Situatie:
Ts heeft een defecte HTC Touch Pro, wanneer er gebeld word doet 9/10 keer de luidspreker het niet, waardoor TS het gesprek over de "muziek" luidsprekers moet voeren, een nadeel is dat iedereen mee kan luisteren. Al met al is het af en toe wel grappig:
Ik - Ik loop met collega door Utrecht...
Vriend - Dude die collega is de grootste sucker die ik ken met zijn tattoo's etc,
De collega kon alles horen.
Wat gebeurde er vandaag?
Ts zat in de tram, word gebeld, neem op, hoort niks, zet speakerphone aan en voila, geluid.
Ik vermeld dat ik in de tram zit, hij op speaker staat en moet opschieten omdat ik het best aso vind.
Wat zegt hij "JE HEBT JE BUTTPLUG LATEN LIGGEN!" ik verstond het geschreeuw niet omdat het te hard was, en vroeg het nog een keer, "JE HEBT JE BUTTPLUG LATEN LIGGEN!, DIE ZWARTE!" Ik verstond deze keer dat ik wat had laten liggen, de gelaten van de mensen tegen over mij bloeiden al lichtelijk op, ik voelde op dat moment mijn zakken na, tot het kwartje viel...
Snel hang ik op.
Nog geen halte later belt een andere vriend over zondag, hij wist niet dat hij op speaker stond maar begint met goed geluk het gesprek zo:
"Hey gaylordmaster!" en eindigt zo'n 50 seconden later met "Kusjes, knuffels, veel liefs, groetjes, likjes, swaffels."
Tot hierbij mijn klacht over het niet meer kunnen voeren van stiekeme geheime telefoonsex in openbare ruimtes.