Kijk hem nog eens en nog eens en nog eens en kom dan maar terugquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik nu gek of is die film ongelooflijk overrated? Ik houd van maffia films en series (The Sopranos is fantastisch, Goodfellas, Scarface en A Bronx Tale waren zeer goed)
The Godfather wist me amper te boeien. Matig verhaal, weinig spektakel. Dat is het minste wat ik verwacht van een maffia film....
Juist.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Godzijdank was The Godfather geen spektakelfilm, gij ketter.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Skylark. het volgende:
Ben je helemaal belatafeld? Goede film.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Juist.
En Scarface vind ik een kutfilm.
quote:
Valt in het niet bij Marlon Brando wat mij betreft..quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik was wel onder de indruk van de acteerprestaties van Al Pacino (Michael).
Beetje jammer dat íe de eerste hit overleefd heeft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Valt in het niet bij Marlon Brando wat mij betreft..
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Iemand moet je hier voor in je gezicht stompen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ben ik nu gek of is die film ongelooflijk overrated? Ik houd van maffia films en series (The Sopranos is fantastisch, Goodfellas, Scarface en A Bronx Tale waren zeer goed)
The Godfather wist me amper te boeien. Matig verhaal, weinig spektakel. Dat is het minste wat ik verwacht van een maffia film....
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Skylark. het volgende:
Ben je helemaal belatafeld? Goede film.
Hoewel de rest die je opnoemt ook goed is.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kijk hem nog eens en nog eens en nog eens en kom dan maar terug
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef DjCeekay het volgende:
witness to the mob
ook een goeie film
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik was wel onder de indruk van de acteerprestaties van Al Pacino (Michael).
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Er zitten wel wat weinig explosies in
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Juist.
En Scarface vind ik een kutfilm.
Dat je maar een paardenkop in je bed mag vinden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als mensen deze films zouden kijken zonder wetende wat de status van deze films is, zou het een goede film zijn. Mensen zijn kuddediere, zonde.
Troll, troll en trollquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als mensen deze films zouden kijken zonder wetende wat de status van deze films is, zou het een goede film zijn. Mensen zijn kuddediere, zonde.
Goed, nu verwoord je het goed. Goede film, goede acteerprestaties en een goede weergave van de werkelijkheid. Maar daar blijft het wel bij...quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:33 schreef Desunoto het volgende:
Niks overrated. The Godfather is wel goed.
Uit de OP kreeg ik de indruk dat je hem slecht vond.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Goed, nu verwoord je het goed. Goede film, goede acteerprestaties en een goede weergave van de werkelijkheid. Maar daar blijft het wel bij...
Deze opmerking is zoooooquote:
Een typische first time viewing reactie. Ik had hetzelfde na mijn eerste keer the Godfather. Je identificeert je nog niet met de personages, het verhaal is te complex en gaat hier en daar wat te snel. Naarmate je hem vaker bekijkt valt alles op zijn plaats, je weet hoe de familie in elkaar steekt, wie er wel en niet valt te vertrouwen en ook hoe ongelukkige situaties uiteindelijk tot een geheel ander einde kunnen leiden.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Goed, nu verwoord je het goed. Goede film, goede acteerprestaties en een goede weergave van de werkelijkheid. Maar daar blijft het wel bij...
Says it allquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Dat is bij andere films ook wel zo hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een typische first time viewing reactie. Ik had hetzelfde na mijn eerste keer the Godfather. Je identificeert je nog niet met de personages, het verhaal is te complex en gaat hier en daar wat te snel. Naarmate je hem vaker bekijkt valt alles op zijn plaats, je weet hoe de familie in elkaar steekt, wie er wel en niet valt te vertrouwen en ook hoe ongelukkige situaties uiteindelijk tot een geheel ander einde kunnen leiden.
Zeker, al heb ik dat bij the Godfather net wat meer ervaren omdat ik me kan vinden in TS zijn eerste indruk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is bij andere films ook wel zo hoor.
Heb ik ooit gezegd dat jij zo was? ik vond alleen de opmerking zoo...dus dit is ook een beetje een nul opmerking vind je niet?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:31 schreef boskameel het volgende:
KKSLEGTE FILM WANT ER ZATEN INET EENS EXPLOSIES IN ZOALS BIJ TRANSFORMERS EN OOK GEEN LEKKERE CHICKIEEZZ
Ga lekker diedjeejen, Klaas.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:58 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat jij zo was? ik vond alleen de opmerking zoo...dus dit is ook een beetje een nul opmerking vind je niet?
Gelukkig was die reactie niet 100% serieus.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:00 schreef di0r1 het volgende:
[..]
The Godfather is een goede film. Wellicht eens verder kijken als je het verhaal hebt begrepen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |