quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
Toevallig in Enschede?
Ik heb vaak dat de normaal zo rustige bus naar de uni ineens bevolkt wordt door een drukke bende MBO-ers met muziek uit mobieltjes omdat ze blijkbaar gymles hebben op de uni.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:00 schreef Elixabete het volgende:
ach gut.
je loopt naast je schoenen kankerjong
TS heeft het al zo moeilijk...quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:04 schreef maickeltje het volgende:
ik heb geen baan nodig om een balletje te slaan
quote:
Sinds wanneer is 'scholieren' neerbuigend? Of zijn ROCers tegenwoordig ook al studenten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:45 schreef klaasdj het volgende:
Als je ROC mensen neerbuigend scholieren noemt ben je het nog niet eens waard om de wc's schoon te maken in die sportschool.
Bij m'n zusje op het ROC noemen ze scholieren inderdaad 'studenten'.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 'scholieren' neerbuigend? Of zijn ROCers tegenwoordig ook al studenten?
Nog even en ze noemen het 'theorie' wat ze daar krijgenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij m'n zusje op het ROC noemen ze scholieren inderdaad 'studenten'.
ROC-ers zijn toch echt scholieren. Bij HBO-ers kan discussie ontstaan, maar hier echt niet. In mijn MBO tijd noemden we onszelf echt geen studenten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:45 schreef klaasdj het volgende:
Als je ROC mensen neerbuigend scholieren noemt ben je het nog niet eens waard om de wc's schoon te maken in die sportschool.
Ik vind van wel. Maar het feit dat hij het woord überhaupt gebruikt zegt al iets. Zeg dan ROC'ers ofzo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 'scholieren' neerbuigend? Of zijn ROCers tegenwoordig ook al studenten?
Ja, dat is niveau 4.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nog even en ze noemen het 'theorie' wat ze daar krijgen
Nee wacht, je hebt al een 'theoretische leerweg'![]()
Pics.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, dat is niveau 4.
M'n zusje doet niveau 2, een opleiding waarbij je niet eens een vooropleiding nodig hebt.
Hoooi ik ben Priscilla en afgestudeerd nagelstyliste.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
ROC-ers zijn toch echt scholieren. Bij HBO-ers kan discussie ontstaan, maar hier echt niet. In mijn MBO tijd noemden we onszelf echt geen studenten.Ook was er geen sprake van 'afgestudeerd zijn'.
Dan heb je toch gewoon je opleiding voltooid?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
ROC-ers zijn toch echt scholieren. Bij HBO-ers kan discussie ontstaan, maar hier echt niet. In mijn MBO tijd noemden we onszelf echt geen studenten.Ook was er geen sprake van 'afgestudeerd zijn'.
Scholieren neerbuigend? Kom op zeg.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:50 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar het feit dat hij het woord überhaupt gebruikt zegt al iets. Zeg dan ROC'ers ofzo.
Nee.quote:
ROC'ers zijn schoolgaande kinderen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:50 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar het feit dat hij het woord überhaupt gebruikt zegt al iets. Zeg dan ROC'ers ofzo.
Hallo00oW ik ben Kellytjuh en ik heb bloemschikken gestudeerdquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoooi ik ben Priscilla en afgestudeerd nagelstyliste.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:55 schreef klaasdj het volgende:
HBO'ers zijn sowieso studenten. Gewoon omdat ze volgens het bachelor/master systeem werken. Bovendien is het buitenlands middelbaar onderwijs dat over heel de wereld toegang geeft tot universiteiten, vaak niet voldoende voor universiteiten in Nederland. En wel voor HBO's. Dus HBO is zeker een University(of College). Universiteit in Nederland is gewoon vergelijkbaar met de betere universiteiten in het buitenland. Bovendien is universiteit overrated.
Joah,, ik heb mun Propuduisuh Befeiligung gehaald.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hallo00oW ik ben Kellytjuh en ik heb bloemschikken gestudeerd
Zo niet, dan halen we ze wel uit Polenquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:57 schreef Zotheid het volgende:
Er is niks mis met mbo'ers, die moeten er ook zijn.
Nee, dát is positief!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:50 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Want als wikipedia iets zegt, is het zo.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:58 schreef Aestivate het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scholier
http://nl.wikipedia.org/wiki/Student
Leuwk! Ik begin juist met mijn studie vrijetijdskunde!quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah,, ik heb mun Propuduisuh Befeiligung gehaald.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Zo niet, dan halen we ze wel uit Polen
quote:
Dat is zo sad he. Dat je voor andere mensen gaat verzinnen wat ze in hun vrije tijd kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Leuwk! Ik begin juist met mijn studie vrijetijdskunde!
Dat niet, maar het brengt wel duidelijkheid. Van Dale zegt hetzelfde, maar dat erkennen sommigen ook niet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:59 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Want als wikipedia iets zegt, is het zo.
Ik ben geen lid van Wikipedia, maar ik zie wel een grote fout in dit artikel. Kan iemand die wel lid is hier even wat aan doen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:58 schreef Aestivate het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Student
Ik ken twee bachelors of free-time-management (ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is zo sad he. Dat je voor andere mensen gaat verzinnen wat ze in hun vrije tijd kunnen doen.
In wat voor maatschappij leven we dat we een Bachelor vrijetijdskunde hebben.
Dom.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:03 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat niet, maar het brengt wel duidelijkheid. Van Dale zegt hetzelfde, maar dat erkennen sommigen ook niet.Vind je het gek dat die MBO-ers niet weten hoe ze zich moeten noemen?
anoniem bewerken is ook een optie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik ben geen lid van Wikipedia, maar ik zie wel een grote fout in dit artikel. Kan iemand die wel lid is hier even wat aan doen?
University of applied science moet dat zijn volgens officieel.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:57 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Tja, hoe je in het buitenland uitlegt wat een HBO is weet ik ook niet echt. Als je een technische opleiding doet, noem je het een 'polytechnic' geloof ik.
Als je op het HBO technische natuurkunde doet, doe je schijnbaar ook 'applied physics'. Op het WO is dat hetzelfde. Hoe maak je onderscheid? Of maak je dat dus niet meer, omdat de bachelors volgens het BaMa-systeem gelijkwaardig zijn?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:08 schreef klaasdj het volgende:
[..]
University of applied science moet dat zijn volgens officieel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |