Vind ik ook. Kleine moeite, groot plezier.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:20 schreef Sigmund666 het volgende:
Ja okay, maar een beetje feedback dat iets goed is aangekomen kan toch geen kwaad?
Maar om die mensen dan meteen af te doen als varkens gaat me te ver. Misschien is het wel een modern omaatje die op de weg naar de computer een hartstilstand heeft gekregen. En dan noem jij zo'n vrouwtje een varken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:20 schreef Sigmund666 het volgende:
Ja okay, maar een beetje feedback dat iets goed is aangekomen kan toch geen kwaad?
Geld doet er niet echt zo toe voor mij. Het is niet dat ik er van bulk (arme student je weet) maar toch. Beetje fatsoenlijk om feedback te krijgen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:25 schreef Enfermera het volgende:
Als je je geld maar hebt, LB?![]()
Maar inderdaad, nederland wordt steeds asocialer...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:12 schreef Pollewoppie het volgende:
kijk eens op angststoornis.nl gaan wat topics over mensen die almaar bevestiging zoeken enzo mischien helpt het je wat!
Sterkte!
De tegenprestatie is het geldquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet alles bevestigd te hebben hoor. Maar als ik mijn best doe jou een plezier te doen met een product en je hoort nooit meer iets, is dat tamelijk onbeschoft. Wel van: Hebbuh hebbuh hebbuh! En dan niks laten horen
dag: vrijdagquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niet alles bevestigd te hebben hoor. Maar als ik mijn best doe jou een plezier te doen met een product en je hoort nooit meer iets, is dat tamelijk onbeschoft. Wel van: Hebbuh hebbuh hebbuh! En dan niks laten horen
Iets zegt me dat jij meer aan die site hebt als TSquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:12 schreef Pollewoppie het volgende:
kijk eens op angststoornis.nl gaan wat topics over mensen die almaar bevestiging zoeken enzo mischien helpt het je wat!
Sterkte!
Again. Wat de mensen mee doen nadat ik het heb opgestuurd zal mij een zorg zijn. Al gaan ze erover heen met een stoomwals of steken ze het ding ritueel in de fikquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De tegenprestatie is het geld![]()
Ik heb een hekel aan de bemoeizucht van sommige verkopers, ik kocht eens 2 boeken van iemand op Marktplaats, zet ze erbij: "Wel lezen he!!!!"
Nou dat bepaal ik zelf wel, of ik ze lees.
Dat zegt veel over jou.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:12 schreef Pollewoppie het volgende:
Sterkte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |