Eigenlijk interesseert het me helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
True.
Maar toch heb ik zo'n voorgevoeletje.
Ik heb trouwens wel nog steeds dezelfde drie connecties met Claire, kan dat ook als iemand anders hier net alsof doet?quote:
Ik zou het niet weten, het lijkt me van niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel nog steeds dezelfde drie connecties met Claire, kan dat ook als iemand anders hier net alsof doet?
Als het die nepper is gelukt om die connecties erop te krijgen wel. Maar, ik denk niet dat dat het geval is, aangezien Bram ook tussen haar vrienden staat en dan mag je denk ik wel aannemen dat het om een echt account van Claire (en Sophie) gaat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel nog steeds dezelfde drie connecties met Claire, kan dat ook als iemand anders hier net alsof doet?
Bram is inderdaad één van die drie connecties.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:05 schreef Marrije het volgende:
Als het die nepper is gelukt om die connecties erop te krijgen wel. Maar, ik denk niet dat dat het geval is, aangezien Bram ook tussen haar vrienden staat en dan mag je denk ik wel aannemen dat het om een echt account van Claire (en Sophie) gaat.
Huub staat overigens nog wel bij haar vrienden..............rustig afwachten, staat nergens dat ze in Tilburg woont.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, die achtergrondfoto is geweldig![]()
We lezen het vanzelf wel in de Telegraaf
quote:Hey Wiebe !
Alles goed?
Met mij wel hoor en met paaldansen ook natuurlijk, ga als een speer!
Leuk weer eens wat van je te horen!
Zie jij het gebroken koppel nog wel, zat eraan te komen he,was te verwachten....eenmaal een player altijd een player, hij heeft zn best gedaan zn imago omhoog te gooien maar helaas het heeft niet gebaad
Chantal
aangenomen dat het echt de hyves van claire is, heeft ze dat wel ergens vermeld.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:08 schreef spuitje het volgende:
[..]
Huub staat overigens nog wel bij haar vrienden..............rustig afwachten, staat nergens dat ze in Tilburg woont.
Duidelijk !quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:13 schreef beequeen het volgende:
Dit schrijft Bossche Bol Chantal(paaldanseres) op Hyves van Wiebe jeweet wel, dat jonge knulletje.
Een keer raden over wie dit gaat.![]()
[..]
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
"Niets aan de hand mensen. Claire en Huub laten weten nog steeds dolgelukkig met elkaar te zijn."
Koop je weinig voor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
True.
Maar toch heb ik zo'n voorgevoeletje.
Klopt. Maar we zitten wél in SHO en daar hoort voor- en tegenspoed bij. Laten we daar nu niet te hypocriet over gaan lopen doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:38 schreef Dementor het volgende:
Koop je weinig voor.![]()
Laat ze het lekker zelf uitzoeken, mocht er iets zijn en ze willen het niet delen prima.
Ik heb meer het idee dat er mensen zijn die hopen op tegenspoed.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar we zitten wél in SHO en daar hoort voor- en tegenspoed bij. Laten we daar nu niet te hypocriet over gaan lopen doen.
Oh, die lopen hier zeker in groten getale rond, daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef Dementor het volgende:
Ik heb meer het idee dat er mensen zijn die hopen op tegenspoed.
Ja, dat is ook opmerkelijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, die lopen hier zeker in groten getale rond, daar ben ik van overtuigd.
Maar dat doet niets af aan het feit dat zo'n verandering van Hyves op zijn zachtst gezegd een typisch signaal geeft. En dat daar dan vervolgens weer over gepraat dan wel gespeculeerd wordt.
Niks menselijks is ons vreemd, ook niet in SHO.
Tuurlijk, want wat is er mooier voor een kind dan scheidende ouders, dat gunnen we toch iedereen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat er mensen zijn die hopen op tegenspoed.
Hoe lomp ben je dan?
Huh? Waarom is Huub een lul?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:36 schreef Margo37 het volgende:
Nou de geruchten bleken dan toch waar?
Huub wat voor lul ben je dan(als het waar is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |