Ik ga even iemand bevelen om ijsjes voor me te kopen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik at die dingen als snoepjes omdat ik niks anders meer had liggen hier
quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga even iemand bevelen om ijsjes voor me te kopen.
Het liefst raketjes.
Jazekerquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet niet of het hielp maar op het moment voelde dat goed aan.
Wekker zetten in je weekend.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:47 schreef Zotheid het volgende:
De wekker van m'n telefoon gaat heel sporadisch af. Ik heb hierdoor afgelopen week 2 keer college gemist en ik ben vandaag nu pas net wakker.
Met Norton Ghost, en mij lijkt het handigste om die op een USB stick/externe HD te zetten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:44 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe maak ik een reservekopie van m'n harde schijf? En dat kan toch niet gewoon op een CD'tje?
Wat een moeite zeg. USB stick met het grootste geheugen dat ik heb is misschien 300 mb ofzoquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Met Norton Ghost, en mij lijkt het handigste om die op een USB stick/externe HD te zetten.
300mb gaat niet lukken neequote:Op zaterdag 19 september 2009 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een moeite zeg. USB stick met het grootste geheugen dat ik heb is misschien 300 mb ofzodaar heb ik toch niets aan? Externe HD moet hier ook wel ergens liggen, maar waar..
Sinds wanneer doen mensen aan programma's kopen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
En dat programma kost 70 euro Jordy!
Ik heb amper iets op m'n schijf staan hoor. Maar wat kopieert ie dan allemaal, ook de besturingssoftware?quote:
De hele schijf. Hij maakt er zeg maar een kloon van. Als je m dan terugzet is alles weer zoals het toen was.quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb amper iets op m'n schijf staan hoor. Maar wat kopieert ie dan allemaal, ook de besturingssoftware?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |