Omdat je een hormonaal gestoord gay puberende jongen bent?quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:32 schreef Keukenkast het volgende:
Waarom huil ik tegenwoordig om alles?
Oef! De wijn valt slecht bij je?quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je een hormonaal gestoord gay puberende jongen bent?
Ja hallo, dat was niet vals bedoelt hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oef! De wijn valt slecht bij je?
Alles tussen de 12 en de 25 is puberquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:42 schreef Great_Expectations het volgende:
KK is toch geen puber meer?
hij gedraagt zich wel zo dusquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:42 schreef Great_Expectations het volgende:
KK is toch geen puber meer?
Dat is zo'n dooddoener he. "Oh ja, stel je niet aan, iedereen heeft dat" Maakt dat dat je je minder klote voelt op zo'n moment? Neen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, dat was niet vals bedoelt hoor.
Dat is toch iedere homo in de pubertijd?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:46 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, ik ga mijn kist in.
Of toch maar de straat op en naar G_E?
Dilemma's
denk dat de kist beter is want heb zo'n vermoeden dat G_E zich niet zo makkelijk laat leegzuigen(hihi)quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:46 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, ik ga mijn kist in.
Of toch maar de straat op en naar G_E?
Dilemma's
Of, "aw, joh, eindexamen / rijbewijs / etc dat valt reuze mee."quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is zo'n dooddoener he. "Oh ja, stel je niet aan, iedereen heeft dat" Maakt dat dat je je minder klote voelt op zo'n moment? Neen.
Ik denk dat afgezien daarvan, de kans nog kleiner dan minimaal is dat Ang3l hier naar toe komt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat de kist beter is want heb zo'n vermoeden dat G_E zich niet zo makkelijk laat leegzuigen(hihi)
Hij vroeg waarom, Angel geeft een perfect passend antwoord.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is zo'n dooddoener he. "Oh ja, stel je niet aan, iedereen heeft dat" Maakt dat dat je je minder klote voelt op zo'n moment? Neen.
Vind je? Ik vind het altijd wel fijn te weten dat er naast mij nog duizenden anderen zijn die hetzelfde voelen en dat het er allemaal bij hoort. Maakt het geheel wat minder zwaar.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik reageerde ook op de toevoeging he.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij vroeg waarom, Angel geeft een perfect passend antwoord.
Die mening deel ik totaal niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het altijd wel fijn te weten dat er naast mij nog duizenden anderen zijn die hetzelfde voelen en dat het er allemaal bij hoort. Maakt het geheel wat minder zwaar.
de rest zier er ook niet verkeerd uit van wat er er van kunnen zienquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk hoofd.
Ook wat je hier niet kunt zien, trouwens.quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de rest zier er ook niet verkeerd uit van wat er er van kunnen zien
quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker ehm.... schuim.
Mag ik dit dus drie keer niks vinden?quote:Op zaterdag 19 september 2009 03:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker ehm.... schuim.
mag meer voor mijquote:Op zaterdag 19 september 2009 03:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mag ik dit dus drie keer niks vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |