Ok...momentjequote:Op vrijdag 18 september 2009 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kon beter.
FrotJanus, dat bekt heul niet onaardig. Heb je er nog meer in de aanbieding en zou je daar eventueel een topic over willen openen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:52 schreef jagga het volgende:
FAIL @ KANKER LEMMING HOERT EEN EIND OP FROTJANUS , GA JE MOEDER PESTEN!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:53 schreef -HERA- het volgende:
Leuter in mijn hand!!
Haha TS zei LEUTERRRRRRR!!!!!Oh Noessssssssss...
anyway, ik heb een GEYLE VRIEND en hij gaat dus elke keer achter mij liggen met zijn penis tegen mij aangeduwd.
Zo kan ik nooit fokken enzo...
Erg schattig allemaal maar het is wel ziekelijk vervelend aangezien ik elke paar seconden mijn poes wel loslaat om aan zijn leuter te zitten, om iets te typen
Klacht: Hij is zooow schatting maar dat geleuter is zooooooo zoooooo vervelend
Subklacht: continue gekreun en gehijg!!!
Antiklacht: Hij is wel groot!!!!
Fuck de notes scre wde ban, jij verdient gewoon een nekschot!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:53 schreef -HERA- het volgende:
Leuter in mijn hand!!
Haha TS zei LEUTERRRRRRR!!!!!Oh Noessssssssss...
anyway, ik heb een GEYLE VRIEND en hij gaat dus elke keer achter mij liggen met zijn penis tegen mij aangeduwd.
Zo kan ik nooit fokken enzo...
Erg schattig allemaal maar het is wel ziekelijk vervelend aangezien ik elke paar seconden mijn poes wel loslaat om aan zijn leuter te zitten, om iets te typen
Klacht: Hij is zooow schatting maar dat geleuter is zooooooo zoooooo vervelend
Subklacht: continue gekreun en gehijg!!!
Antiklacht: Hij is wel groot!!!!
....vieze smerige gore kutklotekoter!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:52 schreef jagga het volgende:
FAIL @ KANKER LEMMING HOERT EEN EIND OP FROTJANUS , GA JE MOEDER PESTEN!
met enige regelmaat komen de volgende termen voorbij op het werkquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef H1F5 het volgende:
[..]
FrotJanus, dat bekt heul niet onaardig. Heb je er nog meer in de aanbieding en zou je daar eventueel een topic over willen openen?
Asoos gaan voor!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef jagga het volgende:
[..]
Fuck de notes scre wde ban, jij verdient gewoon een nekschot!
Je werkt op de werkplaats?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:56 schreef jagga het volgende:
[..]
met enige regelmaat komen de volgende termen voorbij op het werk
Frot janus
Kutjanus
Kubo (kut bosschenaar)
kutzak
Skele prei!
van puffelen ()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:56 schreef jagga het volgende:
[..]
met enige regelmaat komen de volgende termen voorbij op het werk
Frot janus
Kutjanus
Kubo (kut bosschenaar)
kutzak
Skele prei!
van puffelen ()
kom dan teef,quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:56 schreef -HERA- het volgende:
[..]
....vieze smerige gore kutklotekoter!
Jij pest je moeder al jaren dat blijkt vuig kutjong hou die kutbek van je dicht!
Vuige fuckerrrrrrrrrrrrrr
Je moet je bek echt houden! Lullig kutkind!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:57 schreef jagga het volgende:
[..]
kom dan teef,
eerste kans die ik krijg, maak ik een rondje van je sterretje, en dat zonder glijmiddel !
Jij ook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:57 schreef -HERA- het volgende:
[..]
Je werkt op de werkplaats?
Of in de autobranche?
Het is gewoon een goede vraag, is het nou een neger of je buurman? Soms kan je het verschil nauwelijks zien.quote:
neequote:Op vrijdag 18 september 2009 21:57 schreef -HERA- het volgende:
[..]
Je werkt op de werkplaats?
Of in de autobranche?
De kerel die naast me woont is een blanke kale gangster. Moet je verdomme eens in zn gezicht vragen of het een neger is. Pomper op je oog, dat kan je krijgen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is gewoon een goede vraag, is het nou een neger of je buurman? Soms kan je het verschil nauwelijks zien.
Is geen goed voorbeeld voor je...kap ermee! Nu het nog kan!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:58 schreef jagga het volgende:
[..]
nee
Infratechniek
(het maken van aansluitingen gas, water elektra enz![]()
mwoch, ik vermaak me best, en ik heb mensen die ik mag vertellen wat zij moeten doen op een dag, terwijl ik op kantoor een beetje lurk, en de koffiemachine is mijn beste vriend op mijn pik na.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:59 schreef -HERA- het volgende:
[..]
Is geen goed voorbeeld voor je...kap ermee! Nu het nog kan!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:58 schreef jagga het volgende:
[..]
nee
Infratechniek
(het maken van aansluitingen gas, water elektra enz![]()
integendeel,quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:01 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
heb mij laten vertellen dat de gasaansluitingen-industrie niet zo lekker meer loopt, is een beetje over zijn top heen... jaren 40-45 daarentegen waren wel booming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |