, ik zat net bijna in een Duitse Politiebus
Ah, doe Stefan toch.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef Copycat het volgende:
Piet! Neuken?
Die heb ik net een mond vol Giel-spuug en -stront toegewenst. Ik denk niet dat ie op mij ligt te wachten, nu.quote:
ey!quote:
20 euro valt nog mee.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
Dus je moet nu een aflaat van 20 Euro betalen aan de kerk?
Doen hoor! Anders kom je in de hel.
GODVERDOMME!!!
Ja, ik weet niet hoeveel ik anders moest betalen maar wel een tikkeltje meerquote:Op dinsdag 22 september 2009 14:01 schreef Copycat het volgende:
Dus je moet nu een aflaat van 20 Euro betalen aan de kerk?
Doen hoor! Anders kom je in de hel.
GODVERDOMME!!!
Nee t was echt een agent!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:02 schreef Gert het volgende:
Was vast geen echte politie!
"swansigh oiro für kierge!"
Had-ie ook een grote zwarte snor en stonk-ie naar knoflook?![]()
Ja, gewoon het oude en nieuwe testament apart in de auto flikkeren. Niet vloeken hè als je de deur opensmijt en begint te krijsen wat die van je moet!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:06 schreef hondjes het volgende:
zou dat in Frankrijk ook helpen,,ga ze ook maar eens aanschaffen dan..
en dan gewoon losjes op de achterbank leggen,,je weet maar nooit...
Die mannen hebben nog mazzel, want een Einzelfahrschein mit derm Zug tjoeketjoek behoort ook maar zo tot de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee t was echt een agent!![]()
Maar er stonden nog een paar mannen boete te doen op de Parkplatz en ik mocht gewoon weg
Dus dan gewoon mijn haar in een ..knotje...en ben ik bij de grens...gewoon mijn haar weer losgooien..quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:11 schreef CarOnline het volgende:
Ik zie er ook heel vroom uit natuurlijk Hondjes, dat scheelt ook![]()
En dan ga ik nu Shameless kijken. Voor het evenwicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |