Ik zou het thuis ook niet vertellen. Wat niet weet, wat niet deert...quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:51 schreef Niek1001 het volgende:
@ Capricia
Een foutje is menselijk ja. Daar heb je volkomen gelijk in. Maar geef je fouten dan ook gewoon toe en durf de consequenties te aanvaarden. met andere woorden: "zij verdient het om te weten dat hij met andere dames aan het zooien is". Zo kan ze zelf beslissen wat ze ermee doet, en laat TS ook nog eens zien dat hij ballen heeft.
Wat een figuur.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou het thuis ook niet vertellen. Wat niet weet, wat niet deert...
Ik woon inmiddels 10 jaar gelukkig samen. En de kwaliteit van de relatie is gewoon goed.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:06 schreef Niek1001 het volgende:
Ja het is toch wel erg inderdaad. "Wat niet weet wat niet deert". Leuke relatie heb je dan als je geheimen hebt voor elkaar op een dergelijk niveau. In mijn ogen ben je dan helemaal niet klaar voor een vaste relatie. het immers toch veel te moeilijk om van andere hunks of chicks af te blijven.
Nou ik hoop dat je kunt leven met jezelf, want ik vind niet dat je oprecht van iemand houdt als je hem of haar glashard dingen kunt voorliegen, en er geen krimp om geeft verder. Heb je dan zo weinig gevoel? Voor mij zou het als een splinter in mn geweten zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik woon inmiddels 10 jaar gelukkig samen. En de kwaliteit van de relatie is gewoon goed.
Maar zoiets vertellen? Nee. Ik zou het gewoon glashard ontkennen.
Ik heb nog nooit gelogen in mijn relatie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:03 schreef Niek1001 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je kunt leven met jezelf, want ik vind niet dat je oprecht van iemand houdt als je hem of haar glashard dingen kunt voorliegen, en er geen krimp om geeft verder. Heb je dan zo weinig gevoel? Voor mij zou het als een splinter in mn geweten zijn.
Dan zou ik ook niet in zo'n topic posten, als ik jou was...quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:57 schreef Olle. het volgende:
heb hekel aan mensen die vreemd gaan :KOTS:
Precies daarom moet je het voor jezelf houden, als je je relatie in tact wil houden als je vreemd bent gegaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:03 schreef Niek1001 het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je kunt leven met jezelf, want ik vind niet dat je oprecht van iemand houdt als je hem of haar glashard dingen kunt voorliegen, en er geen krimp om geeft verder. Heb je dan zo weinig gevoel? Voor mij zou het als een splinter in mn geweten zijn.
Daar ben ik het zo mee eens!quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:54 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Overigens ben ik ook al meer dan tien jaar samen met mijn partner, gelukkig getrouwd.
Eerlijkheid is net als op elke plek in het dagelijks leven lang niet altijd het hoogste goed.
Je partner gelukkig maken en geen onnodig pijn doen, dat is het hoogste goed.
[..]
Ik reageer niet fel hoor, ik geef aan wat mijn gevoel is bij hoe jij op dit punt in het leven staat. En dan lees ik in een ander topic ook dat je probleemloos met te veel drank op achter het stuur kruipt en dus een ernstig gevaar bent voor de vekeersveiligheid. Het zou dus maar zo eens kunnen dat je niet bepaald aandacht hebt voor het wel en wee van anderen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar ben ik het zo mee eens!
Nergens stel ik dat ik ooit vreemd gegaan ben. En moet je eens kijken hoe fel mensen zijn...hoe heftig ze reageren.
Mijn relatie met mijn partner is goed, maar dat heeft niets met al dan niet vreemdgaan te maken.
Ik begrijp trouwens ook niet dat mensen dat automatisch op 1 hoop gooien...zo van "vreemdgaan? dan heb je kennelijk een slechte relatie"...wat een onzin.
Dat andere topic had je ook kunnen lezen als "ik rijd wel eens flink te hard..".quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:54 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik reageer niet fel hoor, ik geef aan wat mijn gevoel is bij hoe jij op dit punt in het leven staat. En dan lees ik in een ander topic ook dat je probleemloos met te veel drank op achter het stuur kruipt en dus een ernstig gevaar bent voor de vekeersveiligheid. Het zou dus maar zo eens kunnen dat je niet bepaald aandacht hebt voor het wel en wee van anderen.
Te hard rijden kun je niet bepaald vergelijken met rijden onder invloed. Het verschil zit 'm in het bewustzijnsniveau. Ik zou zeggen dat rijden onder invloed altijd een gevaar is voor de verkeersveiligheid. Bij te hard rijden hangt dat enorm af van de omstandigheden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat andere topic had je ook kunnen lezen als "ik rijd wel eens flink te hard..".
Zekersquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:45 schreef capricia het volgende:
stelletje moraalridders hier.
Je leeft maar 1 keer, hoor. En een foutje is menselijk, toch?
Goede post. Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:08 schreef erodome het volgende:
Wat hier zo fout aan is is niet zozeer dat de TS een keer op zijn bek is gegaan en gezoend heeft, het echte foute is dat hij er nu nog aan denkt en het misschien zelfs verder wil laten gaan, daar iig mee speeld in gedachten.
.....
Ik heb wel wat makkelijk praten, maar een zoentje lijkt me niet onoverkomelijk, zeker als je geenzins van plan bent dat nogmaals te doen, een affaire beginnen daarintegen is niet aan voorbij te gaan.
;-) Hij reageert nogal hard. Net als vele Fokkers. Mss zit hem iets anders dwars ;-)quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:42 schreef roelke87 het volgende:
[..]
Hoezo ben je een nerd als je sowieso al meer dan 1 meid hebt
Klopt niet echt he? En wat maakt het uit, vreemdgaan is niet netjes, maar het is alleen erg en vreselijk als de ander het er niet mee eens is én er achter komt... Stel je niet zo aan man, heb je eigenlijk wel eens een vriendin gehad ofzo? En werd je dan ook aantrekkelijk gevonden door anderen? Of is het voor jou meer zoiets van: ok ik heb dit wijf... dat is wat ik heb, raak ik die kwijt, ben ik alleen... voor altijd...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |