Hallo WGR-lezers,
Op het werk zit ik met een behoorlijk dilemma, laat ik meteen met de deur in huis vallen, het gaat niet goed in het bedrijf, zijn al de nodige mensen ontslagen en de rest loopt zich de longen uit het lijf om alles gedaan te krijgen.
Zelf was ik een beetje een manusje van alles, systeembeheer, machine operator, koffie-automaat persoontje (bijvullen en schoonmaken), en daarnaast ook nog eens verkoper (oorspronkelijk ben ik ICT-er, MBO (geen grapjes of lollige opmerkingen aub

).
Dit beviel mij prima, tot ik afgelopen donderdag ineens bij mijn directeur mocht komen:
- Het kwam neer op het volgende: Iedereen krijgt nog maar 1 taak en de rest moet iemand anders doen (toen ik vroeg, wie dan? Wist ie het ook niet, maargoed).
De 2 keuzes die ik heb zijn als volgt:
- Verkoop, niets meer en niets minder (wat niet mijn tak van sport is, en dan zit ik ook nog eens dicht bij mijn directeur, we hebben al vaker eens in de clinch gelegen, tegenspraak en of initiatief blieft meneer niet).
- Machineoperator, maar dan ga ik er wel 2 a 300 euro bruto op achteruit (wat ik uiteraard niet wil, daar ik verwacht dat het bedrijf de kerst niet eens zal halen).
Mijn verstand zegt verkoop, en werk doen wat je niet leuk vind dat breekt je op een gegeven moment op, en mijn hart, machine operator (leukere collega's en ietsjes meer vrijheid). Heel erg diep van binnen wil ik het allebei niet, vond mijn werk prima te doen, zoals het was...
Voel mij nu gewoon zwaar klote, al mijn vrijheden worden dusdanig ingeperkt, dat ik het niet eens meer werk kan noemen, maar bijna een gevangenis. Voel me dan ook echt down op het moment...
Wie o wie heeft tips en/of info? Zijn er nog opties waar ik misschien nog helemaal niet aan gedacht heb?