Pasen is in het voorjaar, dus vaak mooi weer. Lekker op de fiets.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan makkelijk, als het op een paasdag viel was het zeker 5 jaar verschoven.
Die belastingen zijn er niet, en die autloze zondag is al veel vaker geweest hiervoor. Niet zo aanstellen aubquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef Meki het volgende:
Daar gaat het niet om, Ze doen niet eens de moeite om naar de feestdagen te kijken
Dit is daarom een gevalletje pesten wat de gemeente doet, namelijk het inplannen op suikerfeest
wat krijgen we op offerfeest ?
Loopverbod ?
we hebben al belasting op hoofddoeken, autoloze zondag op suikerfeest
wat nog meer ?
Het is Meki.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Die belastingen zijn er niet, en die autloze zondag is al veel vaker geweest hiervoor. Niet zo aanstellen aub
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit soort interpretaties bedoelde ik dus.
Het is niet opzettelijk op suikerfeest gepland. Als de gemeente gegoogled heeft op religieuze feestdagen, dan hadden ze gevonden dat suikerfeest pas op maandag begint, of op zijn vroegst zondag bij zonsondergang.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:26 schreef Meki het volgende:
Dit is daarom een gevalletje pesten wat de gemeente doet, namelijk het inplannen op suikerfeest
Ik begrijp je oplossing wel, tuurlijk, is altijd een mouw aan te passen. Maar wat ik bedoelde is of jij niet ook moord en brand zou schreeuwen als je op 1e Kerstdag je auto niet kon gebruiken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zoals gezegd, dan gaan we de dag ervoor wel en blijven we logeren, of zij bij ons.
Mensen zoeken problemen die er niet zijn
Nee, eerlijk gezegd niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik begrijp je oplossing wel, tuurlijk, is altijd een mouw aan te passen. Maar wat ik bedoelde is of jij niet ook moord en brand zou schreeuwen als je op 1e Kerstdag je auto niet kon gebruiken.
Snif snif... ik ruik een romancequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig denk jij nog wel helder na
Nee, gewoon blij dat een moslim openlijk op Fok! aangeeft dat sommige zaken overdreven zijn. En dat lijkt me lastig, want volgens mij geeft niemand hem bijval.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Snif snif... ik ruik een romance
Ik zat te dollenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, gewoon blij dat een moslim openlijk op Fok! aangeeft dat sommige zaken overdreven zijn. En dat lijkt me lastig, want volgens mij geeft niemand hem bijval.
IHVK
Voor het gemak zou ik daarbij een cabriolet adviseren. Rijdt wel zo makkelijk door.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:39 schreef Adelante het volgende:
Ah, ik moest zondag toch in Amsterdam zijn. Dus tulband om en ik kan gewoon doorrijden en middenin de stad parkeren
Plan dan überhaupt niet van die stupide autoloze zondagen. Flikker op met die ongein.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Juist op die dag gaan moslims massaal bij elkaar op bezoek. Hoe komt het nou dat we dat niet weten?
Uhm misschien omdat moslims dat zelf nog niet eens wisten toen die autovrije dag werd gepland?
Daarbij wat een kontenlikkerij weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |