New York, Madrid en Londen hebben in ieder geval laten zien dat de dreiging reëel is. Of je daar bang van moet worden is een tweede.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:51 schreef Northside het volgende:
[..]
Misschien geldt voor ons wel hetzelfde. Misschien zijn wij door een paar jaar propaganda ook wel veel banger voor de Jihad en het midden-oosten dan we eigenlijk zouden moeten zijn.
OMG wat een redenering. Snap je het zelf nog?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:47 schreef Meki het volgende:
[..]
De regering steunt dat en gaat ermee door
dan is dat toch een zionistische regering ?
Mjah, zo heb ik er ook lang over gedacht, maar sinds het toonbeeld van democratie en westerse beschaving andere landen onder valse voorwendselen ging binnenvallen en er geheime gevangenissen etc op na bleek te houden ben ik daar wat voorzichtiger in geworden. Het is wel makkelijk wijzen naar andere landen hoe slecht het daar allemaal wel niet geregeld is, maar hier hebben we ook al identificatieplicht en straks een database met vingerafdrukken van alle burgers, om maar eens iets te noemen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik hecht wat meer waarde aan de kunde en denkwijze van een democratisch Aziatisch land, met verkozen regering en vrije economie en vrijheid van meningsuiting, dan aan een dictatoriale propagerende communistische haatstaat die eigen bevolking uithongert en onderdrukt.
Ik weet dus wel aan welke kant van de lijn ik meer waarde hecht, en welke partij ik als agressor zie.
Het is zeker niet zwart-wit inderdaad, maar de lijn tussen goed en slecht is wat mij betreft met de extreme voorbeelden Noord- en Zuid-Korea wel duidelijk. Dat verschil is zo groot, en de mensenrechten worden zo geschonden, ook al geloof je niet alles dan is het eigenlijk al wel duidelijk.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:58 schreef Northside het volgende:
[..]
De lijn tussen goed en slecht is niet erg duidelijk en het is zeker niet zo zwart-wit als veel mensen het graag zouden zien.
Ik heb het over de regering niet over Israelquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:48 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Omdat Israël meer is dan een paar Orthodoxe kolonisten.
Omdat de regering meer mensen vertegenwoordigd dan Orthodoxe kolonisten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het over de regering niet over Israel
waarom steun je de regering die kolonisatie toe laat
Waarom steun jij een stel haatbaarden die andere mensen slachten wegens geloof? (Israël ook, I know, don't start)quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:01 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het over de regering niet over Israel
waarom steun je de regering die kolonisatie toe laat
En de sancties en dreigementen van Z-Korea & Amerika aan het adres van een N-Korea of Iran hebben daar laten zien dat de dreiging reeel is. En de mensen zullen er daar ook vast goed bang van worden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:54 schreef Nobu het volgende:
New York, Madrid en Londen hebben in ieder geval laten zien dat de dreiging reëel is. Of je daar bang van moet worden is een tweede.
Ze steunen allemaal kolonisatie..quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:01 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Omdat de regering meer mensen vertegenwoordigd dan Orthodoxe kolonisten.
Ik steun ze niet.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Waarom steun jij een stel haatbaarden die andere mensen slachten wegens geloof? (Israël ook, I know, don't start)
Dat doen ze niet, je vergeet de miljoenen mensen die een normaal leven leiden, een café op de hoek hebben, hun kinderen naar school brengen, 's middags naar hun werk gaan bij de plaatselijke IT winkel, en 's avonds gezellig 's avonds naar de televisie kijken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze steunen allemaal kolonisatie..
Dus je bent ook voor kolonisatie ?
Goed en fout is anders behoorlijk duidelijk in dit geval, veel dichter bij zwart-wit ga je niet komen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:02 schreef Northside het volgende:
[..]
En de sancties en dreigementen van Z-Korea & Amerika aan het adres van een N-Korea of Iran hebben daar laten zien dat de dreiging reeel is. En de mensen zullen er daar ook vast goed bang van worden.
Ik probeer hier Iran of N-Korea niet te verdedigen, maar het ligt allemaal zoveel genuanceerder dan "jij bent de goede" en "jij bent de slechte".
En Israël is ook meer dan diegenen die Gaza bombarderen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik steun ze niet.
Ik steun de burgers en de slachtoffers die op duizenden en tienduizenden oplopen
terwijl velen hier zich druk maken om 10 slachtoffers in Israel
Huh?quote:
10 doden Israelquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
En Israël is ook meer dan diegenen die Gaza bombarderen.
Dit is niet alleen Israël die schuldig is, ook de Palestijnen.
Anders zou ik discriminerend zijn, ik heb enkel wat tegen de zionisten.quote:
Zeg dat dan in het vervolg, in plaats van je agressie tegen Israël. Je maakt zelf de nuancering niet die je wel van anderen wenst. Mij is dan wel eens verteld dat je een ander moet behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:07 schreef Meki het volgende:
Nogmaals ik heb niks tegen joden, Ik heb veel vrienden van Joodse afkomsten.. die meer respect hebben voor de Islam dan niet-joden complimenten.
Ik haat en verafschuw de giftige zionisten die direct naar de maan mogen verhuizen
Dat maak je anders maar zelden duidelijk, doe er wat aan.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Anders zou ik discriminerend zijn, ik heb enkel wat tegen de zionisten.
Telt het ook een beetje dat Bush het defensiebudget buitenproportioneel verhoogd heeft, 2 oorlogen is begonnen en daar de hele westerse wereld in heeft meegesleept?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Propaganda is tot daar aan toe, maar jouw vergelijking zou pas opgaan als Balkenende langs de hele grens mijnen ging leggen, sluipschutters en wachttorens positioneerde, houwitsers langs de grens plaatste en kernproeven ging uitvoeren in de Noordzee, en dreigde met het vernietigen van Londen, Berlijn en Brussel.
En tegelijkertijd half Nederland laten verhongeren, de gehandicapten opsluiten en alle politieke tegenstanders tot de dood zou martelen in Den Haag.
Het gaat hier niet om 1-0, 340-3 of 4-1. Beiden lopen elkander af te maken.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:08 schreef Meki het volgende:
[..]
10 doden Israel
duizenden doden Palestijnen ?
Heb je nou nog steeds niet door wie de grootste monsterlijke moordmachines zijn
Ben benieuwd hoe je aan het getal 10 komt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:08 schreef Meki het volgende:
[..]
10 doden Israel
duizenden doden Palestijnen ?
Heb je nou nog steeds niet door wie de grootste monsterlijke moordmachines zijn
Vraag maar eens aan een Noord-Koreaan hoe die erover denkt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:06 schreef Nobu het volgende:
Goed en fout is anders behoorlijk duidelijk in dit geval, veel dichter bij zwart-wit ga je niet komen.
De andere is een onschuldige kip die zijn eieren probeert te verdedigen ( Palestijnen ) de andere zijn verwoestenden slangen ( Zionisten ) die op de eieren ( Palestijnen ) hebben gemunt.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om 1-0, 340-3 of 4-1. Beiden lopen elkander af te maken.
Wat is die metaforische praat toch met eieren en slangen? We zijn niet allemaal van de religieuze koranlezeressen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:12 schreef Meki het volgende:
[..]
De andere is een onschuldige kip die zijn eieren probeert te verdedigen ( Palestijnen ) de andere zijn verwoestenden slangen ( Zionisten ) die op de eieren ( Palestijnen ) hebben gemunt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |