abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72882478
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:33 schreef misteriks het volgende:

[..]

wat heeft dit er in godsnaam mee te maken ?
trouwens, joden zorgen niet voor overlast
Dat moet je eens aan de Duitsers en Nederlanders in de jaren '30 vragen. Die dachten daar toch heel anders over.
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:35:05 #42
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_72882498
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:23 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Dan heb je dus geen autoloze zondag meer.
Dat lijkt me sowieso een goede zaak, want het is helemaal nergens goed voor, terwijl mensen er wel last van hebben. Het enige statement wat je met die autoloze zondagen maakt is dat het fokking irritant is om geen auto te kunnen rijden.
pi_72882499
ik had graag de reacties willen lezen van de hypocrieten met onderwerp "ook autoloze zondag met kerst"
Geen sig.
pi_72882524
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:27 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nazi's waren ook niet zo blij met joodse-feestdagen, wist je dat?
Moslims zijn ook niet blij met joden... maar dat wist je al.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_72882527
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:31 schreef misteriks het volgende:

[..]

ja, want ze volgen de Koran ; en daarin staat genoeg waaruit blijkt dat "ongelovigen" minderwaardig uitschot is; en je gaat me toch niet vertellen dat je respect voor minderwaardig uitschot kan tonen. Ik alvast niet
Wat een vreemde manier van denken heb jij.

De ene na de andere loze bewering die je zelf maakt geloof je en daarmee trek je een conclusie.
Top niveau!
pi_72882548
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:35 schreef Knudde het volgende:
ik had graag de reacties willen lezen van de hypocrieten met onderwerp "ook autoloze zondag met kerst"
Boeiend, ik heb toch geen auto.
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:37:29 #47
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72882554
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:33 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Dan denk je verkeerd
? Kijk nou even waar ik op reageerde.
pi_72882565
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Boeiend, ik heb toch geen auto.
Zolang jij ergens geen last van hebt is het niet erg natuurlijk.
pi_72882570
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:33 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Dan denk je verkeerd

Wat een mongool is dat zeg. De zondag is de vrije dag van heel nederland, waarom? Omdat het van oudsher de christelijke rustdag is.

Wat doen mensen op een zondag? Inderdaad, die trekken er op uit om op bezoek te gaan bij familie, of ze gaan een dagje naar het strand, of ze gaan de bossen in voor een wandeling.Zondag is DE rustdag van Nederland, de dag waarop niemand hoeft te werken, en dus DE dag om ritjes met de auto te maken.

Een van de redenen dat ze het op een zondag gooien is juist omdat het dan in ieder geval niet de economie verstoort, en het dus juist de dagjes mensen ontmoedigd om de auto te pakken om erop uit te trekken. Het idee dat je op zondag geen "echte" reden hebt om de auto te pakken als een fiets ook zou volstaan.
Scheiding van kerk en staat, tjap.
pi_72882571
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:29 schreef IHVK het volgende:

[..]

Zoals ieder ander?
Ja
quote:
Dus met kerst neem jij het openbaar vervoer? En de rest van Nederland ook? Toch wel raar dan al die auto's op straat.
Was het met de kerst een autoloze zondag dan of hanteer jij een islamitishe kalender?
pi_72882578
tough break
pi_72882586
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:35 schreef Tijn het volgende:

[..]

Dat lijkt me sowieso een goede zaak, want het is helemaal nergens goed voor, terwijl mensen er wel last van hebben. Het enige statement wat je met die autoloze zondagen maakt is dat het fokking irritant is om geen auto te kunnen rijden.
Het helpt ook niet voor de luchtkwaliteit. Ik vind het persoonlijk ook nutteloos maar daar gaat het niet om.
pi_72882600
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Was het met de kerst een autoloze zondag dan of hanteer jij een islamitishe kalender?
Gaat om jouw argument dat je net zo goed met iets anders dan de auto kan reizen, slimmerd, dat gaat ook op als er geen autoloze zondag is.
pi_72882602
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

? Kijk nou even waar ik op reageerde.
Boeiend, dus jij en Broeders zijn samen net zo bekrompen en kortzichtig wat betreft de materie... wat is verder je punt?
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_72882603
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:35 schreef Tijn het volgende:

[..]

Inderdaad. Onzinnige symboolpolitiek is het.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
pi_72882604
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

Zolang jij ergens geen last van hebt is het niet erg natuurlijk.
Daarom deze er achter:
pi_72882615
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:38 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Het helpt ook niet voor de luchtkwaliteit. Ik vind het persoonlijk ook nutteloos maar daar gaat het niet om.
Waar dan wel om?
pi_72882644
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:39 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waar dan wel om?
Dat er weer mensen zijn die zich verschrikkelijk druk gaan maken om het suikerfeest terwijl je moslims zelf er niet over hoort. (tenminste ik niet)
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:41:21 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_72882649
Als je geen dag zonder auto wil, ben je een aardige prutser. Kan je hier wel stoer zitten doen, maar dat is toch niet echt serieus te nemen?
pi_72882653
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:39 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waar dan wel om?
Duh. Dat die arme moslims niet met de auto bij elkaar op bezoek kunnen op die dag. Dat zie je toch in de OP .

Dat er ook mensen zijn die gewoon simpelweg werk te doen hebben interesseert ze niet. Die mogen ook gevoeglijk aan het (uitgespaarde) gas.
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')