Dat is ziekquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:37 schreef mazaru het volgende:
Ik hypnotiseer die van mij altijd als het weekend is
[ afbeelding ]
DATERAPE!quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:37 schreef mazaru het volgende:
Ik hypnotiseer die van mij altijd als het weekend is
[ afbeelding ]
Wuahaha, hoezo ziek, mijn kat ligt soms ook zo te slapen, alleen dan met de voorpoten omhoogquote:
Jij hebt dan geen echte kat.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:47 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Wuahaha, hoezo ziek, mijn kat ligt soms ook zo te slapen, alleen dan met de voorpoten omhoog
Dat is gewoon een slaaphouding. Katten nemen de gekste houdingen aan om te slapen.quote:
nee jij bent eigenwijs en een kansloos geval, das allesquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:06 schreef Diabox het volgende:
De moderators vonden van niet.
Klacht: moderators zijn humorloos.
QFTquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:07 schreef jagga het volgende:
[..]
nee jij bent eigenwijs en een kansloos geval, das alles
Ik voel me nu zwaar geowned menzzzquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:07 schreef jagga het volgende:
[..]
nee jij bent eigenwijs en een kansloos geval, das alles
komt omdat adelante het met me eens isquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:09 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik voel me nu zwaar geowned menzzz
Nee juist niet, dat is namelijk 'n moderator.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:09 schreef jagga het volgende:
[..]
komt omdat adelante het met me eens is_!
dat MEEN JE NIET?!?!?!!1!!EINZE!!!!!!!! ZWEI!!!":oquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Nee juist niet, dat is namelijk 'n moderator.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |