Ik denk niet dat hij in zijn pak van plan was naar voetbaltraining te gaan.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef JX het volgende:
Geen photoshop op werkEn ja, ik zie ook wel dat het voetbalschoenen zijn, maar dan nog
!!!!!!!!!
Hij had ze aan in de pauze, onder z'n kantoorpakkie
Ik denk niet dat dat het topic nog redtquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:23 schreef Chai het volgende:
JX kun je nog een leuke paint maken van je collega?
Bingoquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:21 schreef tliciouz het volgende:
Misschien gaat hij uit zijn werk wel voetballen? Loop niet zo te zeiken op anderen als je zelf geen sociaal leven hebt.
Voor de duidelijkheid; hij droeg deze schoenen onder een pak.quote:
EN IK DAn TOEN IK in JOu SexY BB VrOuWen BoxEr jE eEn zOEn gAfquote:Op vrijdag 18 september 2009 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid; hij droeg deze schoenen onder een pak.Denk niet dat hij daarin gaat voetballen.
Ze zijn nieuw en hij wilde ze even inlopen? Alleen beetje vreemd om dat op je werkt te doen..quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid; hij droeg deze schoenen onder een pak.Denk niet dat hij daarin gaat voetballen.
Uhm whut?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:43 schreef Remsjo het volgende:
[..]
EN IK DAn TOEN IK in JOu SexY BB VrOuWen BoxEr jE eEn zOEn gAf
Aannemelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:21 schreef Lord_Cardigan het volgende:
misschien gaat hij straks voetballen?
it's notquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:19 schreef cerror het volgende:
Wow. Schoenen. Ik dacht misschien is z'n collega een lul, verkrachter, aanrander, irritant of wat dan ook. Maar neen. Hij heeft schoenen die de TS niet aanstaan.
Tjonge, hoe opwindend moet jouw leven zijn TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |