abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72891924
Ik loop hier al een aantal maanden mee:

PC loopt vast (scherm bevriest, er komt een piep uit de PC, en langzaam komen er 1 voor een zwarte blokken op het scherm totdat het scherm helemaal zwart wordt.)

Wat het rare is, het gebeurt bijna nooit tijdens het gamen, maar altijd als ik een video bekijk met een andere player dan de youtube player (bijvoorbeeld op break.com dus of andere players) ook gebeurt het vaak als ik bezig ben met video's editen in video editing software als Magix.

Het ligt dus blijkbaar niet aan de videokaart.
Ik heb aan verschillende mensen gevraagd, de ene zegt RAM Kapot, andere zegt Harde schijf kapot, andere weer Moederbord kapot.

Alles helemaal geformateerd, windows opnieuw erop, haalt niks uit.

Specs:
2100 mhz dual core processor
Nvidea Geforce 8600GT GPU
2 gig Ram
Asus M2V moederbord

weet iemand raad? alsjeblieft (A)?
als je meer informatie nodig hebt moet je het even zeggen

- Bryan
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:43:15 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_72891963
Drivers geupdate? Malware/spyware/virus gechecked? Krijg je bepaalde meldingen behalve die éne piep?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_72892128
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:43 schreef LasTeR het volgende:
Drivers geupdate? Malware/spyware/virus gechecked? Krijg je bepaalde meldingen behalve die éne piep?
drivers zijn geupdate

malware/spyware/virus zal het niet aanliggen, ik had dit probleem ook al voor het formateren.
maar ik zal toch eens kijken

nee geen meldingen verder, als ik blijf drukken op linkermuisknop hoor je die piep soms nog een paar keer
pi_72892219
quote:
Ik heb aan verschillende mensen gevraagd, de ene zegt RAM Kapot, andere zegt Harde schijf kapot, andere weer Moederbord kapot.
Word gesuggereerd en jij doet
quote:
Alles helemaal geformateerd, windows opnieuw erop, haalt niks uit.
Met het formatteren sluit je alleen maar uit dat het aan je toenmalige windows installatie lag. Nu is het zaak om te testen of het aan ram/hardeschijf/iets anders ligt.

Zou je bij iemand kunnen testen of de onderdelen het los wel gewoon doen? Dus ramgeheugen bij iemand anders in de computer doen of zijn/haar geheugen in jou pc. Jou hardeschijf in iemand anders z'n computer prikken (zal wel even miepen zijn met drivers maar een poging waard). Windows op een andere hardeschijf installeren.

Mij komt het probleem niet bekend voor dus het is zaak dat je mogelijke problemen gaat uitsluiten.
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_72892221
vanwege jou kut topic titel heb ik voor niets op dit topic geklikt. Dankjewel.
pi_72892323
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:51 schreef Pompiedom het volgende:

[..]

Word gesuggereerd en jij doet
[..]

Met het formatteren sluit je alleen maar uit dat het aan je toenmalige windows installatie lag. Nu is het zaak om te testen of het aan ram/hardeschijf/iets anders ligt.

Zou je bij iemand kunnen testen of de onderdelen het los wel gewoon doen? Dus ramgeheugen bij iemand anders in de computer doen of zijn/haar geheugen in jou pc. Jou hardeschijf in iemand anders z'n computer prikken (zal wel even miepen zijn met drivers maar een poging waard). Windows op een andere hardeschijf installeren.

Mij komt het probleem niet bekend voor dus het is zaak dat je mogelijke problemen gaat uitsluiten.
oke, ga ik proberen bedankt
pi_72901936
GPU is kapot
pi_72903732
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:25 schreef Elixabete het volgende:
GPU is kapot
Waarom denk je dat?
De PC loopt bijna nooit vast tijdens het gamen, maar bijna altijd tijdens het kijken van online videos en video editen.
  zaterdag 19 september 2009 @ 15:23:09 #9
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_72905901
Klinkt alsof er iets mis gaat met de video overlay.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_72906562
Hoi, ik ben expert op het gebied van stoomtreinen. Ik denk dat je stoomschuif blijft hangen.
pi_72915274
eventviewer checken.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_72915581
Je processor is kapot
pi_72916028
dit ligt waarschijnlijk toch aan je gpu. maak je kast is open en controleer je airfan van je kaart maak hem schoon.
laat ff weten of het gelukt is.
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_72960387
memtest86 gedraaid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')