quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:07 schreef sinadO het volgende:
slipt!
bij m'n vriendin een film gehaald, gingen we bij mij thuis kijken, zitten we halverwege Eden Lake; komt surveillancefiets thuis. gaat ie middenin de kamer hendig sjiek slippen! dus ik vragen van: ''kan het zachter? anders doe jij je oordopjes maar in ofzeu''. en om mij te porren doet ie het nog harder. dus ik loop naar hem toe, neuk de sleutel uit de het slot, trek alle kabels van de remmen eruit en mieter dat ding in de kelder. surveillancefiets flippen natuurlijk. toch nog een leuke avond.
klacht 1: fiets slipt!
klacht 2: goede film heeft een kut eind.
Permbanquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:08 schreef sinadO het volgende:
Nee dit is de laatste, dat beloof ik.
Zo'n vaart zal het niet lopen gok ik zo.quote:
Even quoten voor de zekerheidquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:08 schreef sinadO het volgende:
Nee dit is de laatste, dat beloof ik.
quote:
ga ik dan ook kansloze topics openen over roermond en het hosselen van chickies?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:11 schreef de_boswachter het volgende:
Zet eens slotjes man luiwammes
Straks ga je mij achterna.
Nee, over famfaresquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ga ik dan ook kansloze topics openen over roermond en het hosselen van chickies?
Ey niks over Roermond he!quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ga ik dan ook kansloze topics openen over roermond en het hosselen van chickies?
Fail.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:13 schreef Scarface2004 het volgende:
picca van zn sista
[ [url=ttp://www.squirtingcunt.org/wp-content/squirtingpics/cytherea-and-tiana-lynn1.jpg]afbeelding[/url] ]
failhazequote:
Da's een fail.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:13 schreef Scarface2004 het volgende:
picca van zn sista
[ [url=ttp://www.squirtingcunt.org/wp-content/squirtingpics/cytherea-and-tiana-lynn1.jpg]afbeelding[/url] ]
Over Roermond en hosselen van chickies?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Roermond is sowieso kansloosquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:13 schreef Scarface2004 het volgende:
picca van zn sista
[ afbeelding ]
Als jij dat wil kan het dat zijn...quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:16 schreef Arn0 het volgende:
Is dit het nachtbagger topic, trouwens?
onzquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:16 schreef Arn0 het volgende:
nee, verkeerd adres vrindquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:16 schreef Arn0 het volgende:
ik ben het alquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou er bijna lesbisch van worden zo mooi
ongeluk?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:16 schreef Tommy.Cooper het volgende:
Fiets, heb je nog iets overgehouden van je ongeluk?
Haha, dat wijf staat gewoon een potje te stralen richting de camera jong.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:13 schreef Scarface2004 het volgende:
picca van zn sista
[ afbeelding ]
Ik durf nietquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:16 schreef sinadO het volgende:
[..]
Als jij dat wil kan het dat zijn...
oooo ja dat! mijn trapper is een beetje verbogen maar het gaat verder wel!quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:17 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Auto rijdt in op verkeersregelaar bij demonstratie
wil je het zien?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik weet toch dat je geen ballen hebtdus dit was gewoon een logisch vervolg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |