quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:30 schreef remlof het volgende:
Flikker op met je commerciėle kinderverwendag.
Die waren altijd gaaf, ook zonder Sinterklaasquote:Het enige leuke aan sinterklaas ooit was:
Spontaan geregelde Nijmegen-meetquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:49 schreef liesje1979 het volgende:
En Pietjes wat was jij nog laat wakker
Tof! Was het gezellig?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Spontaan geregelde Nijmegen-meet
De meeste zonuren, toch?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:47 schreef Coos het volgende:
Moet je voor de gein eens op de wolkenradar kijken.
http://www.sat24.nl/nl
Dat doen ze om mij te pesten!
Ik vind Sinterklaas ook een sukkelquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:22 schreef hondjes het volgende:
Heb een hekel aan die man, moeten we het nu drie maanden over hem hebben...
Jaa!quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:22 schreef hondjes het volgende:
Heb een hekel aan die man, moeten we het nu drie maanden over hem hebben...
Ik ga een klacht indienen!quote:
Toevallig hoorde ik dat honing prima helpt tegen hooikoorts. Het moet wel honing die in jouw streek is gemaakt. Ik had er nog nooit van gehoord ?? Lepeltje per dagquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Hello!
Volgens mij is het hoogzomer want ik heb echt fucking veel last van hooikoorts en mijn medicijnen werken niet.Dus ik zie er uit alsof ik drie weken heb lopen janken, nies mijn slijmvliezen eruit en heb koppijn van het dichtzitten.
![]()
En ook nog eens geen drain![]()
Dus.
Maar verder welwe gaan de vouwwagen verkopen
dus mijn dag kan niet meer stuk.
Klopt. Moet idd honing uit eigen streek zijn volgens Vic, daar zitten nl de anti-stoffen in.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:04 schreef Soury het volgende:
Toevallig hoorde ik dat honing prima helpt tegen hooikoorts. Het moet wel honing die in jouw streek is gemaakt. Ik had er nog nooit van gehoord ?? Lepeltje per dag![]()
Misschien weet BQ er meer van
Je bent wel lang in de lappen geweest hč? Fijn dat het beter gaat.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt. Moet idd honing uit eigen streek zijn volgens Vic, daar zitten nl de anti-stoffen in.![]()
Ik ben aardig opgeknapt dus duik ik nu maar even mijn tuintje in. Geniet er allemaal maar van, heerlijk.![]()
![]()
Oh Noek, pepernoten koop ik nog niet. Vreet me het ongans aan die dingen als ik ze in huis heb.
't Gaat nergens over, alleen móet er eentje de lul zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef Marrije het volgende:
Ja, k3![]()
Ja, dat topic heb ik net ff gelezen, maar ik voel niet zo de behoefte om daar neer te zetten aan wie ik een hekel heb. Bovendien is hekel een groot woord. Maar wel een grappig topic om te lezen
Ja, maar die komt maar niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef Marrije het volgende:
En hier is het wachten tot Golfer komt.
Was echt een gok...hoorde net op de tv die K3 verkiezing en moest daaraan denken met die 3 poppetjes van jou, geen topic gezien...quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef Marrije het volgende:
Ja, k3![]()
Ja, dat topic heb ik net ff gelezen, maar ik voel niet zo de behoefte om daar neer te zetten aan wie ik een hekel heb. Bovendien is hekel een groot woord. Maar wel een grappig topic om te lezen
ik las alleen even de laatste pagina om wat namen te zien, maar dan beland je dus in een discussie. Toen maar naar pagina 1 geklikt voor wat namenquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Gaat nergens over, alleen móet er eentje de lul zijn
Ja, die Josje vind ik toch niet echt een geschikte k3 kop hebben. En die Noa wordt het ook niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was echt een gok...hoorde net op de tv die K3 verkiezing en moest daaraan denken met die 3 poppetjes van jou, geen topic gezien...
Ik vind hekel ook een groot woord, je ligt elkaar of niet en soms valt iemand achteraf nog wel mee ook dussss....
Heb alleen de eerste gelezen, precies de omgekeerde wereld, ehh word ik wat wijzer als ik de laatste lees of kan ik het laten zitten?quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik las alleen even de laatste pagina om wat namen te zien, maar dan beland je dus in een discussie. Toen maar naar pagina 1 geklikt voor wat namen
als je behoefte hebt aan een discussie over de gezondheidszorg. . .quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb alleen de eerste gelezen, precies de omgekeerde wereld, ehh word ik wat wijzer als ik de laatste lees of kan ik het laten zitten?
Dus het wordt die Anne? Jemig, doe een spelletje, lees hier, luister naar de tv die in de voorkamer staat...quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, die Josje vind ik toch niet echt een geschikte k3 kop hebben. En die Noa wordt het ook niet.
Heb er op dit moment geen direkte relatie mee maar het is een issue opzich..quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je behoefte hebt aan een discussie over de gezondheidszorg. . .
Ja, 't gaat helemaal de verkeerde kant op daarquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
als je behoefte hebt aan een discussie over de gezondheidszorg. . .
O, linkje?quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, 't gaat helemaal de verkeerde kant op daar
quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar bedoel ik mee dat het nu nergens meer over gaat, 't loopt wat dood.
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
Je zat te wachten op de rel...die uitbleef...
Toedelsquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:28 schreef Chanel5 het volgende:tis nog vroeg en hier erg rustig, ga der vantussen, heb de nodige uurtjes in de buitenlucht doorgebracht...ut was echt zalig weer, benauwd zelfs, maar ik klaag niet, zou niet durven, van mij mag dit nog wel ff zo doorgaan..
Geen idee, maar DOOD! moeten ze, įllemaalquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:55 schreef Noek het volgende:
Buuf, welke boom, plant, struik, hond is hier verantwoordelijk voor?
Heb je de honingtip nog meegekregen? Strekte!quote:Op zondag 20 september 2009 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen idee, maar DOOD! moeten ze, įllemaal
Hoi, tis lukt en je hebt nog 5,50 overquote:
Welke medicijnen heb je? Ik heb na heel veel jaren zonder pillen (want daar zaten veel bijwerkingen aan) en met alleen neusspray, oogdruppels en inhalers, deze zomer eindelijk een prima middel gekregen van mijn huisarts, het heet Xyzal. Werkt binnen het uur en blijft ook lang werken. Ik heb het begin dit jaar veel geslikt en neem het nu soms als ik een dag last heb. Gebruik daarnaast alleen nog soms oogdruppels en verder niets meer.quote:Op zondag 20 september 2009 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Geen idee, maar DOOD! moeten ze, įllemaal
Ja ik zag het. Word je dan niet beperkt in je bewegingsvrijheid tot de actieradius van de bijen uit de omgeving?quote:Op zondag 20 september 2009 13:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je de honingtip nog meegekregen? Strekte!
quote:Op zondag 20 september 2009 13:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi, tis lukt en je hebt nog 5,50 over
Moest ik het nog inpakken of was dat een grapje
Fexofenadine, beter bekend onder de merknaam Telfast. Maar ik heb dan de goeiekoopie eigen merk variant. Het zou het beste van het beste moeten zijnquote:Op zondag 20 september 2009 13:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Welke medicijnen heb je? Ik heb na heel veel jaren zonder pillen (want daar zaten veel bijwerkingen aan) en met alleen neusspray, oogdruppels en inhalers, deze zomer eindelijk een prima middel gekregen van mijn huisarts, het heet Xyzal. Werkt binnen het uur en blijft ook lang werken. Ik heb het begin dit jaar veel geslikt en neem het nu soms als ik een dag last heb. Gebruik daarnaast alleen nog soms oogdruppels en verder niets meer.
Goeie vraag, maar dat kan ik me eik niet voorstellen. Vic is er niet, zal het straks voor je vragen.quote:Op zondag 20 september 2009 13:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja ik zag het. Wordt je dan niet beperkt in je bewegingsvrijheid tot de actieradius van de bijen uit de omgeving?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |