Ik hou van normale mannen, denk ik. Ik vind al dat opgepompte, bonkige en Kenachtig haarloze een beetje eng. En dan die gigantisch fake-orgasmekop erbovenquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mag meer voor mijwant vind je dan 3x wel wat?
Iemand die niet een mengelmoes van een GHB trip en quasi-geilheid uitstraaltquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mag meer voor mijwant vind je dan 3x wel wat?
Dankjewel!quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iemand die niet een mengelmoes van een GHB trip en quasi-geilheid uitstraalt
Post maar een foto.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik hou van normale mannen, denk ik. Ik vind al dat opgepompte, bonkige en Kenachtig haarloze een beetje eng. En dan die gigantisch fake-orgasmekop erboven
edit:
quote:
Het is eigenlijk meer omdat er alleen maar van die bonkige semi-homo-erotische crapmannen op de teevee zijn. Er zijn twee knappe mensen op de Nederlandse teevee. Waldemar Torentra en Joost Karhoff.quote:
Wel aardig, maar ook niet echt de types om te blokfluiten!quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het is eigenlijk meer omdat er alleen maar van die bonkige semi-homo-erotische crapmannen op de teevee zijn. Er zijn twee knappe mensen op de Nederlandse teevee. Waldemar Torentra en Joost Karhoff.
Het zijn leukerds. Ik zou verliefd op ze geworden zijn als ik ze persoonlijk had gekendquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel aardig, maar ook niet echt de types om te blokfluiten!
met een zak over het hoofd is die karhof misschien wle leuk jaquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het zijn leukerds. Ik zou verliefd op ze geworden zijn als ik ze persoonlijk had gekend
hij is tenminste leuker dan jijquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
met een zak over het hoofd is die karhof misschien wle leuk ja![]()
Zal ie blij mee zijnquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
hij is tenminste leuker dan jij
ja sorry, medicijnen uitzetten, patienten warme handdoeken geven.quote:
Komt de zuster mij ok nog even toestoppen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja sorry, medicijnen uitzetten, patienten warme handdoeken geven.
Paracetamol strooien ect ect
en nu zelf even wat eten natuurlijk......
quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Komt de zuster mij ok nog even toestoppen?
Slaap lekker iedereenquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:49 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja hoor ga maar liggen.........
Wie noem jij hier homo, homo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |