Nee groningersquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:07 schreef Penisbaard het volgende:
Omdat het uiteindelijk toch allemaal Limburgers blijven
maar ik ben een stalker, ik kan niet anders.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De klagers zijn de aso's. Laat die mensen met rust!
quote:
het zijn aso'squote:Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef hulpsint het volgende:
Waarom blijven aso's, die klacht na klacht krijgen, keer op keer politie voor de deur krijgen, nog steeds aso gedragen. Het blijft een paar dagen rustig en dan begint het weer. Zelfs nadat de hele flat mee kon genieten waar ze allemaal voor uitgemaakt werden, ook nogal privé, gaan ze even later gewoon weer samen op de thee alsof er niks gebeurd is....
zo heb ik er nog niet over nagedachtquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:19 schreef Pakspul het volgende:
Respect voor hun doorzettings vermogen ja
n00bquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:21 schreef hulpsint het volgende:
[..]
zo heb ik er nog niet over nagedacht
quote:
met luchtverfrisser?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:41 schreef hulpsint het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een bom maken van schoonmaakmiddelen... ik blaas ze op...
quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:10 schreef hulpsint het volgende:
[..]
maar ik ben een stalker, ik kan niet anders.....
Ja vooral kanker heb ik daar veel vandaan horen komenquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS is een vieze gore kanker kakker.
Wordt altijd erg makkelijk geroepen.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:34 schreef GoodGovernance het volgende:
Het zit in hun systeem, slechte opvoeding.
Wat zit je nou te interessant te doen, aso's en ruggegraat? Die lui doen de hele dagen niks. Fatsoensmensen aso wanneer niemand kijkt? Maar dan heeft toch niemand last van ze? Ga jij dan maar lekker in een hufterwoning wonen als je zo'n medeleven hebt met hun.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wordt altijd erg makkelijk geroepen.
Ik kan je verzekeren dat het allergrootste verschil tussen zogenaamde aso's en zogenaamde fatsoensmensen is dat de aso's de ruggegraat (en, toegegeven het gemis aan sociaal inlevingsvermogen) hebben die het mogelijk maakt dat ze ten overstaan van de hele wereld hun ding doen. Het is niet per definitie kwade wil, maar eerder het direct uitkomen voor wat er speelt.
Fatsoensmensen zijn net zo asociaal, maar vooral wanneer niemand kijkt (of ze dit denken).
De zogenaamde échte fatsoensrakkers zijn zeer zeldzaam.
Ik heb daarom ook een gezonde weerstand tegen mensen die prat gaan op hun eigen fatsoen. Ik weet namelijk dat ze statistisch gezien waarschijnlijk vooral achterbaks zijn
Toegeven is het makkelijkste wat je kunt doen, maar ze zullen er helemaal niks aan doen om zich aan te passen. Ja het is iets zwaarder voor die mensen om zich aan te passen, maar meestal zijn aso's wel sociaal alleen de maatschappij waar zij in leven staat hun niet aan waardoor ze zich er tegen gaan afzetten.quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat het allergrootste verschil tussen zogenaamde aso's en zogenaamde fatsoensmensen is dat de aso's de ruggegraat (en, toegegeven het gemis aan sociaal inlevingsvermogen) hebben die het mogelijk maakt dat ze ten overstaan van de hele wereld hun ding doen.
Je vind het best stoer en gangster gangster.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:18 schreef deepart het volgende:
hou gewoon je bek man... denk je nie dat wij t moeilijk hebben steeds die kk woute overal?! dan zoon kk topic maken.. jonge wat denk jij als die kk woute ons steeds moete hebbe denkte dan nie dat je zo wort??? neeee hoor het licht weer aan ons..
blijf tog gewoon lekker bier zuipe op straat met me uitkering.. fuckerts haterz
Oh hemeltje... heb ik per ongeluk toch woorden met méér dan twee lettergrepen gebruikt!quote:Op zaterdag 19 september 2009 10:48 schreef hulpsint het volgende:
[..]
Wat zit je nou te interessant te doen
en je kan in ieder geval tellen tot twee.....quote:Op zondag 20 september 2009 13:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Oh hemeltje... heb ik per ongeluk toch woorden met méér dan twee lettergrepen gebruikt!
quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:17 schreef Nikmans het volgende:
Ze laten zich door niemand iets vertellen.
Als je een probleem hebt dan zout je maar op
quote:Op zondag 20 september 2009 13:22 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat de politie te schijterig is om ertegen op te treden dus ze komen er elke keer mee weg en dat weten ze
Ja hoor, geen probleem. Jij ook blijkbaar.quote:Op zondag 20 september 2009 13:48 schreef hulpsint het volgende:
[..]
en je kan in ieder geval tellen tot twee.....
Heb ik spleftouen gemaakt?quote:Op zondag 20 september 2009 13:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. Jij ook blijkbaar.
Nu nog fatsoenlijk Nederlands leren en dan kun je je helemaal distantieren van die nare aso's
Pwned botmongoolquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:07 schreef Penisbaard het volgende:
Omdat het uiteindelijk toch allemaal Limburgers blijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |