Ik moet 'm nog een keer zien, maar die kritiek heb ik ook al vaker gehoordquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Euj, BTW, hebben jullie Inglourious Basters gezien? En wat vonden jullie dr van?
Ik heb m één keer samen met mn vriend gezien, toen-ie net draaide, dus hele zaal zat stampvol filmliefhebbers. En kvond m echt gááf!
Maar kheb een afgelopen weekend ook gezien met een aantal mindere filmgekken en die zaten steeds te zeuren dat-ie zo langzaam en langdradig was... Ik was letterlijk de enige die 'm kon waarderen...
Maar ze zeiden sowieso niet van Tarantino-films te houden. Tsja.. dan moet je niet naar zo'n film gaan... :S
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Oooh. Zn stem deed mij een beetje denken aan Parkcast...
Hallo.
* 3FMaster voelt zich klote: verkouwe!![]()
Dattie langzaam is?quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moet 'm nog een keer zien, maar die kritiek heb ik ook al vaker gehoord.
ik heb in een scheur gelegen om de sarcastische humorquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Euj, BTW, hebben jullie Inglourious Basters gezien? En wat vonden jullie dr van?
Ik heb m één keer samen met mn vriend gezien, toen-ie net draaide, dus hele zaal zat stampvol filmliefhebbers. En kvond m echt gááf!
Maar kheb een afgelopen weekend ook gezien met een aantal mindere filmgekken en die zaten steeds te zeuren dat-ie zo langzaam en langdradig was... Ik was letterlijk de enige die 'm kon waarderen...
Maar ze zeiden sowieso niet van Tarantino-films te houden. Tsja.. dan moet je niet naar zo'n film gaan... :S
Jaaaaquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik heb in een scheur gelegen om de sarcastische humor
Zo gewoontjes ook he...quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:37 schreef gerbenp het volgende:
Vannacht had giel weer cola in 't mengpaneel gedonderd, wat vinden jullie daar nou van?
Jup, idd langzaam en weinig actie. Maar....... heb ook al wel een heleboel goede dingen over de film gelezen! Gemiddeld zijn de reacties over de film bijzonder positiefquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dattie langzaam is?
Nahh, er is een hele goeie sfeeropbouw. Ik vind alleen de eerste scene een beetje lang... maar die is wel bepalend voor heel de film zeg maar. En bij "the grande finale" bonkte mn hart gewoon echt heel hard, idioot! Maar het was echt spannend
En de dialogen, het camerawerk, zelfs de ondetitels... helemaal Tarantino!
(en de Franse hoofdpersoon-dame is prachtig...!)
Owja, en bij t eind van de film, applaudiseerde de hele zaal!
als giel presenteerd moet je gewoon een reserve bij de hand hebben, het is gewoon een nitwit wat dat betreft, drink dan je cola op afstand.quote:
En ik mag niets aanvragenquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
Dubbele 90's request bij Timur. Tof!
"Je mag een request doen, behalve....... als je naam met een B begint!"quote:
De vraag is of ik bij Timur wel iets wil requestenquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, belachelijk idd !!! borisz mag ook niets requesten
haha, ja dat is idd ook zoquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:23 schreef borisz het volgende:
[..]
De vraag is of ik bij Timur wel iets wil requesten.
Owquote:Op zaterdag 19 september 2009 12:21 schreef Brennel het volgende:
[..]
"Je mag een request doen, behalve....... als je naam met een B begint!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |