Ik kijk niet per se weg, maar gewoon dat recht in de ogen blijven aankijken vind ik niet chill. Tuurlijk hoor ik nog gewoon wat iemand verteld. Is dit iets serieus autistisch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:41 schreef leetzors het volgende:
2e is autisten trekje. Want wegkijken is storend en dan hoor je die persoon niet goed praten.
Aankijken inderdaad, niet aanstaren. Hoe meer ik erop let, hoe vreemder en irritanter ik het vind.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik wil iemand aan kunnen kijken als ik tegen m praat
Er zijn wel redelijke chicks lidquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:46 schreef Skylark. het volgende:
http://iritante456mensen.hyves.nl/
Ze waren je voor.
Volgens mij doel je op 1 die ik ken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Aankijken inderdaad, niet aanstaren. Hoe meer ik erop let, hoe vreemder en irritanter ik het vind.
[..]
Er zijn wel redelijke chicks lid.
Onder anderequote:Op vrijdag 18 september 2009 17:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Volgens mij doel je op 1 die ik ken.Kijk eens bij mijn krabbels, is dat dezelfde?
Ik weet, ik zie haar morgen weerquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Onder andere. Die Spain-foto van haar, potverdorie hey
.
Dat doen mensen bij mij ook altijd. :squote:Op vrijdag 18 september 2009 18:00 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die hun oordoppen niet uitdoen zodat je tegen ze moet schreeuwen om je verstaanbaar te maken
huhquote:
Bij mij keren ze ook altijd hun hoofd om als ik tegen ze praatquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat doen mensen bij mij ook altijd. :s
Bij mij gaat dan de knoop danwel rits los. Mits vrouwelijk, uiteraard.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bij mij keren ze ook altijd hun hoofd om als ik tegen ze praat
ouwe graftakken in de AH die na het pakken van het mandje nog even stil staan om te bedenken welke kant ze op moetenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:47 schreef Mirel het volgende:
Mensen voor je die langzaam lopen, maar je er niet langs kan omdat de gang of ruimte smal is, of als de persoon in kwestie dik is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |