Dan is Tijn aardig snel kaal gewordenquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet eruit als Tijn en Monique.
Leuke foto. Ik moest lachen om de plek die Etienne heeft uitgekozen zo vlak achter Lieske en verwonder me over de uniforme 12 cm hakjes die de dames hebben aangetrokken
10 jaar reality.quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:42 schreef Deisyy het volgende:
Maar volgens mij voelt iemand zich buitengesloten![]()
Ik doelde op de man die rechts in beeld zo zielig alleen in het donker vlak bij die lantarenpaal staatquote:Op dinsdag 22 september 2009 08:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
10 jaar reality.
Big Brother reunie.
Geen DGK mensen.
Ach ja, ze moest wat verzinnen om dit nog een beetje recht te praten toch?quote:Op dinsdag 22 september 2009 06:42 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ik heb het filmpje gevonden
maar volgens amanda was het nep
van amanda zelf dit berichtje gekregen
""Lachuh met Eric
Eric was weer even in de Gouden Kooi. Ik heb zo gelachen met hem. Weet nog goed dat ik net deed alsof ik het alfabet niet kende. Hij trapte er nog in ook. hahaha, denkt hij nou echt dat ik het alfabet niet kan opzeggen. Moet weer snel stoppen anders wordt Brian kwaad. Doeiiiiii ''
'
Ook ineens bruin haar.. Lieke-wannabee..quote:Op maandag 21 september 2009 22:20 schreef Guillaume85 het volgende:
Nena new style
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DGK was toch een klasse apart, zeg maar de eredivisie van RLS, die verdienen hun eigen reuniequote:Op dinsdag 22 september 2009 08:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
10 jaar reality.
Big Brother reunie.
Geen DGK mensen.
Zo op het eerste gezicht een ijzersterke casting. Danica, Violeta, Sandra...quote:Op dinsdag 22 september 2009 01:18 schreef spapaars het volgende:
Voor de liefhebber, livestream Big Brother 3 Servië
http://www.mondo.rs/velikibrat3/index.php
Website.
http://vb3.velikibrat.rs/
ik ga weer even rekenenquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:25 schreef Jian het volgende:
[..]
DGK was toch een klasse apart, zeg maar de eredivisie van RLS, die verdienen hun eigen reunie
En nou maar hopen dat we tegen die tijd in elk geval een DGK2 hebben gehadquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:45 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ik ga weer even rekenen
,,,,,,,,,,,,,,,,
dat word dan in 2017
Ze zitten lekker bij het zwembadquote:Op dinsdag 22 september 2009 01:18 schreef spapaars het volgende:
Voor de liefhebber, livestream Big Brother 3 Servië
http://www.mondo.rs/velikibrat3/index.php
Versta er ook niets van .quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zitten lekker bij het zwembadJammer dat ik er niks van versta
Robquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:17 schreef sunny16947 het volgende:
Links in dat grijze pak lijkt Nicolaas wel.
Je geeft zelf al bijna het antwoord op je vraag hoorquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:38 schreef Diamonds het volgende:
Wat is dat toch met die mannen? Ze dragen hun lid op een dag wel vaak in handen. Zijn ze bang dat ie er anders afvalt of zo? Zijn hier ook mannen die mij hierover uitleg kunnen geven wellicht?
Als vrouwen dat zo vaak zouden doen als mannen dat doen, dan zijn ze meteen aan het masturberen of krijgen ze de opmerking dat ze zich eens wat beter moeten wassen.
Niet dat ik het een probleem vind of zo, maar ben best wel benieuwd naar de reden. Ennuhhh...... ook naar wat er achter die hand zit natuurlijk. Dat dan natuurlijk ook weer wel hè.
Uhh... ik weet niet welk antwoord jij hebt gevonden in mijn reactie. Ik kan hem nergens ontdekken. Volgens mij begrijp je mijn vraag niet helemaal. Ik heb het niet over "voor de camera", maar gewoon in het dagelijks leven. Dat bestaat namelijk ook nog, buiten de reality/soaps.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Je geeft zelf al bijna het antwoord op je vraag hooren dat is ook meteen de reden dat het niet raar is als voor de camera ook vrouwen daar hun hand houden en dat meestal ook doen.
Ik kan je anders verzekeren dat niet elke man de hele dag met zijn zwans in de hand rondloopt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:07 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Uhh... ik weet niet welk antwoord jij hebt gevonden in mijn reactie. Ik kan hem nergens ontdekken. Volgens mij begrijp je mijn vraag niet helemaal. Ik heb het niet over "voor de camera", maar gewoon in het dagelijks leven. Dat bestaat namelijk ook nog, buiten de reality/soaps.
Och.. Is dat zo?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan je anders verzekeren dat niet elke man de hele dag met zijn zwans in de hand rondloopt.Als er nieuwsgierige lui meekijken is dat wat anders.
+1quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet mijn ding, maar als ze dit ook bij de vrouwen doen, hoor je mij niet klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |