Ok...momentjequote:Op vrijdag 18 september 2009 21:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kon beter.
FrotJanus, dat bekt heul niet onaardig. Heb je er nog meer in de aanbieding en zou je daar eventueel een topic over willen openen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:52 schreef jagga het volgende:
FAIL @ KANKER LEMMING HOERT EEN EIND OP FROTJANUS , GA JE MOEDER PESTEN!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:53 schreef -HERA- het volgende:
Leuter in mijn hand!!
Haha TS zei LEUTERRRRRRR!!!!!Oh Noessssssssss...
anyway, ik heb een GEYLE VRIEND en hij gaat dus elke keer achter mij liggen met zijn penis tegen mij aangeduwd.
Zo kan ik nooit fokken enzo...
Erg schattig allemaal maar het is wel ziekelijk vervelend aangezien ik elke paar seconden mijn poes wel loslaat om aan zijn leuter te zitten, om iets te typen
Klacht: Hij is zooow schatting maar dat geleuter is zooooooo zoooooo vervelend
Subklacht: continue gekreun en gehijg!!!
Antiklacht: Hij is wel groot!!!!
Fuck de notes scre wde ban, jij verdient gewoon een nekschot!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:53 schreef -HERA- het volgende:
Leuter in mijn hand!!
Haha TS zei LEUTERRRRRRR!!!!!Oh Noessssssssss...
anyway, ik heb een GEYLE VRIEND en hij gaat dus elke keer achter mij liggen met zijn penis tegen mij aangeduwd.
Zo kan ik nooit fokken enzo...
Erg schattig allemaal maar het is wel ziekelijk vervelend aangezien ik elke paar seconden mijn poes wel loslaat om aan zijn leuter te zitten, om iets te typen
Klacht: Hij is zooow schatting maar dat geleuter is zooooooo zoooooo vervelend
Subklacht: continue gekreun en gehijg!!!
Antiklacht: Hij is wel groot!!!!
....vieze smerige gore kutklotekoter!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:52 schreef jagga het volgende:
FAIL @ KANKER LEMMING HOERT EEN EIND OP FROTJANUS , GA JE MOEDER PESTEN!
met enige regelmaat komen de volgende termen voorbij op het werkquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef H1F5 het volgende:
[..]
FrotJanus, dat bekt heul niet onaardig. Heb je er nog meer in de aanbieding en zou je daar eventueel een topic over willen openen?
Asoos gaan voor!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef jagga het volgende:
[..]
Fuck de notes scre wde ban, jij verdient gewoon een nekschot!
Je werkt op de werkplaats?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:56 schreef jagga het volgende:
[..]
met enige regelmaat komen de volgende termen voorbij op het werk
Frot janus
Kutjanus
Kubo (kut bosschenaar)
kutzak
Skele prei!
van puffelen ()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:56 schreef jagga het volgende:
[..]
met enige regelmaat komen de volgende termen voorbij op het werk
Frot janus
Kutjanus
Kubo (kut bosschenaar)
kutzak
Skele prei!
van puffelen ()
kom dan teef,quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:56 schreef -HERA- het volgende:
[..]
....vieze smerige gore kutklotekoter!
Jij pest je moeder al jaren dat blijkt vuig kutjong hou die kutbek van je dicht!
Vuige fuckerrrrrrrrrrrrrr
Je moet je bek echt houden! Lullig kutkind!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:57 schreef jagga het volgende:
[..]
kom dan teef,
eerste kans die ik krijg, maak ik een rondje van je sterretje, en dat zonder glijmiddel !
Jij ook.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:57 schreef -HERA- het volgende:
[..]
Je werkt op de werkplaats?
Of in de autobranche?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |