Een nekschot ookquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:16 schreef Hukkie het volgende:
Een knieslot zou hier zeker uitkomst bieden.
Jep, maar dat is wishful thinking.quote:
Ze zoeken nog één begeleider voor de estafettequote:Op zaterdag 19 september 2009 03:38 schreef 314 het volgende:
3 begeleiders is niet hetzelfde als 3 bewakers neem ik aan? anders is dit wel een heel zielige vertoning..
Inderdaad. Verder een chip inbouwen, ergens diep onder de huid. Dan spoor je 'm zo weer op.quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Stalen ketting, handboeien, ontploffende halsband, geweer, er zijn zoveel opties om iemand niet weg te laten lopen?
Ook die stok is al wegbezuinigd of ivm privacy gedetineerde door de rechter verboden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:39 schreef raptorix het volgende:
Das knap procedure is ook dat ze stok in broek krijgen, en daar kan je niet mee rennen
Nee dat is een knieslot wat verboden is, stok werkt vrij primitief, is stok die in je broekspijp gaat en met leren riemen vast zit aan je onder en boven been.quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:42 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Ook die stok is al wegbezuinigd of ivm privacy gedetineerde door de rechter verboden.
Ja maar ... maar ... dan moeten ze echt in de gevangenis zitten... En dat is toch zielig?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:30 schreef Tahiti het volgende:
Gewoon geen verlof meer voor gevangenen of zeg ik nu iets raars?
Maar dan worden ze behandeld als criminelen, dat mag helemaal nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:30 schreef Tahiti het volgende:
Gewoon geen verlof meer voor gevangenen of zeg ik nu iets raars?
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dan ben je met 3 man en dan laat je zo'n lul nog ontsnappen... werken er alleen josti's bij die dienst.
Oh dan wacht ik nog even.quote:Op zaterdag 19 september 2009 08:39 schreef Tahiti het volgende:
Het laten ontsnappen is gewoon een bezuinigingsmaatregel. Over een paar jaar krijg je alleen nog maar een boete als je iemand vermoord/verkracht/martelt.
Misschien is hij snel in dat graf gekropen toen de begeleiders even de andere kant opkeken. Nu maar hopen dat hij de steen niet meer omhoog krijgt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:13 schreef tong80 het volgende:
.Hij had toestemming
gekregen om het graf van zijn moeder te
bezoeken.Hij kreeg drie begeleiders
mee,maar wist woensdag te ontkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |