Maar die ken ik wel natuurlijk!quote:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGHHHHHHH SQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:19 schreef Devvie het volgende:
Dqod geef even een gil als die kakshow is afgelopen wil je
Oh, whihiquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGHHHHHHH SQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKK
Ja, net reclamequote:
hihi, een sexfilmquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, net reclame
Simpsons, Simpsons!!
Waarquote:
Jep.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
deze staat toch altijd centraal?
Ik heb t nooit bewust gedaan, vind t ook niet echt nodigquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:23 schreef wolvendagen het volgende:
HEY JOR, ik heb mijn lenzen 4 dagen in gehad, toen wel zonder problemen
Lowlandsquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Ik heb t nooit bewust gedaan, vind t ook niet echt nodig
Ik vind het nog niet mijn plaats slowchat topics te openen, dus no problem.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:19 schreef jordeeeh het volgende:
Snorry Lamon, had je maar op moeten schieten.
Dat heb ik dus met FG..quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:24 schreef wolvendagen het volgende:
AAWWWWWH NEEEEEE
ik wil FG niet the simpsons, die ken ik allemaal al
Nooit last van hoor.. Volgens mij.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lowlands![]()
Ik heb er ook mee onder water gezwommen, dat kan wel, dan zuigen ze zich vast voor een uur
Ik heb ze regelmatig 2 of 3 dagen inquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:23 schreef wolvendagen het volgende:
HEY JOR, ik heb mijn lenzen 4 dagen in gehad, toen wel zonder problemen
Ook tof jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:27 schreef Maisnon het volgende:
Deze vind ik heel mooizat een keertje in de auto dit te luisteren terwijl het regende en alle druppels op de ramen als visjes over het glas zwommen
Ik was eens op zoeen boot waar je onder water kunt kijkenquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:27 schreef Maisnon het volgende:
Deze vind ik heel mooizat een keertje in de auto dit te luisteren terwijl het regende en alle druppels op de ramen als visjes over het glas zwommen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |