Maar je kunt er niet snel genoeg bij zijn om op zulk nieuws te reageren.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuurlijk, want wat is er mooier voor een kind dan scheidende ouders, dat gunnen we toch iedereen!
Zal ik dan wat duidelijkheid verschaffen over haar hyves? Ten eerste bestaat de Claire-hyves al lang, sinds 11-06-2008. Dit was haar privé-hyves, voor zover je daarvan kunt spreken dan. Ze heeft hiervan slechts alleen de naam gewijzigd in Claire en Sophietje. En de Studio Claire Hyves is gewijzigd in een bedrijven-hyves, waarvan je lid kunt worden. Dus niks vervangen of opruiming in de vriendjes.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:36 schreef Wijnneus het volgende:
De hyves van Studio-Claire is weg, nu helemaal, die is veranderd in Claire en Sophietje, dat is wat ik eruit opmaak. En er is ook opruiming in de vriendjes op hyves bijgekomen, maar dat was te verwachten.
Correct me if i'm wrong
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:47 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Zal ik dan wat duidelijkheid verschaffen over haar hyves? Ten eerste bestaat de Claire-hyves al lang, sinds 11-06-2008. Dit was haar privé-hyves, voor zover je daarvan kunt spreken dan. Ze heeft hiervan slechts alleen de naam gewijzigd in Claire en Sophietje. En de Studio Claire Hyves is gewijzigd in een bedrijven-hyves, waarvan je lid kunt worden. Dus niks vervangen of opruiming in de vriendjes.
Wellicht woont ze dus nu in Tilburg. Het zou kunnen dat ze daadwerkelijk uit elkaar zijn. Maar het zou ook kunnen, dat Claire terug naar Tilburg is, omdat ze ontzettende heimwee had. Dat weet ik van haar persoonlijk. Ze heeft zich in Hilversum niet echt thuis gevoeld. Miste haar familie ontzettend. Neemt niet weg dat ook ik het wat vreemd begin te vinden. Maar goed, blijf er bij dat het onze zaken niet zijn en dat ze aan niemand verantwoording schuldig zijn.
Ai, nog niet even terug gelezen? De hyves van Claire was gehacked, er stond een bericht dat ze uit elkaar waren maar volgens zowel Huub als Claire is dat niet waar. Nu heeft Claire een nieuwe hyves en gaan er geruchten dat ze uit elkaar zijn. Volgens het bericht op de oude hyves van Claire was Huub vreemd gegaan.quote:
Daar is de SHO voorquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar je kunt er niet snel genoeg bij zijn om op zulk nieuws te reageren.
Druk ik alweer op de verkeerde toets! Sorry...quote:
Verantwoording zijn ze zeker niet schuldig en dat zal ook geen weldenkend mens eisen. Maar dit is en blijft wel een SHO 'newsy' topic, natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:47 schreef Diamonds het volgende:
Maar goed, blijf er bij dat het onze zaken niet zijn en dat ze aan niemand verantwoording schuldig zijn.
als je kenaal veranderd dan blijft de vrienden aantal het zelf te of hebben al die huub vrienden van hemquote:
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:07 schreef peeet1 het volgende:
als je kenaal veranderd dan blijft de vrienden aantal het zelf te of hebben al die huub vrienden van hem
zich afgemeld bij claire en blij ven er nog maar Vrienden 136 over arme arme claire
Misschien werd ze wel gek van al die "Heb een geweldige dag vandaag, geniet ervan'-incl.grootplaatjeblabla krabbels-thingies en heeft ze de grootste vervuilers eruit gegooitquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:07 schreef peeet1 het volgende:
[..]
als je kenaal veranderd dan blijft de vrienden aantal het zelf te of hebben al die huub vrienden van hem
zich afgemeld bij claire en blij ven er nog maar Vrienden 136 over arme arme claire
Wel goed lezen, Peet. Claire en Sophietje (eerder Claire genoemd) was haar allang bestaande privé-hyves, welke nooit meer dan 136 vrienden heeft gehad. Deze stond geheel los van Studio Claire Hyves. Deze laatste heeft ze omgezet in een bedrijven-hyves en wellicht dat zich hiervoor veel mensen hebben afgemeld, omdat ze er minder vertrouwen in hebben gekregen door het hackergebeuren, zodat er nog maar 515 leden over zijn gebleven. Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:07 schreef peeet1 het volgende:
[..]
Zou Susan Boyle soms een steenpuist hebben?quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Wel goed lezen, Peet. Claire en Sophietje (eerder Claire genoemd) was haar allang bestaande privé-hyves, welke nooit meer dan 136 vrienden heeft gehad. Deze stond geheel los van Studio Claire Hyves. Deze laatste heeft ze omgezet in een bedrijven-hyves en wellicht dat zich hiervoor veel mensen hebben afgemeld, omdat ze er minder vertrouwen in hebben gekregen door het hackergebeuren, zodat er nog maar 515 leden over zijn gebleven. Dat zou kunnen.
Nog even een ander vraagje. Wat wil je precies zeggen met je post over Susan Boyle?
Het blijft toch wel een grappig reeks, dit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:07 schreef peeet1 het volgende:
[..]
Who knows? Ik was ook al aan het zoeken, maar kon ook niks neps vinden, waar de hele wereld ingetrapt zou zijn. Het enige wat anders is aan Susan dat ze een metamorfose heeft ondergaan, maar dat is niets vreemds in dat wereldtje. Ben benieuwd, ben benieuwd, ben beniewd... Kom op, Peet.Tell us the big secret!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou Susan Boyle soms een steenpuist hebben?The horror
http://claire142.hyves.nl/ met 477 vriendjesquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:23 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Wel goed lezen, Peet. Claire en Sophietje (eerder Claire genoemd) was haar allang bestaande privé-hyves, welke nooit meer dan 136 vrienden heeft gehad. Deze stond geheel los van Studio Claire Hyves. Deze laatste heeft ze omgezet in een bedrijven-hyves en wellicht dat zich hiervoor veel mensen hebben afgemeld, omdat ze er minder vertrouwen in hebben gekregen door het hackergebeuren, zodat er nog maar 515 leden over zijn gebleven. Dat zou kunnen.
Nog even een ander vraagje. Wat wil je precies zeggen met je post over Susan Boyle?
Check deze:quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:32 schreef beequeen het volgende:
Wat bedoel je met een "bedrijven Hyves" Diamonds?
Ik ken alleen deze site en das geen Hyves.
Daar heb ik geen connectie, zelfs niet via Bram.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef spuitje het volgende:
http://claire142.hyves.nl/ met 477 vriendjes
Dat is dus een hyves die niet wordt beheerd door Claire en is ook niet de hyves die is gehacked!quote:
Dus iemand zonder enige connectie met Studio Claire heeft een Studio Claire Hyves gemaakt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat is dus een hyves die niet wordt beheerd door Claire en is ook niet de hyves die is gehacked!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |