quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:45 schreef Rosbief het volgende:
Schoolweek van 31 uur![]()
Wat voor opleiding doe je dan?
middelbare schoolquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:45 schreef Rosbief het volgende:
Schoolweek van 31 uur![]()
Wat voor opleiding doe je dan?
quote:
vrouwenhaterquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:48 schreef Penisbaard het volgende:
Werk en opleidingAlsof je daar als vrouw iets aan hebt, ga de huishoudschool doen ofzo
- Schooltijd telt net zo hard mee als arbeidstijd en moet op elkaar verrekend worden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:49 schreef Nero22 het volgende:
Dat zou niet eens mogen volgens mij. Iets met maximaal aantal werkuren. Uren op school zijn ook werkuren.
Precies ja. Hij heeft zich ook te houden aan de wetten en regels.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:54 schreef electronique het volgende:
[..]
- Schooltijd telt net zo hard mee als arbeidstijd en moet op elkaar verrekend worden.
31+18=49![]()
dit ga ik maar eventjes vertellen tegen mijn baas
zoals ik al zeg, ik heb dus wel meer dan 1 dag per week lesquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:51 schreef glasmetwater het volgende:
In plaats van dat mensen blij zijn dat ze extra mogen komen werken. Gaan ze miepen, er zijn namelijk ook mensen die alleen hun contract uren mogen werken. Terwijl ze maar 1dag college hebben, en extra uren goed kunnen gebruiken om de huur/collegegeld te betalen ><.
precies! je hebt je rust en ontspanning ook nodig!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:03 schreef electronique het volgende:
[..]
zoals ik al zeg, ik heb dus wel meer dan 1 dag per week les
ik vind het niet erg om te werken, maar ik mag ook nog wel een beetje aan mezelf denken
alstuquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:13 schreef standaard_broodrooster het volgende:
bedanktik moest nog een sollicitatie mail terugsturen naar mijn (hoop ik) toekomstige bijbaan dat ik nog interesse heb daarin
![]()
oh en niet klagen jij, ik loop stage van 42,5 uur per week
na een paar weken dat gedaan te hebben wel jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:13 schreef Muzz_ het volgende:
50 uur werken
Hard op weg naar een burn out
`quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:22 schreef Muzz_ het volgende:
Ik ken mensen die twee opleidingen volgen (WO) en daarnaast nog een bijbaan hebben.
Jullie zijn gewoon zwakkelingen
Er zijn vast ook nog mensen die wel hun diploma willen halen en wel iets doen op schoolquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:31 schreef jagga het volgende:
ohja
school valt niet onder werk
Op school zit je op je reet, versuft voor je uit te staren en af en toe iets neerkrabbelend weg te dromen hoe je vant weekend weer keistraal bezopen kan worden
of je bent gewoon niet een achterlijk varken, en doet gewoon je huiswerk?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:33 schreef doos05 het volgende:
[..]
Er zijn vast ook nog mensen die wel hun diploma willen halen en wel iets doen op school
iddquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:36 schreef Acinonyx het volgende:
Lui wijf, 18 uur werken en 30 uur school is niks, helemaal niks
Ben je er trots op ofzo dat je zo veel werkt? Je hebt het nu al drie keer geroepenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:39 schreef jagga het volgende:
Trouwens
Mensen die denken dat je een burnout krijgt van 50 uur werken_!
Word volwassen, welkom in de echte wereld
nee ik zat het topic terug te lezen en toen viel we dat pas op, over die burnoutquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:44 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ben je er trots op ofzo dat je zo veel werkt? Je hebt het nu al drie keer geroepen
leuk leven heb je. 50 uur per week werkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:39 schreef jagga het volgende:
Trouwens
Mensen die denken dat je een burnout krijgt van 50 uur werken_!
Word volwassen, welkom in de echte wereld
Er zijn ook gewoon mensen die 40 uur per week werken en een burn-out krijgen. Ligt heus niet alleen aan de werktijd...quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:45 schreef jagga het volgende:
[..]
nee ik zat het topic terug te lezen en toen viel we dat pas op, over die burnout
Alsof 50 uur zoveel isquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:13 schreef Muzz_ het volgende:
50 uur werken
Mogen werkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:51 schreef glasmetwater het volgende:
In plaats van dat mensen blij zijn dat ze extra mogen komen werken. Gaan ze miepen, er zijn namelijk ook mensen die alleen hun contract uren mogen werken. Terwijl ze maar 1dag college hebben, en extra uren goed kunnen gebruiken om de huur/collegegeld te betalen ><.
Doe ik zo vaak. Mensen die een Burn Out krijgen zijn zwakkelingen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:13 schreef Muzz_ het volgende:
50 uur werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |