Precies, naast het gebruik van dode dieren, de absurde kunstuiting en de soortgelijke maatschappelijke ophef zie ik weinig overeenkomsten eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:00 schreef Ringo het volgende:
En wat de kunst van Tinkebell hiermee te maken heeft, gaat ook volledig aan mij voorbij.
Ze is reeds verschillende keren in opspraak geraakt met kunst met dode (of levende) dieren. Laatst bijvoorbeeld nog:quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:00 schreef Ringo het volgende:
Klinkt als het aandachtswerk van een verknipte gek. Ik geloof niet dat ik dit hoef te zien.
En wat de kunst van Tinkebell hiermee te maken heeft, gaat ook volledig aan mij voorbij.
Zeg nou zelf, het is toch briljant? Die Tinkebell dan, en dat ze notabene als ijkpunt dient.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:00 schreef Ringo het volgende:
Klinkt als het aandachtswerk van een verknipte gek. Ik geloof niet dat ik dit hoef te zien.
Ik vind haar werk chic, intelligent en esthetisch.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, het is toch briljant? Die Tinkebell dan, en dat ze notabene als ijkpunt dient.
Ik mag d'r niet, maar als provocatiekunstenares heeft ze zichzelf een vliegende start bezorgd.
link = kunst met dode dierenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vind haar werk chic, intelligent en esthetisch.
Ik kan zo snel de link niet leggen met dit potje ordinair varkensbloed smeren.
Oh, ik herken wel wat Pool daarover opmerkt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vind haar werk chic, intelligent en esthetisch.
Ik kan zo snel de link niet leggen met dit potje ordinair varkensbloed smeren.
Tja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:13 schreef ArjanDokelaar het volgende:
[..]
link = kunst met dode dieren
Kantinka is in Nederland veel in het nieuws geweest om haar kunst met dode dieren, dus het is niet zo heel vreemd om het vergelijk te maken lijkt me.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:15 schreef Ringo het volgende:
[..]
Tja.
Da Vinci en Picasso. Link = schilderijen met verf.
En ook in uitdrukkingskracht. Kom op, hoe kun je geraakt worden door een handtas van een kat. Een naakte vrouw besmeurd met vers bloed daarentegen, veel archetypischer kan het niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:29 schreef bluespice het volgende:
Hij overtreft in ranzigheid maar in ieder geval niet in creativiteit.
En waarom zou iemand mij met archetypen om de oren moeten slaan? Ik laat me graag anders raken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:40 schreef Wouter1989 het volgende:
[..]
En ook in uitdrukkingskracht. Kom op, hoe kun je geraakt worden door een handtas van een kat. Een naakte vrouw besmeurd met vers bloed daarentegen, veel archetypischer kan het niet.
Ik zie vooral een naakte vrouw en veel bloed. Waar is de zeggingskracht?quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:48 schreef Wouter1989 het volgende:
Dat moet jij weten. Ik zeg niet dat iets archetypisch moet zijn om kunst te zijn, of dat iets wat archetypisch is automatisch kunst is, ik zeg alleen maar dat varken en die naakte vrouw veel meer zegginskracht hebben.
Ga en neem een warm bad met eucalyptusolie, eunuch.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zie vooral een naakte vrouw en veel bloed. Waar is de zeggingskracht?
Ik ook, ze kunnen beter melk gooien dan vlees.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:54 schreef Dagonet het volgende:
Ik zie een hele mooie bezuinigingspost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |