Hij heeft net als bijv Coen en Sander veel van zijn telefoongesprekken van te voren opgenomenquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:42 schreef Captain_Slow het volgende:
Heb ik dat nou steeds of lijkt het steeds alsof het programma van Timur van te voren opgenomen is? De kwaliteit is altijd heel slecht en nu net als hij de plaat aankondigt dan is de kwaliteit een stuk beter...
Zet je je bril afquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:06 schreef Brennel het volgende:
En nu mag je weer niet requesten als je een bril daagt! Ik voel me gediscrimineerd
Goh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
De Dijk live roeleert echt gigantisch hardquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:57 schreef themauster het volgende:
GoedemidaaaagVanavond naar Eemspop
Vanderlinde,Miss Montreal en NRG treden op en als Hoofdact De Dijk lijkt me erg leuk want ik De Dijk nog nooit live gezien
QFT.quote:Op zaterdag 19 september 2009 15:25 schreef June. het volgende:
Vind dit echt zo'n mooie versie he, beter dan die van Kings of Leon..
Hitlijstjesquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is stil hier...
Hij kan straks in ieder geval uitgebreid kerst vieren met Giulia...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hitlijstjesquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Hitlijstjes
Bart Arens
Ofwel Tennis und Fussball kijken.
Gevalletje... I'm too sexy for my shirtquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:17 schreef -Hans- het volgende:
LEkker hoor al die vette Mega Top 50 hits
Vandaag heerlijk in de tuin gewerkt. Wat een weer, geniaal !!!!. Zelf het t-shirt kon vandaag buiten weer uit
.
Geen idee mien jongquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waarom was ik ook alweer smoorverliefd op haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |