Goed niet alle problemen opgelost, toch blijft dit nieuwsquote:'Moslims niet zoenen na ramadan' AMSTERDAM - Moslims mogen na afloop van de ramadan elkaar niet zoenen of omhelsen. Gezondheidsexperts adiviseren dit om een verdere verspreiding van de Mexicaanse griep te voorkomen.
''Vermijd omarmingen en zoenen maar schud elkaar de hand", zo citeert de krant Gulf Daily News uit Bahrein vrijdag een woordvoerster van het ministerie van Gezondheid in Manama.
Fatwa
In Jordanië, waar nu 274 gevallen van de Mexicaanse griep zijn vastgesteld, vaardigden de autoriteiten een "fatwa" uit over kussen op de wang tijdens deze feestperiode.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:12 schreef Keesbroekheid het volgende:
Kanker op en sterf lekker zelf aan de Mexicaanse griep, jij mongool.
Ikke niet, mankeert mij helemaal niets en vermoedelijk al een dosis gehad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:12 schreef Keesbroekheid het volgende:
Kanker op en sterf lekker zelf aan de Mexicaanse griep, jij mongool.
ok en nu?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:16 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ikke niet, mankeert mij helemaal niets en vermoedelijk al een dosis gehad.
Ik will idereen toch echt aanraden ook de imams en Mullahs even op te lezen op normale griep
En die gegeven te vergelijken met die van de varkensgriep
leuk te zien dat all die Mullahs etc zich zo laten opnaaien door een propaganda campagne die er toe dient de Americanse mediciujn industrie overeind te houden.
En in Namen?!quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:18 schreef Athmozz het volgende:
En in Gent mogen ze niet met de auto rijden om familie te gaan opzoeken
wel, enkel in Gent mag er niet met de auto gereden worden.quote:
Zelfde systeem hier als bij jullie de huisarts komt nioet langs blah blah blahquote:
quote:Influenza's effects are much more severe and last longer than those of the common cold. Most people will recover completely in about one to two weeks, but others will develop life-threatening complications (such as pneumonia). Influenza, however, can be deadly, especially for the weak, old, or chronically ill.[33] People with a weak immune system, such as people with advanced HIV infection or transplant patients (whose immune systems are medically suppressed to prevent transplant organ rejection), suffer from particularly severe disease.[105] Other high-risk groups include pregnant women and young children.[106]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geldt dus voor alle soorten griep
Maar de Tamiflu verkopen spijkeren lekker bij aan de US economie
Zoek verder even sterftecijfersMuslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Whehe, voel je je aangesproken?quote:
Ja, mijn tante is daaraan overleden. Vind je het gek dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Whehe, voel je je aangesproken?
Ja, ik hoor ook zoveel mensen praten over kanker dit kanker dat, maar ik ga toch ook niet zo meteen flippen en schelden, puur zwaktebod.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:36 schreef Keesbroekheid het volgende:
[..]
Ja, mijn tante is daaraan overleden. Vind je het gek dan?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ja, ik hoor ook zoveel mensen praten over kanker dit kanker dat, maar ik ga toch ook niet zo meteen flippen en schelden, puur zwaktebod.
Huil huil, gecondoleerd met je tante, en nu weer verder.quote:
waarschijnlijk staan ze ook niet te trappelen om jou te zoenenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:11 schreef bijdehand het volgende:
Na de ramadan zal ik die facisten iig niet zoenen
Wie wil Dr. Cox nou niet omhelzen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
waarschijnlijk staan ze ook niet te trappelen om jou te zoenen
Ja, kom op. Die slaat werkelijk nergens opquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:11 schreef bijdehand het volgende:
Na de ramadan zal ik die facisten iig niet zoenen
Maar je laat hem wel staan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, kom op. Die slaat werkelijk nergens op
Probeer het op een andere manier ja!quote:
Nee kloptquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Pardon remlof...het is en blijft een enge sekteleider...want de pedo disqualificeerd zichzelf asl profeet in mijn religie.quote:
moet ik ze zoenen omdat ik de bioscoop niet in kan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Net als met Joden toentertijd.quote:Op zaterdag 19 september 2009 05:37 schreef sumerian het volgende:
Waarom besteedt men zoveel aandacht aan een nietszeggende minderheid en haar achterlijke gebruiken? Dit zou eigenlijk tot in de kiem gesmoord moeten worden gezien dit de gehele normale manier van leven verstoordt.
Een tumor laat je ook weghalen ipv subsidiëren.
Komop..quote:
Ja, maar negeer het gewoon, dat werkt veel beter. Nu krijgen ze een stok om mee te slaanquote:Op maandag 21 september 2009 15:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Komop..
Een hele bevolkingsgroep vergelijken met een tumor die uitzaait.
Dat is minstens even erg als mijn wederopmerking.
Nee het verschil is dat de Joden een ander hun levenshouding niet opdwongenquote:Op maandag 21 september 2009 15:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Komop..
Een hele bevolkingsgroep vergelijken met een tumor die uitzaait.
Dat is minstens even erg als mijn wederopmerking.
Misschien kan je nu stoppen met je discriminerende opmerkingen? FOK! haalt ze blijkbaar niet weg dus dan moet er een andere koers worden bewandeld.quote:Op maandag 21 september 2009 16:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee het verschil is dat de Joden een ander hun levenshouding niet opdwongen
De Joden , die deutsche Maedel met rust lieten
De situatie was precies omgekleerd.
Waar een groep duitsers jaloers was op het bezit en de baantjes die de joden hadden....
Zijn het hier de moslims die jalours zijn en verzieken waar hard voor gewerkt is.
Vandaar ook Islam=fascisme
Oh sorry jij bent zo'n linkse jodsenhater die Hamas Hamas Joden aan het gas loopt te scanderen ...quote:Op maandag 21 september 2009 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien kan je nu stoppen met je discriminerende opmerkingen? FOK! haalt ze blijkbaar niet weg dus dan moet er een andere koers worden bewandeld.
Dus je vond de jodenvervolging verkeerd maar zou een moslimvervolging terecht vinden. Is dat wat je wilt zeggen?quote:Op maandag 21 september 2009 17:49 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh sorry jij bent zo'n linkse jodsenhater die Hamas Hamas Joden aan het gas loopt te scanderen ...
Sorry dat ik je tegen de borst stoot.
Nogmaals er was in de jaren na WOI toch echt geen sprake van agressie van Moos naar Gretchen.
Er werd niet gezeken over Duitse herders in de buurt van synagoches
En hoewel het woord temeijer jiddische achtergrond heeft associeer ik het niet echt met dirndl's
Dat is een historisch feit
Eeen kleine groep SA/Mohammedjugend , en een stilzwijgende meerderheid familie en vrienden die de jongetjes niet rechtzetquote:Op maandag 21 september 2009 17:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus je vond de jodenvervolging verkeerd maar zou een moslimvervolging terecht vinden. Is dat wat je wilt zeggen?
Ga jíj nu andere users berispen? Je bent ongelofelijkquote:Op maandag 21 september 2009 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien kan je nu stoppen met je discriminerende opmerkingen? FOK! haalt ze blijkbaar niet weg dus dan moet er een andere koers worden bewandeld.
Kristalnacht?quote:Op maandag 21 september 2009 17:49 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh sorry jij bent zo'n linkse jodsenhater die Hamas Hamas Joden aan het gas loopt te scanderen ...
Sorry dat ik je tegen de borst stoot.
Nogmaals er was in de jaren na WOI toch echt geen sprake van agressie van Moos naar Gretchen.
Er werd niet gezeken over Duitse herders in de buurt van synagoches
En hoewel het woord temeijer jiddische achtergrond heeft associeer ik het niet echt met dirndl's
Dat is een historisch feit
Ach van iemand die het normaal vind dat een tiener pijpt voor een paar nikes / handtasje verbaasd mij niets meer.quote:Op maandag 21 september 2009 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga jíj nu andere users berispen? Je bent ongelofelijk
Ja want SCH is hier degene met de ongelofelijke reacties.quote:Op maandag 21 september 2009 18:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga jíj nu andere users berispen? Je bent ongelofelijk
Nogmaals een icncorrect beeld dat neergezet werd uit Jalouzie door :quote:Op maandag 21 september 2009 18:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Kristalnacht?
Daarnaast kan je in 'der ewige jude' zien/lezen, hoe joden werden neergezet. Joden worden daarin vergeleken met ratten, worden neergezet als criminelen en hun religie (rituele slachting, torah, joodse scholen) wordt afgebeeld als verschrikkelijk.
Ja, ik vind het ongelofelijk dat hij door mag trollen op allerlei topics zonder ooit een woordje van kritiek te krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 18:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja want SCH is hier degene met de ongelofelijke reacties.
Ach wat betreft opmerkingen als hoer naar vrouwen wordt al lange tijd veelvoudig gebruikt door blanke fokkertjes als jij in rubriek "klaagbaak en op de frontpage" dus steek je handen in je eigen boezem zionistjequote:Op maandag 21 september 2009 18:59 schreef desiredbard het volgende:
We kunnen nu echter zien dat het nu de Moslim is die de Westerse vrouw als hoer de westerling als hond neerzet.
Vond men dat toen ook in het Duitsland van Hitler? Of dachten die mensen dat ze echt gelijk hadden en dat de joden fout zaten?quote:Op maandag 21 september 2009 18:59 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nogmaals een icncorrect beeld dat neergezet werd uit Jalouzie door :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |