Nee!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef RickoKun het volgende:
je overheerlijke heineken / amstel
zo erg heb ik het niet...quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:46 schreef jagga het volgende:
Idd dat is echt mega kut
Knipperen helpt echt geen fuck, jezelf in je oog prikken wel trouwens
Als je dus niet binnen redelijk tijdbestek de boel effe kunt spoelen met je lenzenvloeistof, moet je met je vinger een beetje gaan prikken op het witte van je oog.
gevolg: je oog gaat tranen en voila, je kunt weer zien
Nadeel: eruit zien alsof je zojuist zand in je ogen hebt gekregen
Kunt het ook op het gekleurde deel van je oog doen, geen roodheid, maar doet wel fucking zeer...dat wel
Hmmmm, goede tip gast!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:46 schreef jagga het volgende:
Idd dat is echt mega kut
Knipperen helpt echt geen fuck, jezelf in je oog prikken wel trouwens
Als je dus niet binnen redelijk tijdbestek de boel effe kunt spoelen met je lenzenvloeistof, moet je met je vinger een beetje gaan prikken op het witte van je oog.
gevolg: je oog gaat tranen en voila, je kunt weer zien
Nadeel: eruit zien alsof je zojuist zand in je ogen hebt gekregen
Kunt het ook op het gekleurde deel van je oog doen, geen roodheid, maar doet wel fucking zeer...dat wel
klopt...quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:49 schreef Toempf het volgende:
Ik werd vanochtend wakker met mijn lenzen nog in mijn ogen, was ze vergeten uit te doendat is geen pretje kan ik je vertellen.
Gast je moet wel even je handen wassen voordat je jezelf in je oog gaat roerenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmmm, goede tip gast!
Inderdaad wel naar als je bijv. dan met dikke rookvingerts zo in je ogen gaat prikken
Misschien maar laseroperatie nemen, maarja dan prikken ze met een NAALD in je ogen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:56 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb het trouwens heul niet alleen in rokerige ruimtes
Dat kan toch ook met kraanwater ter plaatse, ipv helemaal naar huis te fietsen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef RickoKun het volgende:
Ja hoor is het weer zo ver. Zit je met je homies te relaxen, lekker te fantaseren over welke chick je nu weer heen gaat (als je gaat dromen, WWHEHEHEHEH ok niet grappig).
Terwijl je zit te genieten van je overheerlijke heineken / amstel / quadrupel gestookte venlo's trappistenbier, begin je het door te krijgen. Het zijn je lenzen en die zijn zo droog als je oma.
Echt fucking irritant is dat, dan zit je bijv. bij iemand anders en dan gaan je lenzen uitdrogen en dan moet je weernaar huis biken om ff die lenzen te draperen met een fysiologische zoutoplossing zodat je weer de chicks kan zien, zonder geïrriteerde ogen.
Klacht: Geïrriteerde ogen krijgen door lenzen die op de een of andere manier uitdrogen (misschien niet zoveel cheeba cheeba klappen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |