quote:Hierbij ontvangt u de coupon van NIVEA Volume Sensation via de Kruidvat nieuwsbrief. Bij inlevering van deze coupon bij Kruidvat ontvangt u één GRATIS NIVEA Volume Sensation Shampoo!
Actievoorwaarden:
- Actie loopt van 15 oktober t/m 1 november 2009
- Deze coupon is alléén geldig in Nederland
- Niet geldig in combinatie met andere acties
- OP=OP
- De eerste 10.000 klanten kunnen de bon printen.
LET OP! Maximaal 1 bon per klant!
Wow, nu al niet meer te downloaden. Dat is snel. De actie gaat morgen pas inquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:30 schreef PeRi het volgende:
Hierbij ontvangt u de coupon van NIVEA Volume Sensation via de Kruidvat nieuwsbrief. Bij inlevering van deze coupon bij Kruidvat ontvangt u één GRATIS NIVEA Volume Sensation Shampoo!
Actievoorwaarden:
- Actie loopt van 15 oktober t/m 1 november 2009
- Deze coupon is alléén geldig in Nederland
- Niet geldig in combinatie met andere acties
- OP=OP
- De eerste 10.000 klanten kunnen de bon printen.
LET OP! Maximaal 1 bon per klant!
Ook in de winkel gaat het hard, ben vanmiddag in 3 Kruidvats geweest en nérgens te vinden!!! Allemaal uitverkochtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:52 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Wow, nu al niet meer te downloaden. Dat is snel. De actie gaat morgen pas in
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ook in de winkel gaat het hard, ben vanmiddag in 3 Kruidvats geweest en nérgens te vinden!!! Allemaal uitverkocht.
Een mindere voorraad in de winkels tot 1 november? Mwah lijkt me stug, misschien is het ook wel een gewild product, hoewel van alle andere Nivea shampoo's genoeg aanwezig was, behalve deze. Ach ik heb tot 1 november, en als ik 'm echt niet kan vinden, krijgen ze me wel te horenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:01 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Het zal toch niet zo zijn dat ze 10000 bonnen laten downloaden en maar 5000 producten uitdelen?
Kreeg eergister 3 pakjes binnen en heb net ff m'n rug laten insmeren met dat spul.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:05 schreef soapie het volgende:
Sample perskindol tegen spierpijn.
http://www.perskindol.nl/pages/sample.asp
Heeft het geholpen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:55 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Kreeg eergister 3 pakjes binnen en heb net ff m'n rug laten insmeren met dat spul.
Tijgerbalsem is er niks bij haha, i'm on fire.
Zal morgen even laten weten of het heeft geholpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |