Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op die foto van net is hij mad sexy.
Dat moet een drag queen zijnquote:The band's central figure, Andrew Butler, began his musical career at 15, DJing in a Denver leather bar run by a hostess called Chocolate Thunder Pussy.
quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ben tegen de afsluitdijk gevaren
Dat klinkt ook tof idd, doet me weer een beetje aan A-ha denken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:37 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb em opstaan, vind hem best mooi
Ik vind alleen Hercules & Love Affair nog toffer, een project waar Anthony ook in zat. Die maakte echt disco achtige gecombineerd met wat rustigere nummers, vond het gaaf.
Dit is denk ik het bekendste nummer daarvan:
Take on mequote:Op zaterdag 19 september 2009 01:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat klinkt ook tof idd, doet me weer een beetje aan A-ha denken.
quote:
ORDINARY WORLD en girls on filmquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:47 schreef Maisnon het volgende:
A-Ha is best cool. Ik ben zelf fan van Duran Duran
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ORDINARY WORLD en girls on film
Zou geen gek idee zijn eh?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:53 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb je je PC aan je tv gekoppeld?![]()
![]()
Bye bye.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou geen gek idee zijn eh?
Nja anywayz.. Toedels
quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:02 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik heel blij hier mee zou zijn
quote:
daar wou ik eerst iets mee doen iddquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had "een kalend weekend" verwacht.
thats what they all say..quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:12 schreef Maisnon het volgende:
Ik was bijna in mn hand gebeten door een hondzegt die man die em uitliet daarna "ja hij doet niks hoor"
quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:14 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
DE VADER VAN JH!!11
http://marcel-lkerk.hyves.nl/fotos/612762532/0/pZjT/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |